Gå til innhold

12 dager over IKM, men bare negative tester. Andre i samme båt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

her kom merkelig nok el i dag :) gikk og ventet på at tr skulle komme etter mulig sa.. men neida der kom el i stedet. merkelig.. men hær var det bare å hoppe i køya igjen :hoppendeglad:  :hoppendeglad:  men jeg leste ett svar fra jordmor at det ofte kommer el etter en sa før tr kommer igjen?

Hei! Jeg er oxo forsinket denne mnd, 5 dager over IKM idag... I sept fikk jeg TR på dag 36 (har hatt ganske så regelmessig sykluser på 30-32 dager). Men siden jeg akkurat hadde bytta jobb, regna jeg med det var derfor. Men så skjer det igjen...

Tok ut spiralen i okt.13 og har prøvd siden da. Synes liksom det burde være stabilt nok nå. EL-testene jeg har tatt (har ikke tatt hver PP), har slått ut positivt oxo.

Har tatt 2 g.tester, men begge var neg. Har ømme pupper, er oppblåst, trøtt, stikkinger og noe murringer.

Hei! Jeg er oxo forsinket denne mnd, 5 dager over IKM idag... I sept fikk jeg TR på dag 36 (har hatt ganske så regelmessig sykluser på 30-32 dager). Men siden jeg akkurat hadde bytta jobb, regna jeg med det var derfor. Men så skjer det igjen...

Tok ut spiralen i okt.13 og har prøvd siden da. Synes liksom det burde være stabilt nok nå. EL-testene jeg har tatt (har ikke tatt hver PP), har slått ut positivt oxo.

Har tatt 2 g.tester, men begge var neg. Har ømme pupper, er oppblåst, trøtt, stikkinger og noe murringer.

Samme her, Smurfelykke. 4 dager siden IKM. Har normale sykluser på ca 28 dager men i dag er jeg på dag 32 hvis jeg så riktig i mårrest. Negative tester, men ikke et eneste tegn på at TR er på tur. 

Jeg temper også hver dag og den er stabil som bare det. Ikke sunket noe siden EL, noe jeg syns er merkelig.. Normalt har jeg menssmerter 2-3 dager i forveien også :( Vil bare at det skal komme nå så jeg kan vente på ny EL.. 

Dag 30 her..neg gt test på fredag på IKM.

Har murringer men, ingen tr har dukka opp!

Tar test igjen i morra eller onsdag dersom tr ikke har dukket opp.

Har hatt sykluser på 26 dager de siste 4 mnd...

:)

Dag 30 her..neg gt test på fredag på IKM.

Har murringer men, ingen tr har dukka opp!

Tar test igjen i morra eller onsdag dersom tr ikke har dukket opp.

Har hatt sykluser på 26 dager de siste 4 mnd...

:)

Annonse

Samme her, Smurfelykke. 4 dager siden IKM. Har normale sykluser på ca 28 dager men i dag er jeg på dag 32 hvis jeg så riktig i mårrest. Negative tester, men ikke et eneste tegn på at TR er på tur. 

Jeg temper også hver dag og den er stabil som bare det. Ikke sunket noe siden EL, noe jeg syns er merkelig.. Normalt har jeg menssmerter 2-3 dager i forveien også :( Vil bare at det skal komme nå så jeg kan vente på ny EL.. 

Bruker du fertilityfriend? Hvor  mange dager dpo er du da, og hvor lang lutealfase pleier du å ha? Det er rart om den endrer seg, for lutealfasen skal jo være stabil... 

Hmmm... :)

Bruker du fertilityfriend? Hvor mange dager dpo er du da, og hvor lang lutealfase pleier du å ha? Det er rart om den endrer seg, for lutealfasen skal jo være stabil...

Begynte med FF på fredag. Normal lutealfase på 14 dager, men virker kanskje som EL var forsinket? CD32 i dag og tempen stabil :(

Bruker du fertilityfriend? Hvor mange dager dpo er du da, og hvor lang lutealfase pleier du å ha? Det er rart om den endrer seg, for lutealfasen skal jo være stabil...

Begynte med FF på fredag. Normal lutealfase på 14 dager, men virker kanskje som EL var forsinket? CD32 i dag og tempen stabil :(

Da er nok el mest sannsynlig forsinket ja. Sånn skjer jo av og til, selv om det er veldig irriterende. Men, veldig kjekt med tempen neste periode da, så vet du nøyaktig når el har vært. Slipper man disse grusomme dagene med venting uten å vite noe :P

Da er nok el mest sannsynlig forsinket ja. Sånn skjer jo av og til, selv om det er veldig irriterende. Men, veldig kjekt med tempen neste periode da, så vet du nøyaktig når el har vært. Slipper man disse grusomme dagene med venting uten å vite noe :P

Absolutt! Og nå har jeg babycomp som også hjelper ganske mye fremover :D

Krysser fingre for at tempen er sunket til i morgen sånn at kanskje TR kommer. Er så klar for en ny periode. Skjønner godt at folk klager på at dagene i lutealfasen går treigt, spesielt når min har vart i 18 dager hittil ;)

Så gøy at det er kommet flere her inne :) blir spennende å følge dere :)

Forstår godt frustrasjonen når tanta svikter og ikke kommer som planlagt :P det er noe dritt!

Krysser fingrene for at det går deres vei, ikke glem å holde oss oppdatert :D

Hei!

Har helt glemt bort å svare her inne, jeg 😱 Tok en ny g.test på mandag og den var svak positiv! 😃😃😃 Turte ikke stole helt på den, så tok en EL-test samtidig og den var sterk positiv 😃 Men måtte ta en digital test på tirsdag og den viste gravid 2-3 uker 💖💖💖

Håper det er flere andre som fortsatt venter på TR som oxo tester sent positivt 😊

Så glad nå!

Annonse

Hei!

Har helt glemt bort å svare her inne, jeg Tok en ny g.test på mandag og den var svak positiv! Turte ikke stole helt på den, så tok en EL-test samtidig og den var sterk positiv Men måtte ta en digital test på tirsdag og den viste gravid 2-3 uker

Håper det er flere andre som fortsatt venter på TR som oxo tester sent positivt

Så glad nå!

Så gøy! :D gratulerer så mye og velkommen etter :)

Evaly og jordbæråker!!! Dere kommer aldri til å tro det, men jeg er GRAVID! :) :) :) Hahahaha....det er jo bare helt vilt! Denne gruppen kan jo bare kalles "the baby maker" fra nå av :P

GRATULERER SÅ MYE VISU <3 fantastisk! haha, det er jo faktisk helt utrolig! Da ordnet det seg virkelig for alle 3 :)

Evaly og jordbæråker!!! Dere kommer aldri til å tro det, men jeg er GRAVID! :):):) Hahahaha....det er jo bare helt vilt! Denne gruppen kan jo bare kalles "the baby maker" fra nå av :P

Så utrolig kult!!!! Gratulerer så mye, Visu!

Hehe, ja burde omdøpes til det

Gratulerer!! <3

Min TR kom i dag, nesten en uke forsinket :(

Takker! :)

Så kjedelig å høre at TR kom allikevel, Mingemaura... :( Men på en måte så er det jo litt godt at den kommer oxo, så slipper man å gå og lure enda lengre. Husker sist jeg venta og TR var 4 dager forsinka... Trodde det var noe galt med kroppen min :( Har type 2 diabetes i tillegg, så trodde det var den som fucka opp det hele.

Hei!

Har helt glemt bort å svare her inne, jeg Tok en ny g.test på mandag og den var svak positiv! Turte ikke stole helt på den, så tok en EL-test samtidig og den var sterk positiv Men måtte ta en digital test på tirsdag og den viste gravid 2-3 uker

Håper det er flere andre som fortsatt venter på TR som oxo tester sent positivt

Så glad nå!

Så gøy! :D gratulerer så mye og velkommen etter :)

Takker! :D

Evaly og jordbæråker!!! Dere kommer aldri til å tro det, men jeg er GRAVID! :):):) Hahahaha....det er jo bare helt vilt! Denne gruppen kan jo bare kalles "the baby maker" fra nå av :P

NEI NÅ KØDDER DU!!!! Er det virkelig sant? :D gratulerer så mye! Kjenner jeg blir nesten litt i overkant glad på dine vegne nå Visu! dette var utrolig gode nyheter!

Det er nesten litt rart, for jeg har gått å ventet på den. Visste på ett eller annet rart vis at du ville følge oss :P

Hvordan er formen og hvor langt er du på vei? :) og hvordan går det med frøken Evaly? :)

Evaly og jordbæråker!!! Dere kommer aldri til å tro det, men jeg er GRAVID! :) :) :) Hahahaha....det er jo bare helt vilt! Denne gruppen kan jo bare kalles "the baby maker" fra nå av :P

NEI NÅ KØDDER DU!!!! Er det virkelig sant? :D gratulerer så mye! Kjenner jeg blir nesten litt i overkant glad på dine vegne nå Visu! dette var utrolig gode nyheter!

Det er nesten litt rart, for jeg har gått å ventet på den. Visste på ett eller annet rart vis at du ville følge oss :P

Hvordan er formen og hvor langt er du på vei? :) og hvordan går det med frøken Evaly? :)

Hehe...det er heeelt sant! :) Jeg fant det ut i går, så det er fortsatt veldig uvirkelig ennå..tror ikke på det før jeg får vært hos legen :P. Var 10/11 dpo i går og jeg fikk det for meg at jeg skulle teste..og jaggu var den positiv! :) Ikke sånn ekstremt svak heller...synes godt på bilde! Tok en til i går ettermiddag (et annet merke) og den var også svakt positiv. SÅ kommer det som gjør meg nervøs og urolig...tok en ny i dag tidlig for å sjekke om den var blitt sterkere, og det ble den, men først ca 1min etter fristen for å lese av. Det samme skjedde i ettermiddag-den blir svakt positiv etter ca 5 min, men etter det blir den sterkere og sterkere. 

Formen er fin, men NÅ kjennes det helt annerledes ut i magen min enn det noen gang har gjort tidligere! Jeg har jo hatt murringer i magen helt siden 2/3 dpo, først på begge sider, deretter bare høyre, men i går begynte det midt på magen og magen er kjempeoppblåst og litt hard nederst! 

Hvordan går det med dere da? Og hvor langt på vei er dere nå? Har dere termin i september? :) 

Hehe...det er heeelt sant! :) Jeg fant det ut i går, så det er fortsatt veldig uvirkelig ennå..tror ikke på det før jeg får vært hos legen :P. Var 10/11 dpo i går og jeg fikk det for meg at jeg skulle teste..og jaggu var den positiv! :) Ikke sånn ekstremt svak heller...synes godt på bilde! Tok en til i går ettermiddag (et annet merke) og den var også svakt positiv. SÅ kommer det som gjør meg nervøs og urolig...tok en ny i dag tidlig for å sjekke om den var blitt sterkere, og det ble den, men først ca 1min etter fristen for å lese av. Det samme skjedde i ettermiddag-den blir svakt positiv etter ca 5 min, men etter det blir den sterkere og sterkere. 

Formen er fin, men NÅ kjennes det helt annerledes ut i magen min enn det noen gang har gjort tidligere! Jeg har jo hatt murringer i magen helt siden 2/3 dpo, først på begge sider, deretter bare høyre, men i går begynte det midt på magen og magen er kjempeoppblåst og litt hard nederst! 

Hvordan går det med dere da? Og hvor langt på vei er dere nå? Har dere termin i september? :)

Hei igjen!

Jeg testa oxo positivt mange dager på overtid og mine tester har oxo vært svake, så tok en CB digitaltest som viste gravid i uke 2-3. Var hos legen min isted og utifra hennes terminhjul så er jeg 6+6 idag og terminen flyttet til 18.sept ;)

Klarer ikke helt å stole på testene ennå jeg heller, det er ganske uvirkelig, hehe. Forloveden min var ganske oppgitt over meg isted, for som han sa: Bare det at mensen har uteblitt så lenge og testene har vært positive, sier jo tydelig at du er gravid :P

Og puppene er mer ømme og har blitt hardere med dagene som har gått. Ingen blødninger har jeg hatt heller :) Så alt virker jo veldig positivt.

Men, tilbake til disse g.testene... Jeg fikk overta en mengde tester av ei venninne som ble gravid mnd før meg. Disse er kjøpt på billige-tester.no. Da jeg testa svakt positivt på to av disse, spurte jeg henne hvordan hennes så ut og fikk bilde av ho tilbake. De var akkurat like svake som mine! :D og ho har vært til tidlig UL og sett hjerte som banker.

Testene jeg tok ble oxo noe sterkere om jeg venta litt lenger enn jeg skulle. Men at det er en svak skyggestrek der, er like fullt en positiv test, da. De g.testene er veldig sensitive.

Ta en CB-digital test - da er du enda sikrere når det blinker GRAVID i testvinduet, hehe.

Jeg må nesten le litt selv om jeg forstår din bekymring så alt for godt! Husker selv hvor vill jeg var på denne testingen for å se om de ble sterkere. Man blir jo så redd for at den kan vise falsk positiv! Min samboer satte ned foten til slutt og mente jeg burde oppsøke hjelp :P Jeg var nemlig hellig overbevist om at det var noe feil med alle koppene jeg testet i :P

Men hva er sannsynligheten for å få såå mange positive tester som viser feil? :P man blir litt tullerusk i det øyeblikket testen viser positivt tror jeg, Men det er jo med god grunn! :)

Formen min er også fin! Håper og ber om at de værste spyrundene begynner å avta snart :P ellers så har jeg nok en gang dratt på meg tidlig bekkenløsning, så mannfolket er hjemme om dagene til å ta minstemann. Men det er kanskje like greit når jeg er travelt opptatt med å krype fram og tilbake til toalettet :P det rare er at denne spyingen og den skranglende ryggen gjør meg litt trygg på en måte, legen fortslte meg at de som sliter med mye symptomer tidlig har mindre risuiko for spontanabort. så det finnes jo faktisk noe positivt i det :D er 9+5 i dag :) termin 30 august!

Hehe jordbæråker, liker at du først skriver at formen er fin, men egentlig er den helt jævlig :P stakkars, ikke kjekt med både bekkenløsning og oppkast, men du har jo en super innstilling! Her er formen helt fin unntatt at jeg har blitt kvalm siste uka. Akkurat det er dritkjipt, hater å være kvalm!! Men, kan nesten ikke klage, formen er topp på andre måter :) er 6+1. Du er jo kommet langt!! Gøy :D

Visu, testene blir sterkere om noen dager, mine var også veldig svake i starten. Men, vil som smurfelykke anbefale deg å ta en digital, det er en herlig bekreftelse :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...