Gå til innhold

Hva kan man gjøre for å lindre/hindre hemoroider? Desperat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er på størrelse med en drue, og sheriproct virker ikke. Er det noen medisin man kan ta som gjør at man er konstant løs i magen?

Anonymous poster hash: 92d9b...da5

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg lider hvertfall med deg! Har en innvendig hemoroide, som har gjort så vondt i dag at jeg ikke klarer å gå engang. Så dette blir en morsom julaften! har prøvd stikkpiller og den salven, men ingenting har funket :( 

Anonymous poster hash: d5ff5...0ea
Skrevet

Aloe vera lindrer!!! For meg funka det bedre enn schepricort... Drikk masse!! Movicol gjør avføringen løs, men vet ikke om det er å anbefale å ta det fast...

Anonymous poster hash: a0257...b56

Skrevet

Honning lindrer.

Lykke til og god bedring :)

Skrevet

Jeg sendte nettopp mannen på apoteket for å kjøpe hemorite kryoterapi. Det er vist noe nytt som er veldig effektiv. Det er en sak du fryser som skal gi smertelindring i opptil 10 timer. Den er dyr da, koster 400. Men håper det er verdt pengene. Virker ikke den så får jeg en meget smertefull julaften! :(

Skrevet

Jeg sendte nettopp mannen på apoteket for å kjøpe hemorite kryoterapi. Det er vist noe nytt som er veldig effektiv. Det er en sak du fryser som skal gi smertelindring i opptil 10 timer. Den er dyr da, koster 400. Men håper det er verdt pengene. Virker ikke den så får jeg en meget smertefull julaften! :(

Interessant! Hvordan virker den?

Annonse

Skrevet

Takk for svar dere! Det blir jævlig fett å sitte på en kaktus hele jula... auuuuu

Skrevet

gå på 

Interessant! Hvordan virker den?

http://www.hemorrite.no/hemorrite-behandling-av-hemoroider/

her kan du lese litt om den. Den virker veldig lovende. Men man vet jo aldri. Tror det er en ting du legger i fryseren, for så å ha den på hemoroiden i åtte minutter. 

Skrevet

Ta et varmt bad før du smører på noe, det lindrer

Anonymous poster hash: 5f35f...33d

Skrevet

Smør xylocain på, det lindrer.

Jeg har operert to ganger og fikk beskjed av overlege at ingenting fjerner de uansett før de minsker av seg selv... Hvis ikke man opererer da... Det som kjøpes på apoteket er ikke sterkt nok.

Anonymous poster hash: 54b37...ded

Skrevet

Putt en isbit i engangahansks og legg den inntil. Sitt på do eller på huk. Jeg har gjort det mye,eneste jeg syns hjelper.

Kom deg så til lege så du kan få de bort.

Jeg gikk 14 dager i strekk på sheriproct,3tabletter pluss krem daglig. Det har hjulpet på størrelse og smerte,men de er ikke borte.

All medfølelse fra meg! Du kan prøve zylocain også,det bedøver.

Skrevet

Tusen takk for enda flere svar!!!

Skrevet

Putt en isbit i engangahansks og legg den inntil. Sitt på do eller på huk. Jeg har gjort det mye,eneste jeg syns hjelper.

Jeg gikk 14 dager i strekk på sheriproct,3tabletter pluss krem daglig. Det har hjulpet på størrelse og smerte,men de er ikke borte.

Funker den hansken om hemoroiden er innvendig? Blir kanskje litt vanskelig å stappe inn? men jeg er temmelig desperat, så tror jeg prøver. har ikke engangshansker da. kan jeg bruke plastpose? hadde selvfølgelig ikke den nye islindringene på apoteket her, bare boots apotek som har den foreløbig, så håper det er åpent i morgen. 

Annonse

Skrevet

Funker den hansken om hemoroiden er innvendig? Blir kanskje litt vanskelig å stappe inn? men jeg er temmelig desperat, så tror jeg prøver. har ikke engangshansker da. kan jeg bruke plastpose? hadde selvfølgelig ikke den nye islindringene på apoteket her, bare boots apotek som har den foreløbig, så håper det er åpent i morgen.

Du kan pakke inn isbit i hva du vil :-) Bare ikke hold for lenge, da kan du få frostskade.

Når den er så stor og vond,blir man desperat... Håper noen av tipsene du får hjelper! Vet hvor vondt du har nå! Ikke så lett når det er invendig heller... :-(

Lykke til ihvertfall! Du kan jo sikkert legge en stikkpille i kjøl/frys og bruke. Om virkningen kanskje ikke blir den samme,får du iallefall kjølt ned,og det lindrer!

Skrevet

Lactulose forebygger hard mage, eller linfrø i biola (linfrøene må bløtes først). Vann, masse vann.

Anonymous poster hash: 11281...266
Skrevet

Nå sitter jeg med isbiter i rumpa! Men fy F hvor vondt der gjør a :o

Skrevet

Grønnsåpebad av rompa?

Anonymous poster hash: 6ee26...4c9
Skrevet

Viss det er så gale at du ikke klarer å sitte kan du på legevakten. Er det ille nok operer di den vekk.

Anonymous poster hash: 22493...626

Skrevet

Movicol kan godt brukes over tid :) Men den gir jo ikke direkte løs mage..

Anonymous poster hash: 35fc2...099

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...