Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Noen flere som har kjent litt på den tanken? Dette barnet var så langt fra planlagt, men nå som det har blitt sånn har jeg nesten vært overveldet av redsel for å miste. Men nå som det har roet seg litt, har jeg begynt å tenke på hva det innebærer og få et barn til. Har jeg det i meg å følge opp et barn til? Kommer jeg til å orke enda fødsel og barseltid? Vi har litt dårlig plass, vi må ha ny bil og jeg har egentlig ikke jobb til høsten. Uff jeg måtte bare få det ut, jeg kjenner jeg er litt redd og det er godt jeg har noen mnd på meg. Anonymous poster hash: 951cc...2fb
Violeta Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Har det litt på samme viset, med tanke på økonomi, energi, bil, søvnløshet og det å få kabalen til å gå opp i hverdagen etter permisjon. Fødsel gleder jeg meg til da Vi venter nummer fire. Men gleder meg mest! Det bli veldig koselig å ha enda en å være glad i, og ikke minst gleder jeg meg til det første øyeblikket sammen, babyen, jeg og pappaen
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Her var det veldig planlagt, og fikk vite at det blir 2. Så kjenner litt på følelsen om vi greier dette! Men det kommer nok til å gå veldig bra. Blir nr 3 og 4 her dersom alt går bra. Mye praktisk som må ordnes og økonomien blir nok litt mer anstrengt. Men det går nok fint, er mest av alt overstadig lykkelig, tenk 2 på en gang! Anonymous poster hash: 98822...ecb
Marsch83 Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Tenker det samme,men her var det planlagt. Skal nok gå bra,men er nå redd for at det kan være 2 stk! Formen er elendig og syntes magen strutter litt vel mye.. Hadde jeg taklet to på en gang pluss en 2,5åring? Hjelpes...men hører familie sier det går fint og at man kommer inn i det uansett. Så tenker jeg selv at folk før meg har klart det,så hvorfor skal ikke jeg klare det?
Leirha Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 Tror nok at alle de tankene du har hatt er helt normale.Du takler nok helt fint både fødsel, barseltid og ikke minst en unge til. Tankene kan komme hos førstegangsgravide som har planlagt og prøvd i flere år, eller den som blir uplanlagt gravid med nummer to osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå