Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #1 Skrevet 20. desember 2014 Sambo er fra Bærum og har lyst til å flytte tilbake. Jeg derimot er ikke helt sikker og tenker på oppvekstmiljø, merkepress og sånn. Vi var ca 5 millioner å bruke og det rekker jo slett ikke over alt uansett. Har vært på Stabekk og det synes jeg var superkoselig med Bolina,Kolstad belysning og andre fine butikker. Men 5 Mill rekker vel ikke så langt der, eller? Anonymous poster hash: 0250a...404
Ster IL Skrevet 20. desember 2014 #2 Skrevet 20. desember 2014 Spørs litt hva dere skal kjøpe? Hva med Bærums verk? Utrolig koselig der. Mange fine steder i Bærum☺
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #3 Skrevet 20. desember 2014 Vi bor på Hosle. Trives vedig godt! Overraskende lite sossete miljø, nær marka og T-banen til byen, gode skoler og barnehager. Får ikke hus her for 5 millioner, men kan få rekkehus. Anonymous poster hash: d8ecb...b5a
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #4 Skrevet 20. desember 2014 Vi bor på Snarøya, og det er ikke så mye mer merkepress her enn hos søsteren min på Østkanten i Oslo. Men det er jo litt. Trives forøvrig veldig godt ut Bærum. Skole og helsestasjon er prioritert og derfor veldig bra. Anonymous poster hash: b135c...59c
Firekids Skrevet 20. desember 2014 #5 Skrevet 20. desember 2014 Stabekk/Jar her. Trives supergodt. Særlig med sykkelavstand til sjøen, gode skoler og fine naboer. Mange store biler, men ikke av den vulgære typen. Eneboliger fra ca 7 Mill, så det er dessverre dyrt. Mun erfaring er at Snarøya har mest merkepress. Hva med Gjettum? Veldig fint sted.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #6 Skrevet 20. desember 2014 Mange fine steder. Personlig liker jeg Bærums Verk med unntak av Gullhaug, Bekkestua med unntak av midt i sentrum så mer mot Stabæk er det veldig fint. Mange fine steder på Høvik og Snarøya. Vøyenenga/Emma Hjort er det mange fine boliger, men dårlig med kollektivtrafikk der. Rykkinn begynner å ta seg opp, spesielt nederst på Rykkinn er det mange fine boliger. 5 mill er ikke all verden i Bærum, men noe skal du klare å få. Skoler og bhg er ofte veldig bra i Bærum samt idrettstilbud for barn og mye skibakker og annet. Mange fine tursteder. Anonymous poster hash: 0b0ab...ccf
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #7 Skrevet 21. desember 2014 Masse fine steder! Bare sånn til opplysning; jeg har bodd mange steder rundt Oslo - Bærum, Asker, Nydalen, Lørenskog, Korset, Gjerdrum, Nittedal og Gjelleråsen. Asker og Bærum var stedene der det var minst mote og merkepress. Mange som har dyre klær, men ikke noe press slik som andre steder hvor man faktisk blir mobbet for feil klær. Anonymous poster hash: 37d0f...464
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #8 Skrevet 21. desember 2014 Bærums Verk, øvre Haslum (ikke nær Løkeberg), Bekkestua, Nadderud, Hosle og Jar. Stabæk og nedre Høvik er nokså dyrt. Vi kjøpte akkurat rekkehus på Bekkestua/Hosle til 6 mill. Så du kan komme deg under 8 for akseptabel bolig. Anonymous poster hash: b6f72...670
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #9 Skrevet 21. desember 2014 Det er en saga blott at det kun finnes rike snobber i Bærum. Men ellers er det mange svært oppegående og ressurssterke mennesker på andre måter her (høyt utdannet, gode jobber, bevisste på å ta "riktige" valg, opplyste og samfunnsengasjerte), i hvert fall i forhold til andre steder jeg har bodd. Velkommen, her er det bra å være! Anonymous poster hash: 5f562...586
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 Vi bor på haslum😊 føler ikke det er så veldig merkepress her, vet om andre steder det er verre. Det er mange oppegående ressurssterke personer som bor her, og de er som oftest ikke opptatt av å vise merker og penger. Du får et fint rekkehus til ditt budsjett😊 Anonymous poster hash: 5db87...7b6
Gjest Julia1984 Skrevet 21. desember 2014 #11 Skrevet 21. desember 2014 5 mill kommer du dessverre langt med hvis du skal ha enebolig i Bærum
Ster IL Skrevet 21. desember 2014 #12 Skrevet 21. desember 2014 Jeg er fra Sandvika, flyttet nettopp til Slependen etter 15 år på Haslum. Merket forskjell på de stedene. Bodd på Lysaker og Snarøya. Kommer nok lengst med pengene på Bærums verk og Rykkinn, bare hold dere unna bærstiene på Rykkinn. Et rekkehus her på Slependen (juterud) gikk for 4mill, er 130kvm med 3 sov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå