Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hmm skjønner svært lite.. Tempen dalte jo til CL idag og da forventet jeg tr noen timer etter jeg stod opp, ihvertfall spotting..

Men her er det verken tegn til spotting el tr, bare hvit utflod og nå kunne jeg klemme hvit "melk" fra venstre puppen og blank væske fra høyre.. !

Ammet sist for 6 år siden :o

Spennende!! Kjenner jeg må henge her inne til jeg har med meg noen fler videre ;) Heier på dere!!!

Fortsetter under...

Spenningen over her da tempen dalte enda mer idag... Og spotting begynt.. Så da er det bare å vente på heksa og igang med ny pp..

Lykke til i uken som kommer jenter

Å nei, så trist. Hadde på følelsen at du var med videre nå. Ønsker deg lykke til videre - håper du kommer inn på november (eller kanskje til og med slutten av oktober?)-gruppa!

Ja nå skal mannen levere sin prøve på riksen imorgen og vi har felles gyn time 19.februar så denne pp kommer jeg nok til å ta ting veldig med ro..

Lykke til dere andre vakre medprøvere jeg heier på dere :)

Åååå.... Jeg var SÅÅÅ sikker på at du var gravid nå. Lykke til med testingen. Du må holde oss oppdatert. Jeg har IKM på søndag. Har ikke kjempeforventninger, men er jo litt spent!!

Annonse

Godt nyttår jenter :)

Jeg henger meg på denne gruppen, hadde positive el test nå i uka, og har IKM lørdag 24.januar.

Håper denne gurppen sørger for en fantastisk start på 2015 :)

Lykke til alle sammen!

mandag 19/:

tirsdag 20/1: Prøver1984 (pp5), FruTB, Fr.Hestetun(pp7)

onsdag 21/1: *ønskebarn*

torsdag 22/1: Safira07 (pp4)

fredag 23/1: Jenta30

lørdag 24/: Maammaa (pp5)

søndag 25/1: Femina84 (pp19) Jeg gir nesten opp!! ,Anonymsuperbruker

dytter på denne :)

Hiver meg inn her! Har lest men ikke skrevet noe denne runda.

mandag 19/:

søndag 25/1: Femina84 (pp19) Jeg gir nesten opp!! ,Anonymsuperbruker, Bingo_1

Er 8 dpo i dag da altså... Ekstremt testetrengt :-( Kjenner det haler og drar nedi der men litt vanskelig å si om det er tanteankomst eller noe mer... Noen som har tenkt å teste i morra?  

Hiver meg inn jeg og, ikm onsdag eller torsdag. 18 pp, så er ikke helt optimistisk, men gir ikke opp helt enda😊. Er 11/12 dpo i dag, og såkalte symptomer denne pp er TRØTT, foreløbig lite murringer (pleier å ha mye siste uka før ikm), litt stikking i magen. Lykke til alle denne uka!

Hiver meg inn her! Har lest men ikke skrevet noe denne runda.

mandag 19/:

Er 8 dpo i dag da altså... Ekstremt testetrengt :-( Kjenner det haler og drar nedi der men litt vanskelig å si om det er tanteankomst eller noe mer... Noen som har tenkt å teste i morra?  

Jeg tenkte å teste søndag eller mandag neste uke hvis mensen ikke kommer. Har en del murringer allerede nå. Har hatt siden lørdag/søndag. Pleier ikke å ha det før en dag før mens...

Slenger meg på her:) dette er 2pp (forrige tok 9pp)

ikm 23/1 11/12 dpo idag, har allerede testet negativt 2 ganger ( klarer ikke dy meg:p

fredag 23/1: Jenta30, Vi3blirVi4<3

ikm 23/1 11/12 dpo idag, har allerede testet negativt 2 ganger ( klarer ikke dy meg:p

Er ikke særlig enkelt å la være :) Testet negativt i dag tidlig... men altså 9 dpo, hva er det me meg? haha. Kjenner masse murring da, har egentlig gjort det siden helga. IKM på søndag, tida går så sinnsykt sakte! Måtte gå ut i skauen og ta en lang skitur i sta så jeg ikke ble sittende her inne og lese gamle tråder. Uff og uff, man blir litt sprø av prøving/venting!

Annonse

Er ikke særlig enkelt å la være :) Testet negativt i dag tidlig... men altså 9 dpo, hva er det me meg? haha. Kjenner masse murring da, har egentlig gjort det siden helga. IKM på søndag, tida går så sinnsykt sakte! Måtte gå ut i skauen og ta en lang skitur i sta så jeg ikke ble sittende her inne og lese gamle tråder. Uff og uff, man blir litt sprø av prøving/venting!

hehe... det er rart med det!!! Dagene går såååååå sakte mot IKM....!! Her kjennes det ut som mensen skal komme hvert sekund. Men skal ikke ha den før på søndag, og den kommer alltid på dagen (nesten på klokka også...!!)

Haha, kjenner meg så godt igjen! Jeg testet hver dag jeg, fra 7 dpo, den var negativ til og med 12 dpo, positiv 13 dpo :)

Ikm i dag eller i morgen, og foreløbig ikke sett noe til tr.. Pleier å ha en del murringer dagen før og samme dag som tanta kommer, men kjenner nå bare litt småmurring i ny og ne. Kjente også i går på litt kvalme da jeg var veldig sulten. Ellers har jeg vært forstoppet siste uke, og har mindre utflod enn jeg pleier før ikm. Hmmm.. Har kjøpt en rfsu test da jeg var å handlet i stad, tror jeg svir den av i kveld😊 Bare så lei av negative tester nå!!

Spennende dager fremover for flere her nå😊

Spennende dager fremover:)

så er det bare å holde seg fra å svi av resten av strimlene fra billigtest før ikm :P

Heier på dere alle! :)

Jepp, nå begynner det å bli spennende :) Har brukt opp testene jeg hadde liggende nå... Og bra er det for da kan jeg ikke teste igjen før fredag for da får jeg lønn og kan kjøpe fler  :danse: haha

Da tok jeg testen min i kveld, og fikk atter en gang negativ... Begynner nå også å kjenne mer murring, så tr kommer sikkert i morgen. Rimelig lei og frustrert nå etter 18 mnd. prøving, ser ikke lovende ut.

Lykke til dere andre!

Hører egentlig til på ikm uke 5, men kikket inn her litt og tenkte bare å spørre om du har prøvd fertilitetsmonitor? :) 

Har ikke det, men kanskje det bør prøves. Mener selv jeg kjenner kroppen så godt at vi timer bra, men kan sikkert være til hjelp fordi? :)

Ja, jeg tror kanskje det. Suksessraten er iallefall veldig høy med monitor har jeg lest meg frem til og verdt å prøve når man har forsøkt lenge :) Jeg skal begynne med monitor i februar om ikke spiren sitter denne mnd. Det er dyrt, men jeg har kjøpt brukt på finn.no og da ble det ikke så ille :) Den måler jo flere ting enn bare LH i urinen så tror det er en del mer treffsikkert enn vanlige el-tester iallefall :)

Da tok jeg testen min i kveld, og fikk atter en gang negativ... Begynner nå også å kjenne mer murring, så tr kommer sikkert i morgen. Rimelig lei og frustrert nå etter 18 mnd. prøving, ser ikke lovende ut.

Lykke til dere andre!

:( så leit å høre.. håper det ikke stemmer at tr er rett rundt hjørnet som du tror..

men så lenge hun ikke har dukket opp er det enda håp da!!

Wohooo! Da turte jeg teste! Egentlig ikm igår men siden eggløsning var treg tippa jeg at mensen kunne komme idag og.. Men det gjorde den ikke!! Derimot positiv test :)) testa på mandag med billigtest og fikk negativ så var litt spent kan du si :)

Krysser fingre og tær for dere andre!

Endret av Avion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...