Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #1 Skrevet 22. desember 2014 Hvis du i det hele tatt bruker det ordet. Har ei venninne som fortsatt kaller sønnen for nurket og han er 9 år. Hun får jo selvsagt lov å kalle han hva hun vil, men jeg synes det høres litt rart ut når han er så stor. Synes nesten ikke min lille på 6 1/2 mnd er nurket lenger engang jeg. Anonymous poster hash: f41e2...ab9
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #2 Skrevet 22. desember 2014 Var kanskje etter Noen måneder. Min er nå 5 år, jeg kaller henne for babyen min enda. Anonymous poster hash: ba0c3...46f
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #3 Skrevet 22. desember 2014 Aldri. Men kjenner noen som kaller ungene sine "mammas prinsesse" og "junior", og de er laaaangt oppi skolealder. Det er hyggelig med kallenavn, men på facebook florerer det av "Nå har den flotte prinsessa til mamma laget et flott prinsesseslott på rommet".... blæææk. Begge er bortskjemte drittunger da, så sikkert derfor jeg reagerer så på det Anonymous poster hash: f824a...fec
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2014 #4 Skrevet 22. desember 2014 Nurket for meg, er pappas små svømmere. Sædceller = nurkene. Jeg ble befruktet av et nurk, og jeg anser de første ti ukene av svangerskapet som at jeg har et nurk der inni = embryo. Etter ti uker, er det et foster, og får helt andre navn. Blant annet Krakylet, Marsipanbolle (hva enn det er) og bare bebisen. Anonymous poster hash: 11d21...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå