Gå til innhold

Sender zalando klærne fra Tyskland? 😫

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte julekjole på zalando tirsdag 16.12. Fikk en mail på fredag om at bestillingen var på vei. Gikk inn for å sjekke nå hvor langt den er kommet og dette kommer opp:

20-12-2014 08:33, Lübeck, Tyskland

EDI-informasjon om forsendelsen er mottatt

19-12-2014 13:03, Zalando c/o PostNord, Norge

Så da har de sendt den fra Tyskland på lørdag? Søren og, trodde de sendte fra Norge jeg. Da kan jeg vel se langt etter den kjolen..

Anonymous poster hash: 0efd1...9ec

Fortsetter under...

Skrevet

Ja men det pleier å gå kjapt allikevel 😊 Min var i Tyskland i forgårs, fikk pakken i dag 😀

Anonymous poster hash: 55b21...9d9

Skrevet

Ja men det pleier å gå kjapt allikevel 😊 Min var i Tyskland i forgårs, fikk pakken i dag 😀

Hvor i landet bor du? Jeg bor i Bergen, er redd for at den blir sendt via Oslo først jeg. Fikk mail fredag kl 19 om at bestillingen var sendt, så hvis den skal innom Oslo så kommer den vel ikke tidsnok? Eller sendes den direkte til Bergen?

Skrevet

Hvor i landet bor du? Jeg bor i Bergen, er redd for at den blir sendt via Oslo først jeg. Fikk mail fredag kl 19 om at bestillingen var sendt, så hvis den skal innom Oslo så kommer den vel ikke tidsnok? Eller sendes den direkte til Bergen?

Haugesund.

Jeg så nå at den gikk direkte fra tyskland-oslo og så oslo-haugesund.

Det er nok med tollpost. Du kan nok spore pakken i morgen. Mest sannsynlig har du den på tirsdag? 😉

Skrevet

Tror du det går direktefly lubeck- Bergen? Selvfølgelig skal den innom Oslo.

Anonymous poster hash: 404d2...ea1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...