Iram92 Skrevet 19. desember 2014 #1 Del Skrevet 19. desember 2014 Prøvd å spørre legen,men fikk bare beskjed om å se det an,men det har ikke jeg tålmodighet til jeg da Spm 1 : Tok ei P-sprøyte i slutten av Mars 2014. Har siste mnd hatt MYE menssmerter og murringer i magen,følt meg sulten/oppblåst uten å være hverken sulten eller luft i magen,sånn rar bobling. Hadde 1 dag med mørkt blod som var middels kraftig,døgnet senere var det meste borte,men er bare noe mørk utflod innimellom,ikke vanlig mens,men smertene er der ennå. Hva i alle dager? :S Har tatt en test,men den var negativ. Var ikke antydning til strek en gang. Spm 2 : Har hatt en ganske stor vektreduksjon siste mnd nå,ømme pupper,men økt matlyst,kan dette komme av at p-sprøyta er på tur ut av kroppen? Spm 3 : Legen anbefalte noe honning av noe slag og slimløsende hostesaft for å øke slimproduksjonen,men er dette noe som funker eller er det bare en myte? Spm 4 : det er nå ca 9 mnd siden siste sprøyte,men føler at ''systemet'' begynner å komme seg,er det for tidlig å starte å prøve nå? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144187996-et-paaar-spm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
babysyk91 Skrevet 21. desember 2014 #2 Del Skrevet 21. desember 2014 Hei, er ganske ny på dette selv men kan prøve å svare så godt eg kan svar på nr.1: Viss du har fått ein stabil syklus så kan du finne ut/ rekne ut når du har EL.. EL er ca. 14 dager før ny mens. (varier korleis syklusen din er) Nr.2: Dei fleste går opp i vekt etter prevansjon, eg gjekk sjølv opp nesten 7kg etter p pille slutt. ja det kan komme av at p sprøyta er på vei ut av kroppen. men er mangen som har den ute av kroppen etter 2-3 mnd mens andre har det ikkje før opp til 1 år... (eg sjølv hadde ikkje p pillane ute frå kroppen før 13 mnd seinare så fekk min første positive EL pp4.) Nr.3: Det kan fungere men varierer også frå person til person, eg har ikkje prøvd det pga eg blir laus i magen av honning. Nr.4: Du kan begynne prøvingen når som helst men ville anbefalt deg å kjøpt eggløsningstester for då kan du følge med når den er ute av kroppen Håper dette ga deg noke svar frå det du spør om Og lykke til med prøvingen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144187996-et-paaar-spm/#findComment-146888681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå