Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer på om vi misset sjansen denne mnd :( Jeg hadde nemlig slim for 2-3 dager siden og stikninger i den ene siden. Tenkte ikke så mye over det (før nå!) siden el er forventet 9.1 (mener jeg å huske).. Men kanskje den altså kom tidligere denne gangen! Det finner jeg vel ut om 14 dager...

Håper håper håper at jeg tar feil!

Lykke til til dere :)

Huff da, det er så kjedelig å bekymre seg for om man har rett og slett bomma! Krysser fingre for deg  :klem:

Godt nyttår til alle sammen! Håper 2015 byr på at store drømmer i flere varianter blir innfridd  :wub:

Ingenting hadde gjort meg lykkeligere akkurat nå  :hjerte:

mandag 19/:

tirsdag 20/1: Prøver1984 (pp5), FruTB, Fr.Hestetun(pp7)

onsdag 21/1: *ønskebarn*

torsdag 22/1: Safira07 (pp4)

fredag 23/1:

lørdag 24/:

søndag 25/1: Femina84 (pp19) Jeg gir nesten opp!! ,Anonymsuperbruker

Er det en person her som har nicket "Jeg gir nesten opp!!", eller er det en kommentar fra Femina84? :D

Gjest prøver1984

hehe vil vel tro det var en kommentar til (pp19) , noe som er forståelig kommentar da ;)<3

her har min kjære og jeg humpet på annenhver dag siden tr sluttet...

men idag kom det plutselig sticky slim, kunne dras 1-.2 cm bare, men det gir meg håp om at el kommer rundt cd14/15 som normalt igjen :):):)

vært skikkelig slapp med tempingen frem til nå, men på mandag begynner jeg som normalt igjen :)

Har hatt nok og tenke på om dagen iogmed grethe roede og jeg har avtale fra mandag av og 8 uker fremover, så kjenner det er utrolig deilig og få tankene over på andre ting enn prøving :)

har sagt at de 8 ukene mens jeg går på grethe roede kurs, kommer prøvingen til å "bli som den blir"..

nå er jeg faktisk så motivert til å klare å gå ned i vekt på riktig måte, at jeg faktisk bare gleder meg til alt starter på mandag :)

er på cd9 idag og tenker jeg begynner med el testing rundt kveld cd12/morgen cd13... ;)

ha en fin kveld videre jenter, så skal jeg tilbake til å telle kalorier og sette opp matplan for kommende uke :)

mandag 19/:

tirsdag 20/1: Prøver1984 (pp5), FruTB, Fr.Hestetun(pp7)

onsdag 21/1: *ønskebarn*

torsdag 22/1: Safira07 (pp4)

fredag 23/1: Jenta30

lørdag 24/:

søndag 25/1: Femina84 (pp19) Jeg gir nesten opp!! ,Anonymsuperbruker

Slenger meg med denne ikm gruppa :) Forventa eggløsning 9 januar. 3 pp etter MA i oktober. Ble tvillinggravid på 2. dobble pergokur da, så starter opp med pergo fra februar / mars igjen om ikke det skjer noe av seg selv innen da :) Prøvd en evighet, så føler med dere andre som har mange pp bak dere. Prøvd ett år på medisiner og en god stund før det også. 

Annonse

Æsj altså! El er egentlig i morgen, men her er det helt tørt - så da hadde jeg nok el da jeg trodde, dvs cd 7-8. Egentlig veldig rart siden jeg alltid er så presis!

Om mulig enda surere nå, midt i en syklus når jeg ikke kan gjøre noe fra eller til, enn skuffelsen som kommer når tr dukker opp!

Gjest prøver1984

Æsj altså! El er egentlig i morgen, men her er det helt tørt - så da hadde jeg nok el da jeg trodde, dvs cd 7-8. Egentlig veldig rart siden jeg alltid er så presis!

Om mulig enda surere nå, midt i en syklus når jeg ikke kan gjøre noe fra eller til, enn skuffelsen som kommer når tr dukker opp!

så utrolig kjedelig :( men pleier du å ha så tidlig el altså? og ingen håp med aksjeinnlegg rundt cd7-8 heller? :(

møkk***føler med deg <3

Gjest prøver1984

jeg testet etter el nå, og den blir nok positiv i løpet av morgenkveld tenker jeg...

og kjenner skikkelig el smerter og ja, er så vått der nede at jeg dauer hahahaha :P

er så rart, men jeg kjente ikke til el smerter før i forrige pp jeg, og nå som jeg kjenner igjen smerten og slimet så skjønner jeg jo at andre ikke helt trenger å bruke el tester :)

jeg er på cd12 idag så det virker som syklusen er tilbake igjen, heldigvis :) aldri mer bidro her nei!

så utrolig kjedelig :( men pleier du å ha så tidlig el altså? og ingen håp med aksjeinnlegg rundt cd7-8 heller? :(

møkk***føler med deg <3

Takk!

Nei, har det ALLTID på cd 14 med slim ig stikninger! Men jeg hadde litt slim på cd 7-8, stusset litt men tenkte ikke så mye over det. Men det må jo nesten være el siden jeg er tørr nå?! :(

Hadde sex på cd 9, så da var vi vel akkurat litt for sent ute ...

Men; jegfortsetter å prøve noen dagertil. Tilfelle! Om tr kommer tidligere så hadde jeg rett - krysser alt jeg har! (Bortsett fra beina;) )

Gjest prøver1984

møkk***føler med deg <3

Takk!

Nei, har det ALLTID på cd 14 med slim ig stikninger! Men jeg hadde litt slim på cd 7-8, stusset litt men tenkte ikke så mye over det. Men det må jo nesten være el siden jeg er tørr nå?! :(

Hadde sex på cd 9, så da var vi vel akkurat litt for sent ute ...

Men; jegfortsetter å prøve noen dagertil. Tilfelle! Om tr kommer tidligere så hadde jeg rett - krysser alt jeg har! (Bortsett fra beina;) )

hmm om dere la inn aksjer på cd9, så kan det jo være et håp :) egget slipper vel ikke likt som el slimet kommer men litt etter ?

anbefaler skikkelig temping, det er den eneste trygge måten og vite og få bekreftet overstått el ;)

men ja, fortsett med aksjeinnlegg for det... kan jo også være egget ikke slapp sist også så den forskyves noen dager ekstra og å prøver på nytt ;) *krysser fingrene for deg* :)

Yes- gir ikke opp altså! Men jeg får ha litt realistiske forhåpninger denne mnd! Må vi vente enda en pp så blir eventuell termin innmari ubeleilig egentlig. Men men - blir selvfølgelig veldig glad uansett!

Har tenkt på temping, men jeg står opp så svimlende tidlig, ofte med både mann og barn snorkende ved siden av meg (og tempingen skal vel foregå mens man fortsatt ligger?) ser for meg at det blir vanskelig å huske/gjennomføre ...

Annonse

Gjest prøver1984

Yes- gir ikke opp altså! Men jeg får ha litt realistiske forhåpninger denne mnd! Må vi vente enda en pp så blir eventuell termin innmari ubeleilig egentlig. Men men - blir selvfølgelig veldig glad uansett!

Har tenkt på temping, men jeg står opp så svimlende tidlig, ofte med både mann og barn snorkende ved siden av meg (og tempingen skal vel foregå mens man fortsatt ligger?) ser for meg at det blir vanskelig å huske/gjennomføre ...

stemmer det.. jeg har tempen min på nattbordet og så fort klokken ringer så strekker jeg meg etter tempen på nattbordet, stappern under tunga, lukker igjen munn, og sovner igjen til den piper haha:P

går på autopilot det nå ;) men veldig enkelt og greit igrunn... :) gir meg iallefall en ro om at jeg vet egget har sluppet og jeg er i dpo-land...

men jeg temper ikke hele dpo-land da det bare stresser meg max, så temper 3 dager etter el til jeg ser FF setter det berømte el krysset ;)

Nå er jeg om mulig enda mer forvirret; var akkurat på toalettet og oppdaget at jeg har en liten blødning. Ikke mye (enda?) men jeg blør! Midt i syklusen! Dette har aldri hendt før :( Og hypokonder som jeg er tenker jeg celleforandringer og kreft med en gang 😳

Fortsatt ikke el-slim ...

hehe vil vel tro det var en kommentar til (pp19) , noe som er forståelig kommentar da ;)<3

her har min kjære og jeg humpet på annenhver dag siden tr sluttet...

men idag kom det plutselig sticky slim, kunne dras 1-.2 cm bare, men det gir meg håp om at el kommer rundt cd14/15 som normalt igjen :) :) :)

vært skikkelig slapp med tempingen frem til nå, men på mandag begynner jeg som normalt igjen :)

Har hatt nok og tenke på om dagen iogmed grethe roede og jeg har avtale fra mandag av og 8 uker fremover, så kjenner det er utrolig deilig og få tankene over på andre ting enn prøving :)

har sagt at de 8 ukene mens jeg går på grethe roede kurs, kommer prøvingen til å "bli som den blir"..

nå er jeg faktisk så motivert til å klare å gå ned i vekt på riktig måte, at jeg faktisk bare gleder meg til alt starter på mandag :)

er på cd9 idag og tenker jeg begynner med el testing rundt kveld cd12/morgen cd13... ;)

ha en fin kveld videre jenter, så skal jeg tilbake til å telle kalorier og sette opp matplan for kommende uke :)

Hehe, det stemmer! Det er bare jeg som gir opp :)

Nå er jeg om mulig enda mer forvirret; var akkurat på toalettet og oppdaget at jeg har en liten blødning. Ikke mye (enda?) men jeg blør! Midt i syklusen! Dette har aldri hendt før :( Og hypokonder som jeg er tenker jeg celleforandringer og kreft med en gang

Fortsatt ikke el-slim ...

Det kan jo være el-blødning. Har aldri hatt det, men hører mange som har det :) Ikke fortvil <3

I morgen skal jeg til en akupunktør for å sette noen nåler som kanskje kan hjelpe! Hun har ganske mye erfaring med det fra før, så det kan jo ikke skade og prøve. Bortsett fra at det koster flesk :briller:

Jeg har lite tro på denne syklusen uansett, føler meg så utrolig stressa og urolig, pga mye jobb og div .. Forventer uansett el rundt helga, har alltid på dag 15 av meg selv. Men, hittil så har ikke eggeløsning sørget for befruktning uansett. Så vet da søren :P

Merker godt at alt dette tenkeriet rundt syklus, eggeløsning og befrukting gjør at jeg syns hele greia er absurd. Det er jo ikke meningen at man skal tenke så mye på dette her. Det er jo bare de som kaller seg selv "prøvere" som vet så mye om sin egen kropp. Det ender opp med at  jeg syns alt dette bare er surrealistisk. De som "bare blir gravide" vet jo knapt hva eggeløsning ER liksom! :eeeh:

Lykke til videre i januar, jenter :blomst:

Gjest prøver1984

god kveld jenter :) trenger bare å få ut litt frustrasjon- so here it comes hehe

jeg tror nok ikke dette har vært pp`n for oss, vi hadde oss på cd9 og natt til cd13, fikk pos el test på cd12 av alle ting, bare flaks jeg testet den dagen, hadde tenkt til å vente til cd13, men da var den neg igjen og neg siden... er nå på cd14, og idag fikk jeg tempdipp så da har vel el vært og vi burde hatt oss igår kveld???
men da ORKET ikke mannen faktisk ;(
ble så lei meg at jeg la meg på sofaen ... jeg kan jo ikke si når vi må ha sex mtp el for da får han prestasjonsangst men allikevel burde han jo skjønt tegninga litt da deppa.gif

og ikveld er det vel for sent å legge inn akskjer? mannen orker vel ikke ikveld heller da han kommer hjem fra jobb 2230 ... *frustrert *

Usj, ja ikke noe mer frustrerende enn å mistenke at man har bomma på el. Skjønner hvordan du har det. Men, håpet er ikke ute fordi det er aldri godt å si hvor lenge svømmerne overlever. Og en annen ting er at de har jo faktisk forsket på at 2 dager før el er det beste tidspunktet. Så jeg vil se det er fortsatt gode odds! :)

Ikke bekymre deg unødvendig :)

Det ser ikke ut til at jeg skal være så heldig å få oppleve egen eggløsning 2 måneder på rad etter aborten, syklusdag 16 og monitoren er fremdeles bare på høy. Den gikk på maks på syklusdag 16 i desember.

Da er det bare å vente på en eller annen form for blødning og starte opp på dobbel pergokur igjen og håpe på det beste :)

Heihei, eg gir opp etter denne mnd😔 slo opp med samboeren pga han er kontroll freak 😔 har skjedd så mye og kommer nok til å vere ufrivillig barnløshet😭 har jo prøvd siden eg var 18-19 år.. Er 23 år no og har hatt 10 mnd pause fra prøvingen pga eg måtte tenke på noke anna enn å bli gravid 😔 blei veldig depremert sist siden vi aldri klarte det 😔 lnsker alle deke lykke til og eg kjem forsatt til å følge deke alle😊

Gjest prøver1984

Dette var kjempe trist å høre :( men om han er kontroll freak så er han ikke verdt deg og din tid.

Jeg har selv vært sammen med en slik i 7 år med både kontroll freak og vold..tilslutt klarte jeg å komme meg ut av forholdet og har idag vært sammen med verdens beste og snilleste i 4,5 år..

Du må ikke tenke at du alltid vil være barnløs, du skal se at når den virkelige prinsen din dukker opp, blir det spire og lykkelig forhold <3 masse.lykke til <3

Hei! trooooor ikm skal være 21. Testet med eggløsningstest og den viste positiv både igår og idag så usikker på når eggløsning egentlig er? Hvis jeg har eggløsning dag 16-17 skulle vi truffet bra sist måned egentlig men? Jaja, ikke annet å gjøre enn å vente å se og jobba på ikveld

Endret av Avion

Jeg fikk maks på monitoren idag. Syklusdag 17, jippi! Har bestemt meg for å ta en liten forumpause nå etter å ha holdt på så lenge. Hjernen min trenger rett og slett en liten time-out!

Ønsker dere alle masse lykke til <3 Håper det spirer på denne ikm-gruppa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...