Gå til innhold

Septemberbarn 2015

Anbefalte innlegg

Heihei! Kan ikke finne noe gruppe for oss med termin i september 2015, så oppretter det jeg 😊 nettopp funnet ut at jeg er gravid, men tester fremdeles svakt.. Så får ta ny test til helgen for å se om den har blitt sterkere! Dette er min sjette graviditet, 5 SA, men denne gangen forsøker jeg forskjellige medisiner i samråd med min gynekolog, så krysser fingrene 😬 håper det er flere som får en positiv test som julegave i år! Foreløpig termin i begynnelsen av september.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188904-septemberbarn-2015/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det med dere septemberdamer? :)Få som har joinet i det siste. Jeg la IKM bak meg i går, så begynner sakte men sikkert å få troa på denne spiren. Fremdeles engstelig både for MA og kjemisk, men det kommer jeg vel til å være så lenge jeg er gravid - krysser fingre for at det blir helt til september :)

Annonse

Annonse

Jeg kommer også inn hit, 3+5 i dag. Dette blir mitt tredje barn! To hyperemesis svangerskap bak meg så gruer meg fælt til kvalmen begynner for fullt!

Gratulerer :) huff, hypermesis høres ikke festlig ut! Håper du slipper unna denne gangen!

Gratulerer til alle nye :) eg er 5+5 i dag og akkurat no angra eg nesten.. er like dårlig som med dei to andre og det er ikkje så enkelt å ha energi til 4 og 5 åringen når en heng over doskåla. Kvalmen kom ei veke tidligare denne gangen.. og det er fortsatt 7 veker igjen av 1 trimester :/

Gjest nåharjeglystpåno3

4 uker på vei her. Har 2 hypermesis svskap bak meg så føler meg litt "gal" som gjør dette en gang til :P Gratulerer alle!Anonymous poster hash: 99263...3d5

Da er vi i samme båt! Gjort noe for å forberede deg? Jeg har lest litt rundt, men usikker på hva som kan hjelpe.

Har sluppet unna urenhud så langt med unntak av kvise på puppen av alle plasser!😛

De siste dagene har jeg hatt noen smerteanfall i underlivet og ned mot ene låret (varer maks 10 min). Etter å ha Google til den store gullmedaljen velger jeg å tro det er livmoren som strekker seg og er normal. Men likevel nervøs hvergang for det skal komme blod...😞

Uten om dette er det lite symptomer her.

Terminliste høres ikke noe dumt ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...