Gå til innhold

Septemberbarn 2015

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lister meg stilt inn hit. Ma for en mnd siden. Graviditetstesten viste negativ forrige uke. Igår viste den positiv. Men har små små blødd siden lørdag. Så vet ennå ikke hvilken vei det går.

Krysser fingre for at alt er i orden og en spire under arbeid :)

Melder meg forsiktig inn her jeg:) Etter 3 pp viser nå 5 graviditetstester positivt! 3 CB og 2 doc morris:P Det er veldig tidlig, så prøver å fortelle meg selv at sjansene for en sa er stor. Dette er min første graviditet, og må si at det å se en positiv g.test var en ny og spennende opplevelse! Hvis alt går som det skal har jeg termin 25.september. Dette er stort og uvirkelig! Jeg var selv sikker på at jeg kom til å bruke tid på å bli gravid, nå vet jeg i allefall at jeg kan:D

Litt om meg; Jeg er nettopp blitt 26 år, samboer er 30 år. Vi har vært sammen i 7 år, og bodd sammen tilsvarende:P Begge er i full jobb, og vi ble i fjor eiere av et hus! Vi følte oss klare for å begynne prøvingen i oktober i fjor, og jeg sluttet på pilla. Mensen begynte med en super lang syklus, før det kom tilbake til 28 som jeg hadde før jeg begynte på pilla!

Håper jeg blir her i septembergruppa, selv om jeg vet at et er flere som opplever SA.

Tusen takk håpefull86! Ja håper det går bra for alle:D Er jo en smule nervøs for om det er kjemisk ettersom IKM er rett rundt hjørnet. Men tenker at ettersom testen har blitt mer og mer positiv fra fredag morgen til i dag, er det ikke det! Jeg er helt i ekstase her! Og skulle ønske samboer kom hjem med en gang, men dessverre kommer han ikke hjem før i slutten av mnd... Så da får jeg dele det med dere her!

Annonse

Tusen takk håpefull86! Ja håper det går bra for alle:D Er jo en smule nervøs for om det er kjemisk ettersom IKM er rett rundt hjørnet. Men tenker at ettersom testen har blitt mer og mer positiv fra fredag morgen til i dag, er det ikke det! Jeg er helt i ekstase her! Og skulle ønske samboer kom hjem med en gang, men dessverre kommer han ikke hjem før i slutten av mnd... Så da får jeg dele det med dere her!

Tiden går alt for sakte!! ... Hehe

Skulle ønske det gikk raskt frem til uke 12, så en var mer sikker på å kunne fortelle folk :)

Enn så lenge er det godt å ha dette forumet. 

Og kan skjønne du gleder deg til samboeren din kommer hjem!! :) 

Jeg titter innom her og håper nurket klorer seg fast i 8 mnd til. Ventet mens lørdag og den har ikkje dukket opp enda og forventa termin 22 sept. Da er det det neste hinderet og ungå den røde fargen på dopapiret. Uff det er jo 8 uker til i små redsel. Blir slik når ein er gammel og større % for at det går gale. Får tenke positift.

Har 0 tegn på Gravid symptomer.

Jeg titter innom her og håper nurket klorer seg fast i 8 mnd til. Ventet mens lørdag og den har ikkje dukket opp enda og forventa termin 22 sept. Da er det det neste hinderet og ungå den røde fargen på dopapiret. Uff det er jo 8 uker til i små redsel. Blir slik når ein er gammel og større % for at det går gale. Får tenke positift.

Har 0 tegn på Gravid symptomer.

Velkommen:) her krysser vi alle fingre for at alt er ok :) jeg er 6+2 og har veeldig lite symptomer selv. Skal måle hcg denne uka - forhåpentligvis får jeg litt fred i sjela da :)

Hei girls!! Jeg lurer på om jeg tar sjansen på å komme inn hit nå, testet positivt siden fredag morgen og fått sterkere streker. Cb digital på lørdag viste gravid 2-3, noe jeg syns var litt rart (ifølge mine beregninger skulle det vært 1-2), men tar det som et godt tegn 😊 ikm var enten lørdag eller idag, så da krysser jeg fingrene for at spiren har gravd seg godt ned og blir der 🙏

Såå hyggelig å se flere fra "bli gravid" her, og veldig stas å komme inn hit. Har ikke turt å smugtitte inn hit engang før jeg testet positivt 😅

Termin ca 24 september 😍❤️ Shiiiit!! Hehe

Annonse

Tirsdag 1. september:scoobydo
Onsdag 2. september:
Torsdag 3. september: Marihønen
Fredag 4. september:
Lørdag 5. september: Augustfrua
Søndag 6. september:
Mandag 7. september:
Tirsdag 8. september:
Onsdag 9. september:
Torsdag 10. september: Håpefull86, nikolinee
Fredag 11. september: FrkQ
Lørdag 12. september: MammentilM
Søndag 13. september: nåharjeglystpåno3
Mandag 14. september: ablaze, frøetlille
Tirsdag 15. september: Fru-IT, FrkChihiro
Onsdag 16. september:
Torsdag 17. september: Erill
Fredag 18. september:
Lørdag 19. september:
Søndag 20. september: Reese
Mandag 21. september:IreneUtålmodig
Tirsdag 22. september:
Onsdag 23. september:
Torsdag 24. september:
Fredag 25. september:
Lørdag 26. september:
Søndag 27. september:
Mandag 28. september:
Tirsdag 29. september:
Onsdag 30. september:

Ikke så mange symptomer her heller.. Er 6+2, men har i det minste fått skikkelige "jur" :P haha..  så holder meg til det tegnet.. I tillegg til at jeg er mye trøttere enn vanlig da.

Glad for at jeg ikke er noe særlig kvalm og slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...