Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Klage klage, men formen er så dårlig at det går utover humøret, spyr ikke, men er konstant kvalm og orker ikke noe😵 blir så trist av det, jeg som er vandt til å være mye ute på tur og være fysisk aktiv.... Er jo ikke bra for psyken i det hele tatt😖 Anonymous poster hash: 6263b...315
utålmodig82 Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 vet akkurat hva du mener. dårlig form er tøft psykisk når man er vant til å være frisk. verst er det vel å ikke vite hvor lang tid det tar før man blir bedre, annet enn i verstefall etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Håper inderlig det gir seg om en stund, er 7+1 og dette har vart i 1,5 uke nå, ikke så lenge men føles ut som en evighet, skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut 5-6 uker til hvis det gir seg sånn sakte men sikkert etter uke 12 da.... Huff er jo selvfølgelig verdt det, men føles veldig veldig tungt😏 Anonymous poster hash: 6263b...315
Leirha Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Vet godt hva du mener, har hatt det slik siden uke 5. SLiten tul tusen, orker ikke noe, ubehag og kvalme fornemmelse i kroppen.Ikke direte superkvalm, men veldig styrt av dette ubehaget, som gjør at den beste plassen er i sengen.. Er sstraks 10 uker nå, og det er ikke blitt hakket bedre.Sist svamgerskap hadde jeg det slik hele svangerskapet, en blir vel vant med det, men det er ikke noe godt.Det føles på en m¨te feil ut, men det er nok ikke de heller.
Krumelur Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 Her også, 11 uker og vært kvalm siden uke 5. Hadde en uke nå som jeg trodde det hadde begynt å gå over, men nå er det verre enn noen sinne... Urk!
Marsch83 Skrevet 26. desember 2014 #6 Skrevet 26. desember 2014 Isj... Skjønner deg godt og skriver under på samme :-( føler jeg ikke gjør annet enn å klage.blir deprimert av dette,og merker forskjell på sønnen min sin adferd(snart2år) jeg orker ikke like mye som før og tilbringer all mulig tid i sofan eller senga. Kaster ikke opp hver dag,men er kvalm store deler av dagen. Klarer ikke lukten av mitt eget hjem og når vi/andre trakter kaffe. Er jo for jævlig.... Er 9+5 i dag. Håper det går over for oss alle og at det i det minste gir seg i uke 12
Chloe30 Skrevet 26. desember 2014 #7 Skrevet 26. desember 2014 Var kvalm fra uke 5 til uke 16....Spøy ikke, men klarte ikke så mye mat. Men veldig glad for at det var bedre da jeg skulle ta glukosebelastningtesten på legekontoret ellers hadde vel det klisset kommet i retur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå