Visu Skrevet 25. desember 2014 #1 Del Skrevet 25. desember 2014 Jah...da sitter jeg her og venter på TR som tilsynelatende ikke har noe særlig til hastverk om dagen. Jeg er ny her inne på forumet...har tidligere bare smuglest , men tenkte jeg skulle "bidra" litt til fellesskapet og finne meg noen å "skrulle" litt med . Litt om meg: Jeg er 30 år og jeg og min samboer er nå i PP9. Vi har ikke gått inn for å prøve aktivt ennå, men jeg sluttet på p-pillene i mars. Jeg har hatt relativt regelmessige sykluser på 28-32 dager. De fire siste mnd har jeg hatt sykluser på 30-32 dager, men nå er jeg på dag 42 og TR glimrer fremdeles med sitt fravær. Da jeg ikke har begynt med el-testing er jeg ikke sikker på om/når jeg har hatt el, men jeg har hatt eggløsningsslim to ganger etter forrige mens. Første gang på dag 9-11 og deretter igjen på dag 32. Er det noen andre her som er i samme situasjon om dagen og som har lyst til å skrulle litt med meg? Juleklem fra Visu Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evaly Skrevet 25. desember 2014 #2 Del Skrevet 25. desember 2014 Hei visu Jeg var i en liknende situasjon som seg forrige mnd, men da kom mensen på dag 40. Føltes som en evighet, så det ble faktisk en lettelse når tanta endelig kom (tok jo flere g-tester tester underveis, alle negative). Håper for din del nå at fraværet av mensen betyr at du er gravid, og at det bare betyr du har lavt hcg-nivå ennå.. Jeg likte selv veldig dårlig at syklusen min var så lang, så håper veldig på kortere syklus denne gAngen. Mest fordi jeg har lest at lange sykluser (over 35 dager) kan være forbundet med manglende eggløsning. Men for din del som har brukt å hatt noenlunde stabil syklus så er det jo sikkert en annen forklaring Juleklem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146895232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visu Skrevet 25. desember 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 25. desember 2014 Så fint og koselig svar Evaly Ja, det føles virkelig som en evighet! Håper tanta kommer snart...har vært overbevist om at jeg ikke er gravid siden jeg bare har fått negative tester. Derfor har jeg slappet av og nytt vin i førjulstiden. Derfor håper jeg faktisk ikke at jeg er gravid denne gangen! Æsj...blir bare supernervøs nå for at jeg kan ha skadet et eventuelt lite nurk inni der . Kan jo være at jeg har hatt sen eggløsning denne mnd også, og at det er derfor jeg ikke har fått TR ennå. Vet ikke, men inbiller meg at det er veldig få det gjelder som har såpass lave hcg-nivåer dersom man er nesten 6 uker på vei. Uff...vil bare ha mensen nå sånn at jeg kan få litt kontroll over syklusen igjen. Tenkte å begynne med eggløsningstester og temping fra og med neste syklus. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146895262 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evaly Skrevet 25. desember 2014 #4 Del Skrevet 25. desember 2014 Ja, jeg også tror vel at de fleste vil se på test etter ikm, så ikke tenk på vinen mest sannsynlig så kommer tr snart, men kjenner følelsen av å gå å vente! I og med at du har hatt el-slim to ganger ble sikkert el forsinka Jeg håper veldig at tr kommer i morgen, isåfall får jeg syklus på 33 dager. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146896112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evaly Skrevet 25. desember 2014 #5 Del Skrevet 25. desember 2014 Om sist el-slim var dag 32 så stemmer det jo bra om tr kommer om noen dager Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146896114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #6 Del Skrevet 26. desember 2014 Hei Jeg er i nøyaktig samme båt som deg. Skulle ifølge min syklus fått TR den 15. Har gått med menssmerter siden den 10. Og ømme pupper siden IMK. Men nå har både menssmertene og de ømme puppene gitt seg. Fortsatt ingen mens og MANGE negative tester. Det er ikke alltid så lett og forstå seg på denne kroppen. Har aldri opplevd noe slikt før, har såklart vært ett par dager på overtid i ny og ne! Men aldri opplevd så heftige menssmerter som har vart såå lenge og fortsatt ingen mens. Skulle nesten tro at TR var usynlig denne mnd her! Anonymous poster hash: ec5ba...e6d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146896131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visu Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 26. desember 2014 Ja, jeg også tror vel at de fleste vil se på test etter ikm, så ikke tenk på vinen mest sannsynlig så kommer tr snart, men kjenner følelsen av å gå å vente! I og med at du har hatt el-slim to ganger ble sikkert el forsinka Jeg håper veldig at tr kommer i morgen, isåfall får jeg syklus på 33 dager. Håper det. Har hvertfall satt vinen på hylla nå, just in case . Satser på at den kommer snart, har hatt mensmurringer i mage og rygg som kommer og går i flere dager nå. Krysser fingrene for at tr kommer til oss begge i dag! Er det lenge siden du sluttet på prevensjon? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146896436 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visu Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 26. desember 2014 Hei Jeg er i nøyaktig samme båt som deg. Skulle ifølge min syklus fått TR den 15. Har gått med menssmerter siden den 10. Og ømme pupper siden IMK. Men nå har både menssmertene og de ømme puppene gitt seg. Fortsatt ingen mens og MANGE negative tester. Det er ikke alltid så lett og forstå seg på denne kroppen. Har aldri opplevd noe slikt før, har såklart vært ett par dager på overtid i ny og ne! Men aldri opplevd så heftige menssmerter som har vart såå lenge og fortsatt ingen mens. Skulle nesten tro at TR var usynlig denne mnd her! Anonymous poster hash: ec5ba...e6d Det er det samme med meg...jeg har aldri vært så forsinket før, hverken etter at jeg sluttet på p-pillene eller før jeg begynte på de. Når det er sagt er det veldig mange år siden jeg begynte på p-pillene, så det kan jo være at den var forsinket av og til den gang også (uten at jeg husker det). Man blir helt skrullete av de negative testene..jeg er helt overbevist om at jeg ikke er gravid, men jeg fortsetter å teste likevel ...vil bare få denne pp'n unna, sånn at jeg kommer igang med en ny pp. Jeg har også mensmurringer, både i mage og i rygg, som kommer og går iløpet av dagen. I tillegg er jeg ekstremt oppblåst-veldig lite flatterende i figurnære julekjoler . Kan hoste opp mange andre symptomer også: halsbrann, kvalme, en del hvit utflod,må ofte på toalettet osv. Når det gjelder de to første så tipper jeg det kommer av julemat og uregelmessige måltider. De siste er sikkert bare noe jeg legger spesielt merke til nå som jeg er på overtid. Hvis man leter etter symptomer så finner man det man ønsker å finne . Over til deg da: Vet du når du hadde eggløsning? Temper du? Vi får holde hverandre oppdatert da! Jeg tok siste test i dag tidlig, og den var like hvit som alle de andre har vært. Denne gangen har jeg brukt tester fra lav-pris.com, kjenner du til disse? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146896464 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visu Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #9 Del Skrevet 26. desember 2014 Glemte å nevne at jeg også har én øm brystvorte ...hehe...Pleier alltid å få ømme bryster (altså hele brystet) rett etter EL og frem til tr, men det har jeg ikke hatt denne gangen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146896527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evaly Skrevet 26. desember 2014 #10 Del Skrevet 26. desember 2014 Det var jo veldig mange symptomer og.. og en brystvorte da, haha! 😂 er ikke rart man blir forvirra. Jeg slutter på p-piller i juni/juli. Hatt sykluser på 36, 30, 35 og 40 dager.. 😁 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146896671 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #11 Del Skrevet 26. desember 2014 Hei Jeg er i nøyaktig samme båt som deg. Skulle ifølge min syklus fått TR den 15. Har gått med menssmerter siden den 10. Og ømme pupper siden IMK. Men nå har både menssmertene og de ømme puppene gitt seg. Fortsatt ingen mens og MANGE negative tester. Det er ikke alltid så lett og forstå seg på denne kroppen. Har aldri opplevd noe slikt før, har såklart vært ett par dager på overtid i ny og ne! Men aldri opplevd så heftige menssmerter som har vart såå lenge og fortsatt ingen mens. Skulle nesten tro at TR var usynlig denne mnd her!Anonymous poster hash: ec5ba...e6d Det er det samme med meg...jeg har aldri vært så forsinket før, hverken etter at jeg sluttet på p-pillene eller før jeg begynte på de. Når det er sagt er det veldig mange år siden jeg begynte på p-pillene, så det kan jo være at den var forsinket av og til den gang også (uten at jeg husker det). Man blir helt skrullete av de negative testene..jeg er helt overbevist om at jeg ikke er gravid, men jeg fortsetter å teste likevel ...vil bare få denne pp'n unna, sånn at jeg kommer igang med en ny pp. Jeg har også mensmurringer, både i mage og i rygg, som kommer og går iløpet av dagen. I tillegg er jeg ekstremt oppblåst-veldig lite flatterende i figurnære julekjoler . Kan hoste opp mange andre symptomer også: halsbrann, kvalme, en del hvit utflod,må ofte på toalettet osv. Når det gjelder de to første så tipper jeg det kommer av julemat og uregelmessige måltider. De siste er sikkert bare noe jeg legger spesielt merke til nå som jeg er på overtid. Hvis man leter etter symptomer så finner man det man ønsker å finne . Over til deg da: Vet du når du hadde eggløsning? Temper du? Vi får holde hverandre oppdatert da! Jeg tok siste test i dag tidlig, og den var like hvit som alle de andre har vært. Denne gangen har jeg brukt tester fra lav-pris.com, kjenner du til disse? Det er sant som du sier, jeg er overbevist om at jeg ikke er gravid! Så overbevist at jeg ikke er på leting etter symptomer eller noe, er mest lei av å vente på tanta! Likevell tester jeg til den store gull medalje.. Man blir rett og slett tullerusk av å ikke forstå hva foregår! Jeg må nesten le litt, for vi damer er noen rare vesner til tider! Vi klager en hel uke når tanta melder sin ankomst, og nå sitter vi her å klager over at hun IKKE har kommet! Tror ikke mannfolka er klar over hvor enkelt de har det! Jeg aner ikke når eggløsning var, har aldri tempet. Men jeg anntar at den var forsinket denne mnd her ettersom mens ikke har dukket opp enda. Jeg har aldri hørt om lav-pris.com før? Er det å anbefale? Har allerede brukt en tusenlapp på tester fra apoteket denne mnd har de rask levering? Vi må absolutt holde hverandre oppdatert! Det er godt å ha noen andre å rådføre seg med i slike frustrerende situasjoner skal sende mannfolket på apoteket, er 3 dager siden sist jeg testet, selv om jeg vet at det kun er sløsing med penger Anonymous poster hash: ec5ba...e6d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146896673 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evaly Skrevet 26. desember 2014 #12 Del Skrevet 26. desember 2014 Biligetester.no eller fertil.no er også ok å kjøpe fra, rimelige el- og g-tester Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146896691 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #13 Del Skrevet 26. desember 2014 Biligetester.no eller fertil.no er også ok å kjøpe fra, rimelige el- og g-tester Tusen takk for tips! Jeg skal bestille med det samme! Hvordan ligger det an hos deg forresten? Har tanta kommet ? Anonymous poster hash: ec5ba...e6d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146896708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visu Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #14 Del Skrevet 26. desember 2014 Lavpris-tester.com heter det...skrev feil i forrige tråd. Det er første gang jeg prøver de nå, så aner ikke om de er "gode" eller ikke, men de er CE-merket, hvilket betyr at produktet er i samsvar med alle relevante EU-direktiver hva angår produktsikkerhet, på produksjonstidspunktet. Jeg har lest en artikkel om ulike g-tester, og der ble det anbefalt å bruke tester som hadde dette merket. De lå i postkassen to dager etter at jeg hadde bestilt. Bestiller du i dag, så kan du være heldig å få det levert på mandag/tirsdag. Jeg har tidligere brukt tester fra billige-tester.no, og jeg likte de litt bedre, men sikkert fordi jeg bestilte graviditetsstaver og ikke strimler. Veldig kort leveringstid der også. Dersom en belager seg på å alltid teste med tester fra apoteket, så må man nesten belage seg på å ta seg en ekstrajobb også -....blir veldig dyrt i lengden. Haha...ja, stakkars disse guttene våre, ikke rart dersom de ikke klarer å følge med hele tiden. Det morsomme er at min samboer som oftest blir veldig påvirket av meg: Dersom jeg er overbevist om at jeg er gravid så er han det også . Hehe...sløsing på høyt nivå det vi holder på med om dagen ja, men man VIL jo vite...grrrr . Håper snart tanta kommer sånn at jeg kan henge meg på en IKM-tråd snart jeg også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146896737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evaly Skrevet 26. desember 2014 #15 Del Skrevet 26. desember 2014 Biligetester.no eller fertil.no er også ok å kjøpe fra, rimelige el- og g-tester Tusen takk for tips! Jeg skal bestille med det samme! Hvordan ligger det an hos deg forresten? Har tanta kommet ? Anonymous poster hash: ec5ba...e6d Nope, ingen tante fader og! Hehe.. Tok en joggetur i stad i håp om å få fart på sakene, men ingen tegn foreløpig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146896758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visu Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #16 Del Skrevet 26. desember 2014 Det var jo veldig mange symptomer og.. og en brystvorte da, haha! er ikke rart man blir forvirra. Jeg slutter på p-piller i juni/juli. Hatt sykluser på 36, 30, 35 og 40 dager.. Ikke rent lett å bli klok på syklusen sin når det spriker såpass da :/ . Du får vel bare gi det litt tid og være tålmodig, så stabiliserer det seg nok nokså kjapt tenker jeg . Det er ikke så rart kroppen blir litt på bærtur etter at man har pumpet den full av hormoner over lang tid. Er du førstegangsprøver? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146896773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evaly Skrevet 26. desember 2014 #17 Del Skrevet 26. desember 2014 Nei, blir forvirra, Hehe.. Men nå seks mnd etter pilleslutt syns jeg det kan stabiliseres! angrer på at jeg ikke slutta før. Gått på piller hvertfall 8 år tror jeg, så sitter vel godt i Førstegangsprøver ja, gleder meg såå mye. Har vært en drøm siden jeg var 20, men har ventet pga egne og deretter mannens studier. Nå 25 år og klar som et egg, Hehe Enn dere? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146896920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visu Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #18 Del Skrevet 26. desember 2014 Selv har jeg gått på pilla i vel ti år tror jeg, med et par kortere pauser underveis. Jeg har også vært babysyk siden jeg var i starten av 20-årene, men jeg måtte vente på den riktige mannen først . Han dukket opp for noen år siden og vi begynte å prøve i innspurten av studiet mitt. Nå er jeg ferdig, men frøet lar vente på seg. Jeg håper det ikke tar så alt for lang tid før spiren sitter. Jeg har heldigvis ikke begynt å stresse så mye rundt det ennå da...koser meg mer med tanken på at jeg kan bli gravid i nærmeste fremtid enn så lenge Hva med deg anonym? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146897031 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæråker Skrevet 27. desember 2014 #19 Del Skrevet 27. desember 2014 Meg som er anonym, gammel uvane denne anonymknappen Da var testene bestilt! mannen har fått nok av å tilbringe livet ved å kjøre fram og tilbake fra apoteket forståelig nok hehe. Jeg er ikke førstegangs, har en sønn på 8 mnd så har i utgangspunktet mer enn nok med han og hadde ingen planer om å bli prøver så kjapt igjen. Men dessverre er jeg midt oppi en utredning av cyster i livmor og på eggstokker. Noe som har dukket opp veldig plutselig og agresivt :/ jeg vet ikke så mye enda, annet enn at jeg har fått beskjed om at jeg KAN bli steril innen kort tid, med tanke på at jeg har fått såpass mange cyster på så kort tid. Har også fått beskjed om å avvente oppstart på prev, før de vet noe mer. Er så redd for at menstruasjonen uteblir pga disse cystene! Å være mamma er den største gaven som finnes, makter ikke tanken på at jeg ikke skal få oppleve det flere ganger. Men jeg velger å se det positive i denne saken, det finnes flere operasjoner og medisiner som kan hjelpe. Og om jeg nå får påvist denne sykdommen så har vi rett til hjelp for å bli gravide fortest mulig Selv har jeg og mannen et stort ønske om å greie det på egen hånd, derfor hadde det vært fint om tanta kunne dukket opp slik at vi får satt igang prøvingen igjen. Har tanta dukket opp til noen av dere eller er den fortsatt sporløst forsvunnet slik som til meg? våknet forresten i natt av helt sinnsykt ømme pupper! Måtte rett og slett hive på meg en sportsbh til slutt, slik at de fikk litt støtte. Kanskje er det ett tegn på at tanta er like rundt hjørnet? har også vært ett gassanlegg siste dagene Må forresten tillføye at det gikk hele 14 mnd før eggløsningen dukket opp og kroppen kom i syklus etter å ha gått på p-pillene i 8 år! det er helt forferdelig å gå å vente på at den lille spiren skal sitte, men det skjer når man minst venter det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146898533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evaly Skrevet 27. desember 2014 #20 Del Skrevet 27. desember 2014 Meg som er anonym, gammel uvane denne anonymknappen Da var testene bestilt! mannen har fått nok av å tilbringe livet ved å kjøre fram og tilbake fra apoteket forståelig nok hehe. Jeg er ikke førstegangs, har en sønn på 8 mnd så har i utgangspunktet mer enn nok med han og hadde ingen planer om å bli prøver så kjapt igjen. Men dessverre er jeg midt oppi en utredning av cyster i livmor og på eggstokker. Noe som har dukket opp veldig plutselig og agresivt :/ jeg vet ikke så mye enda, annet enn at jeg har fått beskjed om at jeg KAN bli steril innen kort tid, med tanke på at jeg har fått såpass mange cyster på så kort tid. Har også fått beskjed om å avvente oppstart på prev, før de vet noe mer. Er så redd for at menstruasjonen uteblir pga disse cystene! Å være mamma er den største gaven som finnes, makter ikke tanken på at jeg ikke skal få oppleve det flere ganger. Men jeg velger å se det positive i denne saken, det finnes flere operasjoner og medisiner som kan hjelpe. Og om jeg nå får påvist denne sykdommen så har vi rett til hjelp for å bli gravide fortest mulig Selv har jeg og mannen et stort ønske om å greie det på egen hånd, derfor hadde det vært fint om tanta kunne dukket opp slik at vi får satt igang prøvingen igjen. Har tanta dukket opp til noen av dere eller er den fortsatt sporløst forsvunnet slik som til meg? våknet forresten i natt av helt sinnsykt ømme pupper! Måtte rett og slett hive på meg en sportsbh til slutt, slik at de fikk litt støtte. Kanskje er det ett tegn på at tanta er like rundt hjørnet? har også vært ett gassanlegg siste dagene Må forresten tillføye at det gikk hele 14 mnd før eggløsningen dukket opp og kroppen kom i syklus etter å ha gått på p-pillene i 8 år! det er helt forferdelig å gå å vente på at den lille spiren skal sitte, men det skjer når man minst venter det Koselig at du har en liten gutt :-) ekkelt å høre om disse cystene, håper virkelig det viser seg at det ikke er så alvorlig som dere mistenker. I alle fall utrolig bra at dere vet dere får hjelp dersom det viser seg at det haster med en til. 14 mnd?! Hjelpes. Hvordan var syklusen din den perioden da? Oppsøkte dere noe hjelp når det tok så lang tid? Så bra du ikke lar deg stresse Visu. Her går det opp og ned. Hadde en litt tung dag idag, da tr ikke dukket opp idag heller. Ser ut til at det blir nok en lang syklus denne gangen og.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146898777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæråker Skrevet 28. desember 2014 #21 Del Skrevet 28. desember 2014 Ja han er et stort lyspunkt i hverdagen! Jeg har jo såklart et håp om at det ikke skal være så alvorlig som de tror, kan ikke dra en konklusjon uten å vite 100% sikkert så vi lever fortsatt i håpet uansett hva svaret på CT skulle vise seg å være så er det opp til en selv om man velger å la seg drukne i sorger eller gjøre det beste utav situasjonen. Vi er så heldige å ha en fantastisk nydelig liten gutt som er blid som ei sol og sover 14 timer pr natt. Han er rett og slett en drøm! Så om det skulle vise seg at jeg må operere bort eggstokkene og livmoren så er det ikke verdens undergang selv om det vil føles slik den første tiden. Det finnes så mange der ute som ikke er i stand til å få egne barn i det heletatt. Jeg har en og det er jeg så utrolig glad for Nei vi oppsøkte aldri hjelp, er jo klar over at det er normalt å måtte vente rundt 1 år før syklusen stabiliserer seg skikkelig. Hos meg kunne det variere mellom 30 og 60 dagers syklus den første tiden, til den tilslutt stabiliserte seg å lå imellom 28 og 35 dager alt under 35 dager regnes jo som normalt så jeg stolte på at kroppen ville bli stabil og i syklus til slutt, noe den jo også ble Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146899630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visu Skrevet 28. desember 2014 Forfatter #22 Del Skrevet 28. desember 2014 Det må ha vært en sjokkerende og vond beskjed å få jordbæråker! Forstår veldig godt at du har begynt å prøve igjen såpass tidlig etter forrige svangerskap da! Du er veldig heldig som har fått oppleve å bli mamma...det er jo en velsignelse i seg selv å få muligheten til å få sine egne barn <3. Uansett må det være vanskelig å få en sånn beskjed når man har et ønske om å få oppleve det flere ganger. Når det er sagt så skal man ikke ta sorgene på forskudd, og det virker jo som om du har en veldig nøktern og fin innstilling til det hele da . Også er det jo utrolig bra at man har krav på hjelp dersom man skulle ha behov for det...vi er heldige som bor i Norge og lever i den tiden vi gjør. Jeg har selv vært til utredning for en alvorlig arvelig sykdom iløpet av fjoråret, og vi ønsket ikke å prøve før vi fikk testresultatene. For et år siden fikk jeg beskjed om at jeg ikke har den, så nå kan vi heldigvis prøve på egenhånd . Da jeg var midt oppi alt forstod jeg hvor heldig man er dersom man er frisk og har mulighet til å kunne bli gravid og få friske barn! Man skal neimen ikke ta noe for gitt her i verden. Når du sier du ikke hadde eggløsning på 14 mnd, hadde du det ikke til tross for at du hadde mensen? Her er forresten ny test tatt i dag, og den er fortsatt negativ! Jeg tenkte å ta meg en tur til gynekolog i morgen...bare for å få det bekreftet at det ikke er noe der inne . Vi er bedt med på hyttetur på nyttårsaften og jeg klarer ikke å drikke vin dersom jeg ikke vet helt sikkert at det ikke er noe der. Hvordan er ståa hos dere andre da? Fortsatt uavklart, eller har dere fått visshet? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146900068 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evaly Skrevet 28. desember 2014 #23 Del Skrevet 28. desember 2014 Skjønner at du vil ha den bekreftelsen Visu, isåfall kan du kose deg med vinen med god samvittighet Jeg har også stått over vinen nå, tok to glass rødvin på julaften etter negativ test, men når tr ikke har kommet har jeg takket nei resten av romjulen. Ingenting nytt, men skal teste på nytt i morgen tenker jeg Jordbæråker: Så bra at den stabiliserte seg til slutt. Litt godt å høre at det er flere som bruker tid på få syklusen regelmessig. Og så heldig du er som har en så nydelig gutt Håper virkelig at du får oppleve å bli mor flere ganger <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146901074 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæråker Skrevet 28. desember 2014 #24 Del Skrevet 28. desember 2014 Helt riktig visu Man skal aldri ta noe for gitt! Det gjelder å sette pris på det man har og ikke fokusere på hva man ikke har og kanskje ikke får Synes det høres ut som en god ide å få sjekket det ut hos gyn, det er ikke noe kjekt å gå rundt og ikke vite! Jeg for min del fikk meg tidenes sjokk i dag morgest! Svak positiv test!! Greier liksom ikke helt å tro det enda, skal ut å kjøpe meg ny test som jeg tenkte å ta om ett par dager. Spørs hvor lenge jeg greier å holde meg men det beviser jo isåfall bare en ting, og det er at man faktisk KAN gå en stund på overtid før testen viser positivt. Så det finnes absolutt håp hos dere også krysser fingrer og tær for dere nå! <3 Jeg hadde virkelig ingen følelse av å være gravid.. men så feil kan man ta Ser fram til å høre fra dere i morgen om hvordan det har gått med testing og gyn besøk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146901930 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evaly Skrevet 29. desember 2014 #25 Del Skrevet 29. desember 2014 Helt riktig visu Man skal aldri ta noe for gitt! Det gjelder å sette pris på det man har og ikke fokusere på hva man ikke har og kanskje ikke får Synes det høres ut som en god ide å få sjekket det ut hos gyn, det er ikke noe kjekt å gå rundt og ikke vite! Jeg for min del fikk meg tidenes sjokk i dag morgest! Svak positiv test!! Greier liksom ikke helt å tro det enda, skal ut å kjøpe meg ny test som jeg tenkte å ta om ett par dager. Spørs hvor lenge jeg greier å holde meg men det beviser jo isåfall bare en ting, og det er at man faktisk KAN gå en stund på overtid før testen viser positivt. Så det finnes absolutt håp hos dere også krysser fingrer og tær for dere nå! <3 Jeg hadde virkelig ingen følelse av å være gravid.. men så feil kan man ta Ser fram til å høre fra dere i morgen om hvordan det har gått med testing og gyn besøk Wooow, gratulerer!!! Håper virkelig det er en liten en som fester seg godt så veldig hyggelig å høre, og spesielt under omstendighetene.. ❤️ Her var testen negativ. Har tempet for første gang denne mnd og idag fjernet ff streken som indikerer dato for eggløsning. Det ser dessverre ut til at det var slik jeg fryktet, at det aldri har vært noen el, tempen viser ikke noe tydelig mønster. Ikke rart det ikke har skjedd noe... :-( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188969-12-dager-over-ikm-men-bare-negative-tester-andre-i-samme-b%C3%A5t/#findComment-146902281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå