Gå til innhold

Nødvendig med klargjøring av pc-Elkjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe ny pc og når jeg har vært å kikket så nevner de alltid at i tillegg til prisen kommer en klargjøring på rundt 1000kr. Er dette virkelig nødvendig ??

Anonymous poster hash: 0a459...ca5

Skrevet

Har jeg aldri i verden hørt om... Tror nok det er noe lureri ja! Er bare å ta hjem pcen og starte den opp hjemme. ikke noe hokus-pokus. 

Anonymous poster hash: 32fa8...dc5
Skrevet

Ikke nødvendig. Du klarer fint å innstallere selv og sette opp virusprogram etc.

Anonymous poster hash: 1aba5...fce

Skrevet

Vi lo godt til selgeren når han poengterte at det var lurt. Det var vel ikke noe problem! Så kjøpte vi maskin og slet i flere timer :P Når jeg nevnte det for selgeren neste dag sa han "hva var det jeg sa".

Haha :D

Sånn i utgangspunktet trenger du det ikke med basis pc-kunnskap, men vi slet med window 8. Og mannen hang seg oppi en Windows-id, som ikke gikk knirkefritt. Men var helt unødvendig å ha så fikk det bort etter en stund.

Anonymous poster hash: 29cb2...7ab

Skrevet

Jeg lar alltid de på butikken klargjøre de elektriske duppedittene jeg kjøper. Veldig kjekt for da slipper jeg å kåle med det selv😊

Skrevet

Jeg har alltid satt opp mine selv, men nå er jeg i overkant interessert også. Hvis du ikke vet stort mer enn at laptopen har en på-knapp, og hvordan du bruker internett, bør du vurdere å la de som kan det ordne det for deg.

Anonymous poster hash: dd316...bec
Skrevet

Sist jeg kjøpte pc skulle jeg installere alt selv (dvs bare operativsystemet, for andre programmer hadde jeg tilgang til fra et annet sted). Slet noe jævlig, så viste det seg at det var en pc med fabrikkfeil eller noe lignende. Måtte levere den tilbake til butikken og vente flere dager på å få en ny. Ville fortsatt installere alt selv, og da var det null stress.

Det kommer jo litt an på hva du vil ha installert også, f.eks antivinus, officepakke og andre programmet + selve operativsystemet selvfølgelig. Programmene må jo kjøpes. Mulig det faktisk blir billigere å få butikken til å gjøre det..!?

Anonymous poster hash: 10692...48c

Skrevet

Her klargjøres alt slikt selv. En gang har butikken gjort det for meg, men det var kun fordi det var inkludert i prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...