Gå til innhold

Forsinket mens og negative tester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er i dag på dag 34 i syklusen... Sluttet med p-pillen i august, og har hatt mens jevnlig med 28 dagers syklus. På dag 16 i denne syklusen fikk jeg lett blodtilblandet utflod som varte i to dager, tenker dette kan ha vært el-blødning? For et par dager siden hadde vi sex om kvelden, da fikk jeg en lett blødning, noen dråper bare, som var borte igjen morgenen etter. Har ingen symptomer, og merker ikke noe PMS som jeg vanligvis har rikelig av, hehe. Har to barn fra før og fikk positiv test med begge i uke 4+4, terminen ble også satt to dager tilbake med begge.

Får se det ann noen dager, eller hva tror dere? Noen som har testet sent positivt? Kan jeg ha hatt forsinket el?

Hilsen utålmodig og lettere frustrert prøver :P

Anonymous poster hash: b552a...672
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har aldri opplevd det, når jeg ikke har vært gravid så har det ikke vært noe utslag heller, selv om mens var for sen. Hver gang jeg er gravid får jeg et veldig tydelig pluss-tegn på testen, sånn iløpet av sekunder.

Anonymous poster hash: 1e616...d05
Skrevet

Med førstemann testet jeg positiv 4 dager etter ikm, men denne gangen testet jeg positiv to dager før ikm.. :)

Skrevet

Når man er så langt ute i syklus så skal en graviditets test gi klar beskjed om graviditet :)

Skrevet

Har ei venninne som testet negativt helt til hun var 6 uker på vei, så alt er mulig :)

Anonymous poster hash: 0f196...51f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...