Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Inspirert av tråden ang om dere har fått julestemning; hvordan føles julestemning? Spennede å høre! Og har dere andre stemninger som er knyttet til en høytid eller liknende, feks påskestemning eller bursdagsstemning? Jeg føler en stor forventning og glede over å tenke på de tingene som jeg gleder meg mest til ved hver jul, som foreksempel det å sitte i kirka når vi synger Deilig er jorden. Anonymous poster hash: 8e305...b62
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #2 Skrevet 20. desember 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 8e305...b62
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #3 Skrevet 20. desember 2014 For meg er det snø, lukten av pinnekjøtt og kongerøkelse 😊 Anonymous poster hash: 960bd...f47
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #4 Skrevet 20. desember 2014 Når Jussi Bjørling synger "O Helga natt". DA er det jul for det minner meg om morfar som alltid sang den på juleaften. Lukten av svibel er jul. Tegnefilmer, klementiner, stearinlys, juletre, lukten av brente pepperkaker og fri fra jobb. Barnas glede med stjermer i øynene når esken med julepynt kommer frem, katten som leker med gavepapiret så pakker må pakkes om igjen, juleheftet "Nissens Jul" og julebrev fra mormor. Kongerøkelse. Det er ikke de store tingene som gir meg julestemning, men summen av de små tingene. Anonymous poster hash: 16b3e...653
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. desember 2014 #5 Skrevet 20. desember 2014 Jeg klarer ikke helt å beskrive det, men det er liksom når det føles som jul helt inn i ryggmargen. Når man gleder seg til stemninga rundt, maten, gavene, kosen, familiebesøk eller andre tradisjoner. Andre stemninger jeg har er feststemning, det får jeg forhåpentligvis når jeg skal på fest. Ellers har jeg handlehumør. Er jeg ikke der når jeg skal på shopping finner jeg ingenting jeg vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå