Gå til innhold

Hvis jeg sier CRP på 300..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere da?

Anonymous poster hash: 1794f...b74
Skrevet

Da tenker jeg at det var det bestemor ble lagt inn med av lungebetennelse for noen uker siden... Etter to dager på antibiotika var den nede i 215, bedringens vei og utskrevet. Hurra for helsevesenet...

Anonymous poster hash: 6f195...0da

Skrevet

Da tenker jeg kraftig infeksjon,antibiotika Iv.

Hvorfor spør du!?

Anonymous poster hash: 32384...3c2

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Umulig å si noe fornuftig uten supplerende opplysninger.

Skrevet

Da tenker jeg sykehusinnleggelse og antibiotikabeh strax!

Anonymous poster hash: 23ee8...a6b

Skrevet

At du trenger en hestekur med antibiotika, avhengig av allmenntilstand og andre symptomer muligens sykehusinnleggelse og intravenøs antibiotika.

Anonymous poster hash: 8d70f...969

Skrevet

At personen med crp på 300 er syk og trenger behandling.

Anonymous poster hash: 86363...670

Skrevet

Det er jo litt lite info å gå ut i fra. Selv hadde jeg over 400 etter ks.

Skrevet

At Crp er et tall som kan si mye eller lite, helt avhengig av situasjonen. Man behandler jo stort sett et menneske, og ikke et tall/en labverdi. Behandler man kun et tall er man en dårlig medisiner.

Anonymous poster hash: 1ce5b...850

Skrevet

Høyeste jeg har hatt var 120, hadde da lungebetennelse og bihulebetennelse. Jeg ble lagt inn med en gang. Svigermor hadde nesten samtidig crp på 300 og lungebetennelse, hun ble ikke lagt inn. Så det er ikke lett å si. Annet enn at du trenger en antibiotika kur.

Anonymous poster hash: aef80...9c7
Skrevet

Høyeste jeg har hatt er 460.

Da var jeg livstruende syk.

Tenker at du er dårlig og også er relativt klein?

Men det trenger ikke være farlig. Det kommer an på så mye mer.

Skrevet

Bakteriell infeksjon

Anonymous poster hash: a16ef...082
Skrevet

Bakteriell infeksjon,revmatisk sykdom eller andre svært kjedelige ting for den det gjelder.

Som andre sier over CRP er på ingen måte en eksakt vitenskap.

Anonymous poster hash: f9adc...5ee

Skrevet

Er det du som har så høy crp hi? I så fall beundringsverdig at du sitter og skriver innlegg her nå. Ser på amadeus på NRK2 nå, og tipper at Mozarts crp ligger ca på det nivået. Og nå er filmen snart slutt....

Skrevet

Glemte å si at du i motsetning til wam forhåpentligvis er under kyndig legebehandling.

Skrevet

At du antageligvis har en bakteriell infeksjon og at du ikke trenger å være veldig dårlig. Crp er bare ett tall.

Anonymous poster hash: 1087c...542

Skrevet

At vedkommende har en bakteriell infeksjon. Det er en viss sannsynlighet for at den er såpass heftig at sykehusinnleggelse er påkrevd, men langt fra sikkert. Antibiotika kan være kjekt.

Anonymous poster hash: 48d29...ef8
Skrevet

Sist jeg hadde crp på over 300 så stoppet hjertet mitt. Men da hadde jeg ikke energien til å sitte på forum heller, så regner med du ikke er så klein :) 

Skrevet

Min sønn hadde CRP på 428 og ble innlagt for bredspektret antibiotikabehandling. Men formen hans var grei nok til at han klarte å leke litt til legene store forundring. Kilden til infeksjon- ukjent.

Håper vedkommende er under behandling

Anonymous poster hash: b4368...47a

Gjest Antarctica
Skrevet

Da tenker jeg bakterier (ikke virus) og at pasienten sikkert er ganske dårlig?

Skrevet

Jeg hadde heller ikke på telefon, TV eller noe annet. Jeg var også livstruende syk og lå bare uten og ende noe eller noen.

Tenker at det er bakterielt og at du er sånn tåpelig grei i formen? Eller tar jeg feil?

Tenkte bare siden du er på et forum og spør:)

Skrevet

Helt ærlig så tenker jeg: stakkars den personen, som må ha kontakt med helsenorge. De suger, de kan ingenting, og sjansen er stor for feilbehandling eller død. Huff

Anonymous poster hash: 70d5f...bc2

Skrevet

Jeg fikk en infeksjon med kjøttetende bakterier som spiste opp bein og kjøtt på stortåa mi og oppover på fotbladet. Jeg hadde crp på 486, lå på sykehuset i to måneder, antibiotika intravenøst i 2 måneder og 3 måneder med antibiotika i piller. Nå 1,5 år etter er jeg fortsatt sykemeldt, har ødelagt fot og venter på å foreta en operasjon for å sette inn implantat for å feste tåa til foten igjen.

Anonymous poster hash: d443c...26e

Skrevet

Hei igjen folkens.. Jeg hadde infeksjon i et sår. Høy feber men ellers i kjekk form :)

Anonymous poster hash: 1794f...b74
Skrevet

Sist jeg hadde crp på over 300 så stoppet hjertet mitt. Men da hadde jeg ikke energien til å sitte på forum heller, så regner med du ikke er så klein :)

Det stoppet nok ikke pga Crp.

Anonymous poster hash: 1087c...542

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...