♠️SparEss♠️ Skrevet 24. desember 2014 #1 Skrevet 24. desember 2014 Jeg har tenkt å melde min 6 år gamle jente inn i en bokklubb og lurer hvilken jeg skal velge. Har du noen tips å komme med?
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #2 Skrevet 24. desember 2014 Bare ikke Tanum! Har vært medlem av både barneklubben og hobbyklubben til Tanum og var ikke så veldig fornøyd med bøkene, og noen bøker fikk jeg selv om jeg hadde avbestilt de. Og når jeg skulle melde meg ut (med ca 6 mnd mellomrom) så ble jeg kjeftet på av kundeservice, man må ringe for å si opp, kan ikke sende en mail. Kjenner flere som har opplevd å bli kjeftet på når de sier opp, så det er tydeligvis noe de har lært å gjøre. Aldri mer Tanum på meg! Anonymous poster hash: 3ac36...e61
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #3 Skrevet 24. desember 2014 Har vært medlem av go'boken og bokklubbens barn. Likte den siste best og er medlem der fremdeles. Anonymous poster hash: d60c6...9dd
soleia Skrevet 24. desember 2014 #4 Skrevet 24. desember 2014 Har vært medlem av go'boken og bokklubbens barn. Likte den siste best og er medlem der fremdeles. Anonymous poster hash: d60c6...9dd Same her. Bokklubben barn har ein del gode bøker.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2014 #5 Skrevet 24. desember 2014 Vi er medlem i Disney-klubben og er veldig fornøyd så langt Anonymous poster hash: 0c03b...226
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå