Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #1 Skrevet 24. desember 2014 Hva skjer med tradisjonen her inne?? God jul!! Anonymous poster hash: 11e2a...197
Lis84 Skrevet 24. desember 2014 #2 Skrevet 24. desember 2014 Går ikkje ann å få kjipe gaver, når du ikkje fer 1 gave ein gong😂😝 (æ feirer ikkje jul😜)
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #3 Skrevet 24. desember 2014 Ikke kommet så langt Tredje året på rad så får jeg toalettmappe med en såpe. Bestemor masse bestiller fra en nettside så hele slekta fikk likt. Mannen var så glad for å få rosa toalettmappe Anonymous poster hash: e500b...13e
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #4 Skrevet 24. desember 2014 Ikke kommet så langt Tredje året på rad så får jeg toalettmappe med en såpe. Bestemor masse bestiller fra en nettside så hele slekta fikk likt. Mannen var så glad for å få rosa toalettmappe Anonymous poster hash: e500b...13e Hihi! Takk for bra bidrag i tråden:) HI Anonymous poster hash: 11e2a...197
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #5 Skrevet 24. desember 2014 Barna mine fikk brukte leker i gave av svigers, men det var kanskje ikke spesielt kjipt. De kunne vasket dem først kanskje? Anonymous poster hash: a34db...def
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #6 Skrevet 24. desember 2014 Jeg fikk masse sokker, men skal egentlig ikke klage, slapp å kjøpe de selv og er vel et tegn på at jeg blir eldre Anonymous poster hash: d179b...08c
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #7 Skrevet 24. desember 2014 Fikk et kobberfat faktisk. Veldig morsomt egentlig da mannen hadde kjøpt et som han prøvde å snike inn i dekoren her for to dager siden og jeg kastet det bestemt ut for jeg hater kobber og sånne fat synes jeg er rett å slett stygt, noe som jeg forklarte mannen med store bokstaver. Uansett så burde jeg være takknemlig for at vi fikk gave av denne personen og takket pent mens mannen lå knekt i sofaen å rålo... Anonymous poster hash: bb79d...cff
Chl85 Skrevet 24. desember 2014 #8 Skrevet 24. desember 2014 Vil ikke egentlig kalle det en kjip gave da laken alltid er greit å få.... Men når det er sateng! Brrr, skli rundt på sånt a gitt! Gir meg dårlige assosiasjoner til 90 tallet, der man gjerne hadde satengpysj i tillegg og sklei rundt i senga Ha ha (Syns jo det var råflotte greier da) Men kan jo klart byttes til vanlig stretch laken og da er det jo greit He he
gvm82 Skrevet 24. desember 2014 #9 Skrevet 24. desember 2014 Fikk avansert kjøkkenutstyr av mannen. Det er mannen som er intressert i matlaging, jeg lager bare iblandt enkel middag... Jaja, jeg får vel spise kreasjonene etter at han har fått kost seg med de nye leketøyene 😉
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #10 Skrevet 24. desember 2014 Jeg syns det er leit; jeg og mannen fikk 3000 sammen fra moren min. Ungene fikk 5000 kr i gaver hver fra henne. Fra mannens foreldre får ungene ingenting, mannen alene fikk en dorullnisse. Anonymous poster hash: 7ea45...ae0
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #11 Skrevet 24. desember 2014 Fikk en grusom stygg genser av svigers. Var nok en tanke bak det, siden jeg ikke har hatt de i livet mitt et par år. Anonymous poster hash: 9a6cc...3de
klg,2 boys now:) Skrevet 24. desember 2014 #12 Skrevet 24. desember 2014 Vil ikke egentlig kalle det en kjip gave da laken alltid er greit å få.... Men når det er sateng! Brrr, skli rundt på sånt a gitt! Gir meg dårlige assosiasjoner til 90 tallet, der man gjerne hadde satengpysj i tillegg og sklei rundt i senga Ha ha (Syns jo det var råflotte greier da) Men kan jo klart byttes til vanlig stretch laken og da er det jo greit He he Vil bare si at satengen er ikke det samme som vi hadde på 90-tallet.det er fantastisk. Du burde prøve👍
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #13 Skrevet 24. desember 2014 Jeg syns det er leit; jeg og mannen fikk 3000 sammen fra moren min. Ungene fikk 5000 kr i gaver hver fra henne. Fra mannens foreldre får ungene ingenting, mannen alene fikk en dorullnisse. Anonymous poster hash: 7ea45...ae0 Hva synes du er leit, det dere fikk av svigers eller av din mor? Anonymous poster hash: 6524c...6c1
Musemor med tre søte små Skrevet 24. desember 2014 #14 Skrevet 24. desember 2014 Vil ikke egentlig kalle det en kjip gave da laken alltid er greit å få.... Men når det er sateng! Brrr, skli rundt på sånt a gitt! Gir meg dårlige assosiasjoner til 90 tallet, der man gjerne hadde satengpysj i tillegg og sklei rundt i senga Ha ha (Syns jo det var råflotte greier da) Men kan jo klart byttes til vanlig stretch laken og da er det jo greit He he Vil bare si at satengen er ikke det samme som vi hadde på 90-tallet.det er fantastisk. Du burde prøve Skulle til å si det samme
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #15 Skrevet 24. desember 2014 Fikk to tresleiver fra søstrene grene til 7 kr stk (prisen var ikke tatt av) fra noen som jeg i grunnen hadde ventet litt mer fra (nær familie): Selv brukte jeg 600 på gave til dette paret og sønnen deres. Anonymous poster hash: 2d52d...758
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #16 Skrevet 24. desember 2014 Søsteren min fikk gavekort på 200 kr mens jeg fikk to håndkler som er så små at de er til å tørke hendene med. De var riktig nok fra princess butikken så mulig det har kostet nærmere 200 kr men likevel en litt kjedelig gave. Årets kjipeste gave går likevel til gaven moren min fikk av en vennine. Hun fikk ett innrammet bildet av venninen i bunad! Vi lo litt av den gaven gitt.. Anonymous poster hash: 6a273...035
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #17 Skrevet 24. desember 2014 Jeg er så slem at 4 ting gikk rett i søpla! Brødkurv med rosa fakepels (ubrukelig til alt), pulsvarmere med nagler, brukte og hullete støvletter med løs såle og ebay tannkrem :-/ Dette er ting jeg vet ikke blir brukt, og som jeg heller ikke ønsker å gi videre i gave til noen. Utenom det, er jeg utrolig takknemlig for alle gavene, har fått så fantastisk mye fint i år! Anonymous poster hash: b413f...d14
Gjest Antarctica Skrevet 25. desember 2014 #18 Skrevet 25. desember 2014 Årets kjipeste gave går likevel til gaven moren min fikk av en vennine. Hun fikk ett innrammet bildet av venninen i bunad! Vi lo litt av den gaven gitt.. Anonymous poster hash: 6a273...035 Pokker, at jeg ikke tenkte på det! Jeg har jo et flott bunadbilde av meg selv. Neste år får alle det!
PrinsesseHengepupp Skrevet 25. desember 2014 #19 Skrevet 25. desember 2014 Ingenting kjipt her, i så måte. Og veldig fornøyd med å ikke få en eneste pyntegjenstand, som det normalt sett er alt for mange av.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #20 Skrevet 25. desember 2014 Fikk fine gaver, men kjedelig å få 3 lykter. Jeg har lykter fra før også. Aner ikke hvor jeg skal plassere de nye.. Anonymous poster hash: bf31f...e03
aanonym Skrevet 25. desember 2014 #21 Skrevet 25. desember 2014 Fikk to tresleiver fra søstrene grene til 7 kr stk (prisen var ikke tatt av) fra noen som jeg i grunnen hadde ventet litt mer fra (nær familie): Selv brukte jeg 600 på gave til dette paret og sønnen deres. Anonymous poster hash: 2d52d...758 Vi har en familie (litt perifer familie) som alltid gir oss mye dyrere gaver enn vi gir dem. De har liten familie og omgangskrets, mens vi har 40-50 å gi gave til. jeg nekter å høyne budsjettet for å "matche" deres gavenvå. År etter år blir det slik. Kanskje det er noe slikt som ligger bak i ditt tilfelle også?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #22 Skrevet 25. desember 2014 Fikk et par støgge smykker, som jeg lurer på om er mulig å bytte. Pluss en alt for dyr gave av mannen, som alltid får meg til å føle meg underlegen, ettersom vi liksom har blitt enige på forhånd om hva vi ca skal legge oss på i pris. Vet at han mener det godt, men jeg er ikke akkurat så materialistisk av meg, og hadde egentlig satt mer pris på en enkel, men litt mer personlig gave. Godt å klage litt : ) Anonymous poster hash: 0c079...316
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2014 #23 Skrevet 25. desember 2014 Fikk et par duftlys som lukter så ille at de fikk stå på trappa i natt.. Hva er greia med duftlys egentlig som forpester hele rommet? Spesielt de med blomsterlukt! Anonymous poster hash: 8f738...6b5
Elsa_Arendelle Skrevet 25. desember 2014 #24 Skrevet 25. desember 2014 Jeg er så slem at 4 ting gikk rett i søpla! Brødkurv med rosa fakepels (ubrukelig til alt), pulsvarmere med nagler, brukte og hullete støvletter med løs såle og ebay tannkrem :-/ Dette er ting jeg vet ikke blir brukt, og som jeg heller ikke ønsker å gi videre i gave til noen. Utenom det, er jeg utrolig takknemlig for alle gavene, har fått så fantastisk mye fint i år! Anonymous poster hash: b413f...d14 Brødkurv med rosa fakepels!!! Send den til meg. Jeg betaler porto.
Chl85 Skrevet 25. desember 2014 #25 Skrevet 25. desember 2014 Vil ikke egentlig kalle det en kjip gave da laken alltid er greit å få.... Men når det er sateng! Brrr, skli rundt på sånt a gitt! Gir meg dårlige assosiasjoner til 90 tallet, der man gjerne hadde satengpysj i tillegg og sklei rundt i senga Ha ha (Syns jo det var råflotte greier da) Men kan jo klart byttes til vanlig stretch laken og da er det jo greit He he Vil bare si at satengen er ikke det samme som vi hadde på 90-tallet.det er fantastisk. Du burde prøve Også hvis man sliter med ekstremt tørr hud (type sprukne hender og føtter) ? For får angst av å tenke på at jeg skal "sitte fast" her og der Men tror jeg bytter, har aldri vært fan av silke/sateng sengetøy. Pluss at jeg er avhengig av at det er stretch... Har ikke sånn stuepike teken på laken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå