Vi3blirVi4<3 Skrevet 22. januar 2015 #126 Del Skrevet 22. januar 2015 Wohooo! Da turte jeg teste! Egentlig ikm igår men siden eggløsning var treg tippa jeg at mensen kunne komme idag og.. Men det gjorde den ikke!! Derimot positiv test ) testa på mandag med billigtest og fikk negativ så var litt spent kan du si Krysser fingre og tær for dere andre! Gratulerer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188320-ikm-uke-4/page/6/#findComment-146963300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymsuperbruker Skrevet 22. januar 2015 #127 Del Skrevet 22. januar 2015 Da tok jeg testen min i kveld, og fikk atter en gang negativ... Begynner nå også å kjenne mer murring, så tr kommer sikkert i morgen. Rimelig lei og frustrert nå etter 18 mnd. prøving, ser ikke lovende ut. Lykke til dere andre! Jeg kjøpte to tester i dag, men tror jeg venter til lørdag/søndag før jeg ev. svir av den første. Det kjennes ut som jeg får mensen i morgen. Hadde telt feil på dagene, og har visst IKM på lørdag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188320-ikm-uke-4/page/6/#findComment-146964153 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymsuperbruker Skrevet 22. januar 2015 #128 Del Skrevet 22. januar 2015 Wohooo! Da turte jeg teste! Egentlig ikm igår men siden eggløsning var treg tippa jeg at mensen kunne komme idag og.. Men det gjorde den ikke!! Derimot positiv test ) testa på mandag med billigtest og fikk negativ så var litt spent kan du si Krysser fingre og tær for dere andre! Gratulerer! Gratulerer!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188320-ikm-uke-4/page/6/#findComment-146964156 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vi3blirVi4<3 Skrevet 23. januar 2015 #129 Del Skrevet 23. januar 2015 Ikm idag og negativ test :(foreløpig ingenting som tyder på tr skal melde sin ankomst så jeg håper å krysser alle fingre å tær for at det enda er håp:p Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188320-ikm-uke-4/page/6/#findComment-146964514 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madam-mim Skrevet 23. januar 2015 #130 Del Skrevet 23. januar 2015 Ikm idag og negativ test :(foreløpig ingenting som tyder på tr skal melde sin ankomst så jeg håper å krysser alle fingre å tær for at det enda er håp:p Kjedelig da! Håper du får et positivt svar om noen dager😊! Jeg er 2 dager over ikm, og venter og venter. Har ikke tatt noen ny test, men tror ikke det er noen vits. Mistenker heller cyste, hadde intense smerter 3 dpo som virket som en cyste som sprakk. Sikkert det som forsinker mens. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188320-ikm-uke-4/page/6/#findComment-146964551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
babysyk91 Skrevet 23. januar 2015 #131 Del Skrevet 23. januar 2015 Siden det er over mellom meg og samboer så har eg pause fra å få spire... Men i dag fikk eg spørsmål fra en gammel venn/fuckfriend at han ville gjerne prøve med meg.. Eg vet ikke hva eg skal si eller svare.. Noen av dere som kan hi meg ett råd? (Han har forresten følelser for meg men eg vet ikk siden eg nettopp er ute av ett forhold) og han tenke ikke å prøve på spire nå men senere fremtid Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188320-ikm-uke-4/page/6/#findComment-146966008 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #132 Del Skrevet 23. januar 2015 Voksent! Anonymous poster hash: 590ba...0bf Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188320-ikm-uke-4/page/6/#findComment-146966152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #133 Del Skrevet 24. januar 2015 Siden det er over mellom meg og samboer så har eg pause fra å få spire... Men i dag fikk eg spørsmål fra en gammel venn/fuckfriend at han ville gjerne prøve med meg.. Eg vet ikke hva eg skal si eller svare.. Noen av dere som kan hi meg ett råd? (Han har forresten følelser for meg men eg vet ikk siden eg nettopp er ute av ett forhold) og han tenke ikke å prøve på spire nå men senere fremtid Herregud, du er jo helt gal. Kanskje du burde få litt orden på deg selv og livet først? Du er jo fortsatt ung, så du har god tid på deg. Ro ned. Anonymous poster hash: fc619...7de Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188320-ikm-uke-4/page/6/#findComment-146966913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruTB Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #134 Del Skrevet 24. januar 2015 Siden det er over mellom meg og samboer så har eg pause fra å få spire... Men i dag fikk eg spørsmål fra en gammel venn/fuckfriend at han ville gjerne prøve med meg.. Eg vet ikke hva eg skal si eller svare.. Noen av dere som kan hi meg ett råd? (Han har forresten følelser for meg men eg vet ikk siden eg nettopp er ute av ett forhold) og han tenke ikke å prøve på spire nå men senere fremtid Hei Fr.Hestetun. Hvis det du skriver er helt sant og oppriktig så kjenner jeg at jeg synes litt synd på deg. Jeg skjønner at ønsket om å bli gravid og få et barn er veldig sterkt for deg, og det kan gjøre vondt, og gjøre at man blir helt oppslukt i emnet, og dømmekrafte hva angår barnefar blir litt mindre ... Så vidt jeg forstår er du fortsatt ganske ung? Husk at du enda har god tid når det kommer til å stifte familie. Det er viktig at du kjenner den mannen som du vil skal bli far til dine barn godt, og du bør jo ha hatt et forhold med han i en god stund før dere i det hele tatt begynner å tenke på å få barn. Bare da kan du være sikker (eller, helt sikker kan man vel aldri bli) på at det er denne mannen du vil leve sammen med, og at han vil bli en god og trygg farsperson for barna dine. Om du skal si ja eller nei til denne gamle flørten som nå har dukket opp, er det kun du selv som kan svare på. Det avhenger selvsagt av om DU liker ham. Kanskje du bør legge hele "manne-jakten" på hylla i en periode, og forsøke å fylle livet ditt med noe annet slik at baby-ønsket kanskje dabber litt? Det er nok ikke så lurt å henge inne på diverse baby- og gravidforum når du ikke er i et forhold en gang. (ser du har meldt deg inn i ikm uke 7). Hva med et morsomt studie? En givende jobb som fyller hverdagen? Kjøpe hund? Ta opp kontakt med gamle venner? En ny hobby? Det er på slike arenaer at du har mulighet til å møte drømmemannen også vet du Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188320-ikm-uke-4/page/6/#findComment-146967039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #135 Del Skrevet 24. januar 2015 Siden det er over mellom meg og samboer så har eg pause fra å få spire... Men i dag fikk eg spørsmål fra en gammel venn/fuckfriend at han ville gjerne prøve med meg.. Eg vet ikke hva eg skal si eller svare.. Noen av dere som kan hi meg ett råd? (Han har forresten følelser for meg men eg vet ikk siden eg nettopp er ute av ett forhold) og han tenke ikke å prøve på spire nå men senere fremtid Beklager, men hva er det du tenker på..? Nøkkelordet er at du er i re-bound periode, da skal man aldri ta slike avgjørelser.. Du kan umulig tenke klart nå? Nesten så jeg får følelsen av at du tuller.. Du er ung, og det er plenty av tid til å oppnå drømmene sine i sammen med en partner det føles naturlig med! Dessuten er det kanskje ikke alt man bør si høyt, selv om man tenker det.. Du må tenke på barnet du bringer inn i vernden også, ikke bare på dine egne behov. Det høres desverre ut som at du er på langt nær klar for hvilke ansvar det bringer med seg og få barn.. Anonymous poster hash: b71e4...e93 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188320-ikm-uke-4/page/6/#findComment-146967365 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymsuperbruker Skrevet 24. januar 2015 #136 Del Skrevet 24. januar 2015 Litt spotting (men bare brunt...! aldri skjedd før!) siden fredag. Skulle fått mensen i dag. Har ikke kommet enda, men kjennes ut som noe er på vei. Venter til i morgen før jeg ev. tester. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188320-ikm-uke-4/page/6/#findComment-146967887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymsuperbruker Skrevet 24. januar 2015 #137 Del Skrevet 24. januar 2015 Siden det er over mellom meg og samboer så har eg pause fra å få spire... Men i dag fikk eg spørsmål fra en gammel venn/fuckfriend at han ville gjerne prøve med meg.. Eg vet ikke hva eg skal si eller svare.. Noen av dere som kan hi meg ett råd? (Han har forresten følelser for meg men eg vet ikk siden eg nettopp er ute av ett forhold) og han tenke ikke å prøve på spire nå men senere fremtid Hei Fr.Hestetun. Hvis det du skriver er helt sant og oppriktig så kjenner jeg at jeg synes litt synd på deg. Jeg skjønner at ønsket om å bli gravid og få et barn er veldig sterkt for deg, og det kan gjøre vondt, og gjøre at man blir helt oppslukt i emnet, og dømmekrafte hva angår barnefar blir litt mindre ... Så vidt jeg forstår er du fortsatt ganske ung? Husk at du enda har god tid når det kommer til å stifte familie. Det er viktig at du kjenner den mannen som du vil skal bli far til dine barn godt, og du bør jo ha hatt et forhold med han i en god stund før dere i det hele tatt begynner å tenke på å få barn. Bare da kan du være sikker (eller, helt sikker kan man vel aldri bli) på at det er denne mannen du vil leve sammen med, og at han vil bli en god og trygg farsperson for barna dine. Om du skal si ja eller nei til denne gamle flørten som nå har dukket opp, er det kun du selv som kan svare på. Det avhenger selvsagt av om DU liker ham. Kanskje du bør legge hele "manne-jakten" på hylla i en periode, og forsøke å fylle livet ditt med noe annet slik at baby-ønsket kanskje dabber litt? Det er nok ikke så lurt å henge inne på diverse baby- og gravidforum når du ikke er i et forhold en gang. (ser du har meldt deg inn i ikm uke 7). Hva med et morsomt studie? En givende jobb som fyller hverdagen? Kjøpe hund? Ta opp kontakt med gamle venner? En ny hobby? Det er på slike arenaer at du har mulighet til å møte drømmemannen også vet du Lykke til! Er mye enig i det som blir sagt her. Vi som svarer deg begynner å bli gamle og "kjedelige", kanskje, men vi sitter på en del livserfaring. En ting jeg pleier å gjøre når jeg lurer på om jeg skal gjøre noe i livet, er at jeg tar et tomt A4-ark som jeg setter en trek på midten. På den ene siden skriver jeg + og den andre - Du kan kanskje gjøre dette og se hvilken side som får mest? Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188320-ikm-uke-4/page/6/#findComment-146967894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
babysyk91 Skrevet 25. januar 2015 #138 Del Skrevet 25. januar 2015 Siden det er over mellom meg og samboer så har eg pause fra å få spire... Men i dag fikk eg spørsmål fra en gammel venn/fuckfriend at han ville gjerne prøve med meg.. Eg vet ikke hva eg skal si eller svare.. Noen av dere som kan hi meg ett råd? (Han har forresten følelser for meg men eg vet ikk siden eg nettopp er ute av ett forhold) og han tenke ikke å prøve på spire nå men senere fremtid Hei Fr.Hestetun. Hvis det du skriver er helt sant og oppriktig så kjenner jeg at jeg synes litt synd på deg. Jeg skjønner at ønsket om å bli gravid og få et barn er veldig sterkt for deg, og det kan gjøre vondt, og gjøre at man blir helt oppslukt i emnet, og dømmekrafte hva angår barnefar blir litt mindre ... Så vidt jeg forstår er du fortsatt ganske ung? Husk at du enda har god tid når det kommer til å stifte familie. Det er viktig at du kjenner den mannen som du vil skal bli far til dine barn godt, og du bør jo ha hatt et forhold med han i en god stund før dere i det hele tatt begynner å tenke på å få barn. Bare da kan du være sikker (eller, helt sikker kan man vel aldri bli) på at det er denne mannen du vil leve sammen med, og at han vil bli en god og trygg farsperson for barna dine. Om du skal si ja eller nei til denne gamle flørten som nå har dukket opp, er det kun du selv som kan svare på. Det avhenger selvsagt av om DU liker ham. Kanskje du bør legge hele "manne-jakten" på hylla i en periode, og forsøke å fylle livet ditt med noe annet slik at baby-ønsket kanskje dabber litt? Det er nok ikke så lurt å henge inne på diverse baby- og gravidforum når du ikke er i et forhold en gang. (ser du har meldt deg inn i ikm uke 7). Hva med et morsomt studie? En givende jobb som fyller hverdagen? Kjøpe hund? Ta opp kontakt med gamle venner? En ny hobby? Det er på slike arenaer at du har mulighet til å møte drømmemannen også vet du Lykke til! Er mye enig i det som blir sagt her. Vi som svarer deg begynner å bli gamle og "kjedelige", kanskje, men vi sitter på en del livserfaring. En ting jeg pleier å gjøre når jeg lurer på om jeg skal gjøre noe i livet, er at jeg tar et tomt A4-ark som jeg setter en trek på midten. På den ene siden skriver jeg + og den andre - Du kan kanskje gjøre dette og se hvilken side som får mest? Lykke til Hei, etter å ha tenkt en goood del så har eg lagt baby planen på vent. Skal heller fokusere på jobb, hest, venner og nyte singel livet... Har begynt på p pille igjen så baby planen blir lagt på vent i noen år til. Ja eg er bare 23 og har heeele livet forran meg. Så føle eg har stressa men det kan ha at mange av mine venner har unge. Men så er eg sikker, har tenkt mye igjennom dette etter eg skrev sist til dere. Ja eg er dum som tenker sånn og det med å få unge no når eg er nedfor og ustabil så er det ikke bra for hverken meg eller en unge. Takker for mange gooode svar og gode tankevekkere. Er forresten med på ikm7 for å kunne følge dere her inne å heie på dere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188320-ikm-uke-4/page/6/#findComment-146970633 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymsuperbruker Skrevet 25. januar 2015 #139 Del Skrevet 25. januar 2015 Siden det er over mellom meg og samboer så har eg pause fra å få spire... Men i dag fikk eg spørsmål fra en gammel venn/fuckfriend at han ville gjerne prøve med meg.. Eg vet ikke hva eg skal si eller svare.. Noen av dere som kan hi meg ett råd? (Han har forresten følelser for meg men eg vet ikk siden eg nettopp er ute av ett forhold) og han tenke ikke å prøve på spire nå men senere fremtid Hei Fr.Hestetun. Hvis det du skriver er helt sant og oppriktig så kjenner jeg at jeg synes litt synd på deg. Jeg skjønner at ønsket om å bli gravid og få et barn er veldig sterkt for deg, og det kan gjøre vondt, og gjøre at man blir helt oppslukt i emnet, og dømmekrafte hva angår barnefar blir litt mindre ... Så vidt jeg forstår er du fortsatt ganske ung? Husk at du enda har god tid når det kommer til å stifte familie. Det er viktig at du kjenner den mannen som du vil skal bli far til dine barn godt, og du bør jo ha hatt et forhold med han i en god stund før dere i det hele tatt begynner å tenke på å få barn. Bare da kan du være sikker (eller, helt sikker kan man vel aldri bli) på at det er denne mannen du vil leve sammen med, og at han vil bli en god og trygg farsperson for barna dine. Om du skal si ja eller nei til denne gamle flørten som nå har dukket opp, er det kun du selv som kan svare på. Det avhenger selvsagt av om DU liker ham. Kanskje du bør legge hele "manne-jakten" på hylla i en periode, og forsøke å fylle livet ditt med noe annet slik at baby-ønsket kanskje dabber litt? Det er nok ikke så lurt å henge inne på diverse baby- og gravidforum når du ikke er i et forhold en gang. (ser du har meldt deg inn i ikm uke 7). Hva med et morsomt studie? En givende jobb som fyller hverdagen? Kjøpe hund? Ta opp kontakt med gamle venner? En ny hobby? Det er på slike arenaer at du har mulighet til å møte drømmemannen også vet du Lykke til! Er mye enig i det som blir sagt her. Vi som svarer deg begynner å bli gamle og "kjedelige", kanskje, men vi sitter på en del livserfaring. En ting jeg pleier å gjøre når jeg lurer på om jeg skal gjøre noe i livet, er at jeg tar et tomt A4-ark som jeg setter en trek på midten. På den ene siden skriver jeg + og den andre - Du kan kanskje gjøre dette og se hvilken side som får mest? Lykke til Hei, etter å ha tenkt en goood del så har eg lagt baby planen på vent. Skal heller fokusere på jobb, hest, venner og nyte singel livet... Har begynt på p pille igjen så baby planen blir lagt på vent i noen år til. Ja eg er bare 23 og har heeele livet forran meg. Så føle eg har stressa men det kan ha at mange av mine venner har unge. Men så er eg sikker, har tenkt mye igjennom dette etter eg skrev sist til dere. Ja eg er dum som tenker sånn og det med å få unge no når eg er nedfor og ustabil så er det ikke bra for hverken meg eller en unge. Takker for mange gooode svar og gode tankevekkere. Er forresten med på ikm7 for å kunne følge dere her inne å heie på dere Du er absolutt ikke dum! Men tror det er klokt av deg å la ting roe seg litt. Du har gjennomgått mye i det siste, etter det jeg har forstått. Du trenger jo ikke å bestemme deg nå for at det er flere år til du er klar. Men du kan jo bestemme deg for at du ikke skal være aktiv prøver før du for eks. er i et fast, stabilt og godt forhold. Lykke til og takk for at du heier på oss Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188320-ikm-uke-4/page/6/#findComment-146970911 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julymom2015 Skrevet 25. januar 2015 #140 Del Skrevet 25. januar 2015 Siden det er over mellom meg og samboer så har eg pause fra å få spire... Men i dag fikk eg spørsmål fra en gammel venn/fuckfriend at han ville gjerne prøve med meg.. Eg vet ikke hva eg skal si eller svare.. Noen av dere som kan hi meg ett råd? (Han har forresten følelser for meg men eg vet ikk siden eg nettopp er ute av ett forhold) og han tenke ikke å prøve på spire nå men senere fremtid Hei Fr.Hestetun. Hvis det du skriver er helt sant og oppriktig så kjenner jeg at jeg synes litt synd på deg. Jeg skjønner at ønsket om å bli gravid og få et barn er veldig sterkt for deg, og det kan gjøre vondt, og gjøre at man blir helt oppslukt i emnet, og dømmekrafte hva angår barnefar blir litt mindre ... Så vidt jeg forstår er du fortsatt ganske ung? Husk at du enda har god tid når det kommer til å stifte familie. Det er viktig at du kjenner den mannen som du vil skal bli far til dine barn godt, og du bør jo ha hatt et forhold med han i en god stund før dere i det hele tatt begynner å tenke på å få barn. Bare da kan du være sikker (eller, helt sikker kan man vel aldri bli) på at det er denne mannen du vil leve sammen med, og at han vil bli en god og trygg farsperson for barna dine. Om du skal si ja eller nei til denne gamle flørten som nå har dukket opp, er det kun du selv som kan svare på. Det avhenger selvsagt av om DU liker ham. Kanskje du bør legge hele "manne-jakten" på hylla i en periode, og forsøke å fylle livet ditt med noe annet slik at baby-ønsket kanskje dabber litt? Det er nok ikke så lurt å henge inne på diverse baby- og gravidforum når du ikke er i et forhold en gang. (ser du har meldt deg inn i ikm uke 7). Hva med et morsomt studie? En givende jobb som fyller hverdagen? Kjøpe hund? Ta opp kontakt med gamle venner? En ny hobby? Det er på slike arenaer at du har mulighet til å møte drømmemannen også vet du Lykke til! Er mye enig i det som blir sagt her. Vi som svarer deg begynner å bli gamle og "kjedelige", kanskje, men vi sitter på en del livserfaring. En ting jeg pleier å gjøre når jeg lurer på om jeg skal gjøre noe i livet, er at jeg tar et tomt A4-ark som jeg setter en trek på midten. På den ene siden skriver jeg + og den andre - Du kan kanskje gjøre dette og se hvilken side som får mest? Lykke til Hei, etter å ha tenkt en goood del så har eg lagt baby planen på vent. Skal heller fokusere på jobb, hest, venner og nyte singel livet... Har begynt på p pille igjen så baby planen blir lagt på vent i noen år til. Ja eg er bare 23 og har heeele livet forran meg. Så føle eg har stressa men det kan ha at mange av mine venner har unge. Men så er eg sikker, har tenkt mye igjennom dette etter eg skrev sist til dere. Ja eg er dum som tenker sånn og det med å få unge no når eg er nedfor og ustabil så er det ikke bra for hverken meg eller en unge. Takker for mange gooode svar og gode tankevekkere. Er forresten med på ikm7 for å kunne følge dere her inne å heie på dere Kjenner meg veldig igjen i det du skriver fra hvordan jeg var for 4 år siden, da fikk alle mine venninner barn, å jeg var SÅ misunnelig, jeg var så opphengt i det å ville ha barn at forholdet mitt røk pga det. Nå 4 år senere og ny kjæreste, så er jeg gravid med den første barnet, uplanlagt, men likevel hjertelig velkommen, er nå 11 uker på vei, har fått sett at den lille utvikler som den skal og at alt er bra Vil bare si til deg at din tid kommer også, nyt det så lenge du er uten barn og kan forlate hjemmet når du vil til alle døynets tider, det kan man ikke med barn. Som jeg ser er du ikke mer enn 23 år gammel, du har rikeslig med tid Jeg vil anbefale deg å bare trekke deg helt ut av dette forumet, for å ikke "rise mer på egen ræv", du er jo hjertelig velkommen inn igjen når det passer seg Lykke til, å nyt livet ! Plutselig står drømmemannen der Stor klem fra meg ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188320-ikm-uke-4/page/6/#findComment-146970912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymsuperbruker Skrevet 25. januar 2015 #141 Del Skrevet 25. januar 2015 Litt spotting (men bare brunt...! aldri skjedd før!) siden fredag. Skulle fått mensen i dag. Har ikke kommet enda, men kjennes ut som noe er på vei. Venter til i morgen før jeg ev. tester. Fikk mensen i dag, så da er det over for meg denne måneden Regnet fort ut når el blir neste periode, og det passer dårlig med når mannen min er hjemme... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188320-ikm-uke-4/page/6/#findComment-146970917 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo_1 Skrevet 26. januar 2015 #142 Del Skrevet 26. januar 2015 Kjipt å høre! Men lykke til i neste runde her var ikm i går men fortsatt ingen tr... Testa sist på fredag. Så hvis ikke den kommer i løpet av dagen blir det en test til i morra tidlig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188320-ikm-uke-4/page/6/#findComment-146971233 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vi3blirVi4<3 Skrevet 28. januar 2015 #143 Del Skrevet 28. januar 2015 Ute for meg og:( tr kom 5 dager på overtid, lykke til dere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188320-ikm-uke-4/page/6/#findComment-146977874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo_1 Skrevet 29. januar 2015 #144 Del Skrevet 29. januar 2015 POSITIV TEST nå! Jippiiii! Hadde helt gitt opp håpet etter en drøss med negative tester tidligere i uka og jeg trodde ikm var paå søndag. EL må ha vært forskjøvet da! Wow. Er helt nummen!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188320-ikm-uke-4/page/6/#findComment-146980414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå