Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #26 Skrevet 25. desember 2014 Vår første jul hjemme og alt ble perfekt! Oss fem + svigers. Men jeg er litt kontrollfreak da, så manglet ikke på planlegging... Anonymous poster hash: 0c4f0...ea5
Moosh Skrevet 27. desember 2014 #27 Skrevet 27. desember 2014 Her gikk alt som smurt. Laget kålerabistappen tidligere på dagen og varmet den opp før servering. Pinnekjøttgryten tok jo nesten opp hele koketoppen. Det som ikke ble vellykket var at potetene ikke var kokefaste så de ble helt most under koking. Men nå har jeg lært :-)
Fuglekassa Skrevet 27. desember 2014 #28 Skrevet 27. desember 2014 Alt var perfekt...bortsett fra at vi glemte tannkpirkere det var lite gjennomtenkt.
Gjest Antarctica Skrevet 27. desember 2014 #29 Skrevet 27. desember 2014 Planlegger alltid å servere dessert, men aldri at noen orker det...
Gjest Antarctica Skrevet 27. desember 2014 #30 Skrevet 27. desember 2014 Alt som har med matlaging, servering og utstyr har jeg kontroll på etter å ha vært vertinne med den samme retten mange ganger. Men det jeg gjerne skulle gjort var å lage noe ekstra til barna, de to yngste satte ikke pris på pinnekjøttmiddagen. Når det er jul har jeg lyst at alle skal glede seg over maten. Hva med å supplere med gode pølser? Medisterpølser og vossakorv passer godt til pinnekjøtt med stappe. Ungene kan unngå pinnekjøttet og likevel kose seg ved bordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå