Gå til innhold

Septemberbarn 2015

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det beste er en hemmelig gruppe. Men da må en ta på seg ansvaret med å bli venn med alle og inviterer dem. Det vi har gjort tidligere i andre grupper i hvert fall.

Jeg liker tanken så lenge den er hemmelig, men jeg vil uansett vente med å joine til jeg er over 12 ukeren :)

Annonse

Føler meg ikke gravid om dagen. Flere som føler det sånn? Vært heldig og bare vært sliten og trøtt og ømme bryst hittil. Så de berømte "nå er jeg gravid" symptomene har holdt seg borte. Første svangerskapskontoll til uka. Gruer meg litt, tenk om testen ikke er posetiv da?!?

Føler meg ikke gravid om dagen. Flere som føler det sånn? Vært heldig og bare vært sliten og trøtt og ømme bryst hittil. Så de berømte "nå er jeg gravid" symptomene har holdt seg borte. Første svangerskapskontoll til uka. Gruer meg litt, tenk om testen ikke er posetiv da?!?

De tester ikke på svangerskapskontroll, så det må du nok gjøre hjemme, eller du må ta ul.

Anonymous poster hash: 1c0d5...121

klart de tester. vi må jo ha med urinprøve.

hvor langt er du boffa? føles det slik hele dagen eller merker du symptomer ila dagen?

Jeg har to barn, og de har aldri tatt noen graviditetstest. Urinprøven er for å teste for protein og sukker: http://www.lommelegen.no/artikkel/hva-skjer-på-svangerskapskontrollene

Anonymous poster hash: 1c0d5...121

klart de tester. vi må jo ha med urinprøve.

hvor langt er du boffa? føles det slik hele dagen eller merker du symptomer ila dagen?

Jeg regner også med at de tester, de kan jo ikke sette av tid og masse penger på en som ikke er gravid. Jeg er 8+4 i dag. Har noen stikkninger nederst ved livmoren i ny og ned, ellers bare trøtt. Vil ikke si at det dukker opp noen symptomer ut over dagen nei.

Jeg er også gravid med nr 3 og har blitt testet på legekontoret to ganger. Altså ikke denne gang og første, men i sommer før jeg mista måtte jeg tisse i koppen før det ble satt opp time til første kontroll. Og jeg husker lege sekretæren sa høyt "den er vertfall positiv", det var på første kontroll i uke 11 med minste min. 

Kansje det er litt ulik praksis da? Uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...