aanonym Skrevet 26. desember 2014 #51 Skrevet 26. desember 2014 Jeg synes det er trist at jeg ikke får noe av farmora til mannen. Verken til jul eller bursdag. I år fikk ingen av oss gave. Bare noe på konto til barn og mann, ikke lett å forklare det til barna. Jeg bruker lang tid og masse kreativitet på hennes gave. Ellers er det alltid håndklær og laken, ofte av samme person. Jeg pleier å bytte det i noe fint. I år ville mannen beholde det. Han får bruke det.. Hvitt laken i altfor stor str. i campingvogna hehe At DU ikke får gave av din manns farmor, er vel helt naturlig. Og hun har altså satt inn penger til julegaver til sine barnebarn og oldebarn. Det må vel være helt greit?
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. desember 2014 #52 Skrevet 26. desember 2014 Jeg synes det er trist at jeg ikke får noe av farmora til mannen. Verken til jul eller bursdag. I år fikk ingen av oss gave. Bare noe på konto til barn og mann, ikke lett å forklare det til barna. Jeg bruker lang tid og masse kreativitet på hennes gave. Ellers er det alltid håndklær og laken, ofte av samme person. Jeg pleier å bytte det i noe fint. I år ville mannen beholde det. Han får bruke det.. Hvitt laken i altfor stor str. i campingvogna hehe Jeg skal ikke kritisere deg for at du blir trist, men forventer du virkelig gave fra farmoren til mannen din? Hvis jeg skulle gjort det, hadde hun måtte kjøpt gaver til 8 barn, så deres ektefeller, deretter 32 barnebarn og deres ektefeller. Skulle hun også kjøpt gaver til oldebarn, hadde hun måttet kjøpe ytterlige 17 gaver. Blir ganske mange gaver etterhvert. Men nå vet jo ikke jeg hvor mange slektninger din manns farmor har... Anonymous poster hash: 626e2...4b9 Hun har alltid gjort det før. Plutselig bare sluttet. Også bursdagsgave. Her er ikke snakk om å kjøpe, men å gi penger eller få hjelp til det. Hun har ikke dårlig råd.Jeg synes det er trist. Barna får ikke noe. De forstår ikke hva det betyr å få noe i banken. Det er ikke bare at jeg ikke får noe som er trist. Mer hele pakken som jeg skrev. Kan du ikke ta pengene ut av banken og kjøpe gave til barna da? Og at du ikke får noe? Av mannens farmor? Ja, det må være fryktelig... Anonymous poster hash: ad6c4...f90 Nei for de kommer ikke før etter jul. At jeg ikke får er ikke fryktelig, men dumt at hun bare sluttet.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. desember 2014 #53 Skrevet 26. desember 2014 Jeg synes det er trist at jeg ikke får noe av farmora til mannen. Verken til jul eller bursdag. I år fikk ingen av oss gave. Bare noe på konto til barn og mann, ikke lett å forklare det til barna. Jeg bruker lang tid og masse kreativitet på hennes gave. Ellers er det alltid håndklær og laken, ofte av samme person. Jeg pleier å bytte det i noe fint. I år ville mannen beholde det. Han får bruke det.. Hvitt laken i altfor stor str. i campingvogna hehe At DU ikke får gave av din manns farmor, er vel helt naturlig. Og hun har altså satt inn penger til julegaver til sine barnebarn og oldebarn. Det må vel være helt greit? For noen er det kanskje naturlig, jeg synes det er trist at hun bare sluttet. Jeg ber ingen om lov til å synes det.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #54 Skrevet 26. desember 2014 Ungene begynner å bli store, så helg hadde håpet å slippe trasige gaver laget på juleverksted på skolen, men jammen ta, det dukket opp et par helt forferdelig stygge ting i år også. Et "maleri" og en nisse. Ubehagelig å sitte og skryte av sånt.Anonymous poster hash: d7b3e...b93 Tuller du? Er ting barna dine har laget, det kjipeste du har fått.............. Anonymous poster hash: a36bd...db9 Nei, jeg tuller ikke. Ungene går i 4. og 5. klasse, og de synes jo ikke det de får til er fint selv, heller. Anonymous poster hash: d7b3e...b93 Lurer på hvorfor... Anonymous poster hash: 774f1...046
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #55 Skrevet 26. desember 2014 Ungene begynner å bli store, så helg hadde håpet å slippe trasige gaver laget på juleverksted på skolen, men jammen ta, det dukket opp et par helt forferdelig stygge ting i år også. Et "maleri" og en nisse. Ubehagelig å sitte og skryte av sånt.Anonymous poster hash: d7b3e...b93 Tuller du? Er ting barna dine har laget, det kjipeste du har fått.............. Anonymous poster hash: a36bd...db9 Nei, jeg tuller ikke. Ungene går i 4. og 5. klasse, og de synes jo ikke det de får til er fint selv, heller. Anonymous poster hash: d7b3e...b93 Lurer på hvorfor... Anonymous poster hash: 774f1...046 Tenkte det samme...... Anonymous poster hash: a36bd...db9
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #56 Skrevet 26. desember 2014 Ungene begynner å bli store, så helg hadde håpet å slippe trasige gaver laget på juleverksted på skolen, men jammen ta, det dukket opp et par helt forferdelig stygge ting i år også. Et "maleri" og en nisse. Ubehagelig å sitte og skryte av sånt.Anonymous poster hash: d7b3e...b93 Tuller du? Er ting barna dine har laget, det kjipeste du har fått.............. Anonymous poster hash: a36bd...db9 Nei, jeg tuller ikke. Ungene går i 4. og 5. klasse, og de synes jo ikke det de får til er fint selv, heller. Anonymous poster hash: d7b3e...b93 Lurer på hvorfor... Anonymous poster hash: 774f1...046 Tenkte det samme...... Anonymous poster hash: a36bd...db9 Jeg også... Anonymous poster hash: 670f4...e59
QueeenBeee Skrevet 26. desember 2014 #57 Skrevet 26. desember 2014 Ungene begynner å bli store, så helg hadde håpet å slippe trasige gaver laget på juleverksted på skolen, men jammen ta, det dukket opp et par helt forferdelig stygge ting i år også. Et "maleri" og en nisse. Ubehagelig å sitte og skryte av sånt.Anonymous poster hash: d7b3e...b93 Tuller du? Er ting barna dine har laget, det kjipeste du har fått.............. Anonymous poster hash: a36bd...db9 Nei, jeg tuller ikke. Ungene går i 4. og 5. klasse, og de synes jo ikke det de får til er fint selv, heller. Anonymous poster hash: d7b3e...b93 Lurer på hvorfor... Anonymous poster hash: 774f1...046 Tenkte det samme...... Anonymous poster hash: a36bd...db9 Jeg også... Anonymous poster hash: 670f4...e59 Og jeg også.
Optatium Skrevet 26. desember 2014 #58 Skrevet 26. desember 2014 Tror for første gang at jeg bare fikk gaver som falt 100% i smak! Pleier P få mye fint altså, men i år har alle klaffet:-) Mannen var ikke fornøyd med gaven fra sine foreldre, han fikk en elektronisk bilderamme (vi er litt gammeldagse som printer ut og setter i album), men det var ike fordi gaven ikke var fin (men fordi den ikke passer oss). Har dere små barn da? Da sønnen min var liten, tok vi med kamera da vi gikk på tur eller skulle noe spesielt. Artig for han å se på bildene på bilderamme etterpå, og vise og fortelle til andre. Etter at han ble større har jeg tatt den vekk, for jeg er heller ikke så veldig begeistra for sånne rammer. Anonymous poster hash: 0c079...316 Vi fikk ei jente i november, så kanskje det var derfor. Gavener fin altså, vi bare vet ikke helt hva vi skal med den:-P
Odine! Skrevet 26. desember 2014 #59 Skrevet 26. desember 2014 (endret) Ungene begynner å bli store, så helg hadde håpet å slippe trasige gaver laget på juleverksted på skolen, men jammen ta, det dukket opp et par helt forferdelig stygge ting i år også. Et "maleri" og en nisse. Ubehagelig å sitte og skryte av sånt.Anonymous poster hash: d7b3e...b93 Tuller du? Er ting barna dine har laget, det kjipeste du har fått.............. Anonymous poster hash: a36bd...db9 Nei, jeg tuller ikke. Ungene går i 4. og 5. klasse, og de synes jo ikke det de får til er fint selv, heller. Anonymous poster hash: d7b3e...b93 For at de noensinne skal lage noe som er skikkelig fint, så krever det øvelse. Hver lille dorullnisse og potettrykkduk er et skritt på veien dit. Man kan alltid finne NOE fint med det de har laget, og så trenger man ikke å ha alt det hjemmelagede framme på ei gang. Endret 26. desember 2014 av Odine!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #60 Skrevet 26. desember 2014 Ungene begynner å bli store, så helg hadde håpet å slippe trasige gaver laget på juleverksted på skolen, men jammen ta, det dukket opp et par helt forferdelig stygge ting i år også. Et "maleri" og en nisse. Ubehagelig å sitte og skryte av sånt.Anonymous poster hash: d7b3e...b93 Tuller du? Er ting barna dine har laget, det kjipeste du har fått.............. Anonymous poster hash: a36bd...db9 Nei, jeg tuller ikke. Ungene går i 4. og 5. klasse, og de synes jo ikke det de får til er fint selv, heller. Anonymous poster hash: d7b3e...b93 Lurer på hvorfor... Anonymous poster hash: 774f1...046 Tenkte det samme...... Anonymous poster hash: a36bd...db9 Jeg også... Anonymous poster hash: 670f4...e59 Og jeg også. Me 2 Anonymous poster hash: 8a1bb...0b7
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2014 #61 Skrevet 26. desember 2014 Ungene begynner å bli store, så helg hadde håpet å slippe trasige gaver laget på juleverksted på skolen, men jammen ta, det dukket opp et par helt forferdelig stygge ting i år også. Et "maleri" og en nisse. Ubehagelig å sitte og skryte av sånt.Anonymous poster hash: d7b3e...b93 Tuller du? Er ting barna dine har laget, det kjipeste du har fått.............. Anonymous poster hash: a36bd...db9 Nei, jeg tuller ikke. Ungene går i 4. og 5. klasse, og de synes jo ikke det de får til er fint selv, heller. Anonymous poster hash: d7b3e...b93 Lurer på hvorfor... Anonymous poster hash: 774f1...046 Tenkte det samme...... Anonymous poster hash: a36bd...db9 Jeg også... Anonymous poster hash: 670f4...e59 Og jeg også.Me 2 Anonymous poster hash: 8a1bb...0b7 Stakkars barn :'( Anonymous poster hash: 4f3ae...2b0
Gjest Antarctica Skrevet 26. desember 2014 #62 Skrevet 26. desember 2014 Kjip gave var det ikke, men den passer ikke inn. Fra svigermor fikk jeg en gigantisk klokke (sikkert 1 meter i diameter!). Den er slitthvit i slik shabby chic stil (jeg og mannen har en nokså stram, klassisk og maskulin stil med mørke interiørgjenstander) Den er kjøpt på en flott interiørbutikk, men jeg vet ikke om jeg tørr å bytte den. Hun blir garantert fornærmet og lei seg. (Og kanskje får jeg ikke julegave neste år? Vanligvis får jeg ting jeg liker) Si at den stoppet allerede på dag 1, og at dere gikk for å bytte den i en likedan fordi den var defekt. Men da dere kom til den flotte butikken, var de utsolgt! Så dere måtte bruke byttesummen på (fyll inn det som passer)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå