Gå til innhold

Hva har dere til ribba?

Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest flykræsj

Vi har rødkål, svisker, epler, brun saus og poteter. Trodde vi brukte erter og gulrøtter også- men det var kanskje til svinesteik? Kanskje vi også bruker rosenkål?? Pokker, husker ikke. Har uansett glemt å kjøpe rosenkål Jeg synes det høres ut som dere har mer enn nok tilbehør. Det kan bli for mye også..

Rødkål, surkål, skysaus, svisker, poteter, medisterkaker, julepølse og tyttebær.

Tror ikke det er "normalt" å ha gulrøtter til ribbe, har heller aldri hørt at noen bruker rosenkål til ribbe, men ser jo at noen over her gjør det.

Endret av Novemberdama

Annonse

Ja, jeg glemte at vi har kjøttkaker og sossisser også. Gulrøttene er isåfall for ungene, som ikke er glad i hverken rosenkål eller rød- og surkål. Men det er kanskje ikke så nøye?

Annonse

Vi bruker små mandelpoteter, surkål, rødkål, babygulerøtter,

Brokkoli, rosenkål, sosisser, hjemmlagde kjøttkaker, svisker,

Rødbeter, tyttebærsyltetøy, sølvløk, sjysaus og waldorfsalat.

Tror ikke jeg har glemt noe nå, mye mat på julaften😊🎄🎅

Anonymous poster hash: 3be54...e95

Surkål, rosenkål, mandelpoteter, medisterkaker, julepølse og brun saus laget på sjy. Alt er hjemmelaget på julaften :) Også skal vi ha kalkunfilet til meg siden jeg blir så dårlig av både ribbe, medisterkaker og julepølse :)

Anonymous poster hash: 9bbfc...575

Vi bruker faktisk kålrabistappe til, men den er lagd med nesten 50\50 potet og kålrabi så den er veldig mild. Surkål, rosenkål og bacon, brun saus og tyttebærsyltetøy. Hvis vi har gjester så lager jeg gjerne medisterkaker, julepølser og flere typer tilbehør til og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...