Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Vi reiser ned i morgen, oppdaget nettopp at jeg kun har beroligende til EN flytur, jeg kommer meg ikke hjem igjen uten, jeg kan plutselig få helt vanvittige angstanfall på fly, det er spesielt ille når flyet har tatt av og er på tur opp, førd et kommer i masj-høyde. Men generelt liker jeg ikke å fly, så jeg har hatt et boks beroligende liggende, men nå er den altså straks tom! Jeg har to tabletter, det holder til åtte timers flytur. Men kan jeg kjøpe noe der nede når jeg skal hjem? Noen som har vært i samme situasjon på ferie? Anonymous poster hash: 43f3c...621
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 Da tar du en og sparer en. Er ikke så lurt å være dopet på fly... Reiser du mye? Anonymous poster hash: 0dd65...af2
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #3 Skrevet 19. desember 2014 Da tar du en og sparer en. Er ikke så lurt å være dopet på fly... Reiser du mye?Anonymous poster hash: 0dd65...af2 Ca en gang i mnd, men da på kortere turer innenlands i forbindelse med jobb. Jeg har da ikke tenkt å dope meg! Å ta en eller to beroligende tabletter mot flyskrekk er da virkelig ikke doping/rusing! Og OM man var dopet, hva har det å si at man er i et fly? Anonymous poster hash: 43f3c...621
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Da tar du en og sparer en. Er ikke så lurt å være dopet på fly... Reiser du mye?Anonymous poster hash: 0dd65...af2 Ca en gang i mnd, men da på kortere turer innenlands i forbindelse med jobb. Jeg har da ikke tenkt å dope meg! Å ta en eller to beroligende tabletter mot flyskrekk er da virkelig ikke doping/rusing! Og OM man var dopet, hva har det å si at man er i et fly? Anonymous poster hash: 43f3c...621 Nå kommer det selvsagt an på styrken, men de fleste som sjelden tar slike tabletter ville blitt dopet. Og sikkerhet for medpassasjerer, det har noe å si. Anonymous poster hash: 0dd65...af2
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #5 Skrevet 19. desember 2014 Da tar du en og sparer en. Er ikke så lurt å være dopet på fly... Reiser du mye? Anonymous poster hash: 0dd65...af2 Er det ett sted det er greit å være dopet så er det på et fly.... Anonymous poster hash: b9381...13f
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #6 Skrevet 19. desember 2014 Har du prøvd med vanlige reisesyketabletter? Postafen eller marzine. Jeg er ikke så glad i å fly, blir veldig svimmel og uvel, og engster meg mye. Etter en tablett blir jeg mye roligere og ikke så uvel, hadde ikke klart meg uten. Anonymous poster hash: 82b41...c6a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #7 Skrevet 19. desember 2014 Da tar du en og sparer en. Er ikke så lurt å være dopet på fly... Reiser du mye? Anonymous poster hash: 0dd65...af2 Er det ett sted det er greit å være dopet så er det på et fly.... Anonymous poster hash: b9381...13f Så dersom det, mot formodning, skulle bli aktuelt å evakuere flyet er deg greit at reaksjonsevnen til en flokk er nedsatt? Jaja. Anonymous poster hash: 0dd65...af2
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #8 Skrevet 19. desember 2014 Har du prøvd med vanlige reisesyketabletter? Postafen eller marzine. Jeg er ikke så glad i å fly, blir veldig svimmel og uvel, og engster meg mye. Etter en tablett blir jeg mye roligere og ikke så uvel, hadde ikke klart meg uten. Anonymous poster hash: 82b41...c6a Nei det har jeg aldri tenkt på, kanskje det var en ide? Aldri hørt om noen som har brukt det mot angst/uro, men ja, man blir jo både kvalm og svimmel når man er redd. Anonymous poster hash: 43f3c...621
Snabeltann Skrevet 19. desember 2014 #9 Skrevet 19. desember 2014 Nei, du får ikke kjøpt noe beroligende på apotek i Spania. Men du kan så klart komme deg til legen der og få resept. Du får ikke sterkere ting enn paracet, reisesyketabletter osv uten.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #10 Skrevet 19. desember 2014 Når vi reiste på biltur før når datteren var mindre ga vi reisesyketabl da hun ble så dårlig, hun sov og sov Og jeg oppdaget at jeg ble skikkelig trøtt når jeg tok reisesyketabl når jeg var med danskebåten, jeg måtte bare legge meg Anonymous poster hash: 71b92...fb3
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #11 Skrevet 19. desember 2014 får nok ikke noe der nede lengre, de er blitt veldig strenge. Men du kan kontakte legen der nede, da får du...er skandinaviske, så det går greit å snakke med de. Reiser du med et charter,eller ordna alt selv?? i så fall kan du ta kontakt med et reisebyrå, om du har det. hvor skal du?? jeg er veldig godt kjent i både playa del ingles, og Puerto rico.... Anonymous poster hash: b6e3b...fbf
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #12 Skrevet 19. desember 2014 Jeg har kjøpt innsovningstabletter på apoteket der, det virker jo også beroligende. Reisesyketabletter har null effekt på meg når jeg skal fly, men jeg er veldig redd Anonymous poster hash: c79a4...98a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå