Gå til innhold

Bloddråper 8+4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forstår veldig godt at du blir bekymret - vet selv hvordan hodet går i spinn når en ser de dråpene med blod.

Men om det bare er noen dråper, skal det ikke være noe å bekymre seg over. Om det derimot kommer i større mengder (som om du har mensen) og du får smerter, ville jeg evt kontaktet legevakt. (Selv har jeg ikke god erfaring med det å kontakte legevakt ved blødning tidlig i graviditeten - jeg gjorde det da jeg fikk mensen-blødninger og smerter, noe som viste seg å være en spontanabort, men fikk ikke kommex noe jeg for så vidt forstår, siden det jo ikke er noe de kan gjøre om det går galt tidlig i svangerskapet)

Men ut fra det du beskriver ville jeg ikke bekymret meg! Jeg har hatt små blødninger ved små anstrengelser siden uke 8, og er nå mot slutten av uke 16 - alt er fint med det lille knøttet vårt, vi har vært på flere ultralyder :)

Jeg vet det er enkelt for meg å se du ikke skal bekymre deg, men jeg kan love deg at den gangen jeg spontanaborterte, var jeg ikke det minste i tvil om hva som skjedde - det gikk ikke an å ta feil med tanke på blødninger i mensen-mengder og smerter i tillegg.

Håper du klarer å slappe av. Det er ikke rent uvanlig med blødninger i svangerskapet, spesielt ikke i første trimester. Håper du får en god jul til tross for blod på papiret og bekymringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...