Gå til innhold

Septemberbarn 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei! Kan ikke finne noe gruppe for oss med termin i september 2015, så oppretter det jeg 😊 nettopp funnet ut at jeg er gravid, men tester fremdeles svakt.. Så får ta ny test til helgen for å se om den har blitt sterkere! Dette er min sjette graviditet, 5 SA, men denne gangen forsøker jeg forskjellige medisiner i samråd med min gynekolog, så krysser fingrene 😬 håper det er flere som får en positiv test som julegave i år! Foreløpig termin i begynnelsen av september.

Skrevet

Jeg slenger meg med:) fikk positiv test i dag, 2 pp etter MA - håper at spiren sitter hele veien inn denne gangen :) foreløpig termin 6 sept

Skrevet

Slenge meg med her. Testa positivt på laurdag. Termin 1 september.. :)

Skrevet

Slenger meg på her. Foreløpig termin 2 september :) er 4+1 i dag :/ tester svakt men er så sinnsykt kvalm i dag... Aldri vert gravid før så er det normalt og være så kvalm så tidlig?

Skrevet

Hvordan går det med dere septemberdamer? :)Få som har joinet i det siste. Jeg la IKM bak meg i går, så begynner sakte men sikkert å få troa på denne spiren. Fremdeles engstelig både for MA og kjemisk, men det kommer jeg vel til å være så lenge jeg er gravid - krysser fingre for at det blir helt til september :)

Skrevet

Hei testet positivt med digital test 3 dager før ikm, gravid 1-2 😊 termin 10 september. Fikk positiv digitaltest i november også, men fikk store smerter å blødninger noen dager etterpå så jeg håper bare denne spiren sitter 😊

Skrevet

5+1 i dag og kvalmen har slått til for fult. Har to barn født i 09 og 10 og var veldig dårlig i 1 trimester. Ser ut som det blir det same no. Godt det er ferie :)

Skrevet

Må melde meg ut da tr valgte og komme.

😔😿😿 tidlig sa :( lykke til vidre til dere andre og håper spiren sitter hele vegen..

Skrevet

Hei, da tar jeg sjansen på å melde meg inn her. Ikm i dag, men positive tester både i går og søndag. Har ikke vært gravid tidligere så nå håper jeg bare spiren klorer seg fast og jeg får noen greie mnd fremover 😊

Skrevet

Positiv test i dag! Terminkalkulator på nett sier termin i september, så da slenger jeg meg med her.

Er vel rundt 4+0 i dag :)

CB digital viste 1-2 uker på ettermiddagsurin.

Skrevet

Veldig trist, Skogfrua - håper vi får se deg her igjen mot slutten av mnd :) varme klemmer til deg💖

Gjest nåharjeglystpåno3
Skrevet

Jeg kommer også inn hit, 3+5 i dag. Dette blir mitt tredje barn! To hyperemesis svangerskap bak meg så gruer meg fælt til kvalmen begynner for fullt!

Skrevet

Gratulerer til alle som har kommet til siden jeg var inne sist:) - gøy med flere i gruppa :)

Kanskje vi skulle laget en terminliste?

Skrevet

Jeg kommer også inn hit, 3+5 i dag. Dette blir mitt tredje barn! To hyperemesis svangerskap bak meg så gruer meg fælt til kvalmen begynner for fullt!

Gratulerer :) huff, hypermesis høres ikke festlig ut! Håper du slipper unna denne gangen!

Skrevet

Hei! Jeg stikker tåa forsiktig inn her etter gradvis sterkere positive tester. Har egentlig IKM på fredag, men krysser alle fingre og tær for at denne lille spira sitter som den skal =)

Skrevet

5 uker på vei i dag og akkurat 10 uker etter MA.. Håper spiren sitter denne gangen!!!!

Skrevet

4 uker på vei her. Har 2 hypermesis svskap bak meg så føler meg litt "gal" som gjør dette en gang til :P Gratulerer alle!

Anonymous poster hash: 99263...3d5

Skrevet

Da var resultatet blitt 2-3 uker på cb digital, fra å være 1-2. :) Går rette veien!

Skrevet

Gratulerer til alle nye :) eg er 5+5 i dag og akkurat no angra eg nesten.. er like dårlig som med dei to andre og det er ikkje så enkelt å ha energi til 4 og 5 åringen når en heng over doskåla. Kvalmen kom ei veke tidligare denne gangen.. og det er fortsatt 7 veker igjen av 1 trimester :/

Gjest nåharjeglystpåno3
Skrevet

4 uker på vei her. Har 2 hypermesis svskap bak meg så føler meg litt "gal" som gjør dette en gang til :P Gratulerer alle!Anonymous poster hash: 99263...3d5

Da er vi i samme båt! Gjort noe for å forberede deg? Jeg har lest litt rundt, men usikker på hva som kan hjelpe.

Skrevet

Ah.. Har fått så utrolig uren hud!! Flere har som opplever slikt? :/

Skrevet

Jeg har begynt å få en del småkviser på ryggen 😕 men er mest redd for kvalmen som jeg kjenner komme sigende...

Skulle vi kanskje laget en terminliste for å legge inn forventet termindato?

Skrevet

Har sluppet unna urenhud så langt med unntak av kvise på puppen av alle plasser!😛

De siste dagene har jeg hatt noen smerteanfall i underlivet og ned mot ene låret (varer maks 10 min). Etter å ha Google til den store gullmedaljen velger jeg å tro det er livmoren som strekker seg og er normal. Men likevel nervøs hvergang for det skal komme blod...😞

Uten om dette er det lite symptomer her.

Terminliste høres ikke noe dumt ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...