Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #1 Skrevet 20. desember 2014 Hvis alt går bra, blir det tvillinger på sensommeren:) fikk vite det i går og er litt i sjokk:) Anonymous poster hash: 46540...4dd
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #2 Skrevet 20. desember 2014 Har ikke nå, men har hatt. Gratulerer så mye! Du har en fantastisk tid i vente:) Anonymous poster hash: ec51f...7ae
SnartMamma83 <3 Skrevet 20. desember 2014 #3 Skrevet 20. desember 2014 Jeg har også to, termin 25/26 juli 😊 hvor langt er du på vei?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #6 Skrevet 20. desember 2014 HI her, anonym foreløpig, jeg har termin 17. August. Er 6 uker på vei, så veldig tidlig enda. Har to barn fra før:) Ny UL i romjulen, og hver 14. dag fremover. Litt stresset over alt det praktiske hehe, vi har for liten bil og igrunn for lite hus! Jeg visste jo det kunne bli to ettersom det er IVF, men trodde virkelig ikke begge hadde festet seg! Åssen er formen deres? Har magen begynt å komme? Jeg er ekstremt trøtt, ganske kvalm og har fått vond bekkenløsning allerede, var veldig plaget med de to andre og, så regner med det kan bli 7-8 tøffe måneder fremover. Men gleder meg mest heldigvis:) Får bare krysse fingrene for at alt går bra fremover! Anonymous poster hash: 46540...4dd
Leirha Skrevet 20. desember 2014 #7 Skrevet 20. desember 2014 Gratulerer, så hyggelig med to Jeg vil også veldig gjerne ha to, men her er det bare en.
Chloe30 Skrevet 20. desember 2014 #8 Skrevet 20. desember 2014 Her venter vi også 2 gutter, 11.april har også 2 barn fra før. Tvillinger oppdaget på ordinær ul. Så vi er på utkikk etter en passende syvseter, hehe. Var ganske kvalm fra uke 5/6 og helt frem til ca uke 16, fort sulten, så spist ca hver 1,5 time. Bekkenløsning, til tider ganske vondt, men går bra Har nesten like stor mage nå, 24+2, som da jeg var til termin med min første . Så forventer enorm mage når det nærmer seg for disse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå