Gå til innhold

Hvis jeg sier CRP på 300..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg hadde crp på over 300 så stoppet hjertet mitt. Men da hadde jeg ikke energien til å sitte på forum heller, så regner med du ikke er så klein :)

Det stoppet nok ikke pga Crp.

Anonymous poster hash: 1087c...542

Det sier hun heller ikke, men at hennes hjerte stoppet når hun hadde en crp på 300.

Jeg hadde en pas en gang som hadde crp på 400. Han døde noen timer etterpå fikk jeg vite.....

Anonymous poster hash: 23ee8...a6b

Skrevet

Hadde 475 etter innleggelse av spiral ( fikk infeksjon). Følte meg jo skikkelig syk, med begynnende sepsis, men det gikk helt fint det.

Anonymous poster hash: 1087c...542

Skrevet

Man like gjerne ha en virusinfeksjon. Crp er ikke alt. Man må se på leucocytter, senkning osv.

Min yngste hadde crp på 280 en gang. Ullevål sendte oss hjem og sa at vi skulle komme tilbake etter 2 dager for kontroll. Da hadde CRP sunket til 60 av seg selv uten behandling. 2 dager etter det så var den normalisert.

Skrevet

Man like gjerne ha en virusinfeksjon. Crp er ikke alt. Man må se på leucocytter, senkning osv.

Min yngste hadde crp på 280 en gang. Ullevål sendte oss hjem og sa at vi skulle komme tilbake etter 2 dager for kontroll. Da hadde CRP sunket til 60 av seg selv uten behandling. 2 dager etter det så var den normalisert.

Du er jo helt fjern. Senkning er så uspesifikt og sier så lite om pasientens tilstand at det nesten ikke brukes lengre. Ble erstattet av crp for årevis siden

Anonymous poster hash: da26c...41d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...