Gå til innhold

Hvordan vil du beskrive ei rie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke som en blanding av luft- og menssmerter vel? Har hatt noen slike som er som krampetrekkninger, så forsvinner de. :-O

Anonymous poster hash: 255cc...7b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke så mye, vannet gikk på meg og en liten time etterpå kom riene på løpende bånd. Men husker de som at de strammet rundt magen og ryggen, mest i ryggen kanskje. Og en slags stikkende følelse. Hos meg var de så og si vedvarende, hadde aldri minutter med ro før neste kom.

Anonymous poster hash: c26b4...e07
Skrevet

Sikkert ingenting da. :)

Skrevet

Jeg vil beskrive d som menssmerter. I begynnelsen som vanlige menssmerter, også øker d på:)

Anonymous poster hash: 1dd5a...36b
Skrevet

Sterke sterke menssmerter ja.. Stikker nesten litt også.

Skrevet

Jeg kan beskrive de som magekniplignende følelse bare litt sterkere såklart :)

Skrevet

Som seriøse magekramper og som om noe river deg i to.

Anonymous poster hash: 23f69...745

Skrevet

Jeg hadde sånn magevondt som man har når man har kraftig forstoppelse når fødselen startet. Dette ble verre og verre og tilslutt skjønte jeg at det var noe annet på gang enn forstoppelse 😉

Skrevet

Som om noe i magen er i ferd med å sprenges! Dette er bare starten. Når riene øker kjennes det rett og slett ut som at du er i ferd med å deles i 2! Men husk at alle opplever dette individuelt

Anonymous poster hash: 039d9...c0d

Skrevet

Det ble ihvertfall ikke fødsel av det jeg kjente! ;-) så da må jeg nok forberede meg på noe verre :-p

Skrevet

Du er virkelig ikke i tvil hvis det er en rie.. Enkelt fortalt: blir det ikke bedre med en varm dusj, så er det rier 😉

Kunnet kan være nokså vonde de også, men de forsvinner litt når du tar deg et varmt bad eller dusj.

Skrevet

Mens smerter, mine ble aldri noe særlig vonde. Men jeg merket at dem kom mer og mer regelmessig. I starten var det som kynnere bare regelmessig. Først da jeg hadde 7-8 cm at jeg måtte puste litt pent igjennom dem.

Skrevet

For noen er det i ryggen og andre i lårene i tillegg til at magen blir stram

Skrevet

Jeg lurte også på dette, men når det startet var jeg ikke i tvil!!!

Anonymous poster hash: fbd6e...1c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...