Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lillebror på 11,5 mnd fikk vaksine tirsdag og etter det ble han potteforkjøla og fikk feber. Temp mellom 37,6 og 38,8, hoster som en KOLS pasient, snørrer og får i seg lite mat for da kaster han opp endel slim. Får masse pupp da og har våte bleier. Almennyislatnd hans er Ford et meste fin og store deler av dagen er han i knallform. Vondt i øret får han etter han har sovet et par timer på kvelden da..... Så han er jo ikke velg nedgang annet enn at han får i seg minimalt med mat. Får ta han til legen imorgen hvis fortsatt feber...stakkars lille : ( er jo 7 år siden mellomste var så liten så det er uvant med sånne små syke kropper ; ))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144188313-flere-med-syke-sm%C3%A5-om-dagen/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Her starten lillegutt i bhg i november, og siden da har han vært konstant forkjøla, men 2 runder med feber og borte fra bhg i 1 uke av gangen. Stakkar liten. Var hjemme hele forrige uke med feber, hoste og snørr. Spiser ikke, sover dårlig og det er bare surv hvis han ikke får hengesobe på skulderen min. Nå klarte ikke immunforsvaret mitt stå i mot lenger heller, så nå ligger jeg her med hoste, feber og snørr i hele trynet (kjennes det ut som) :) huff det skal bli en tung vinter å komme seg gjennom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...