Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 Jeg har tenkt i tidligere svangerskap at så lenge jeg ikke blør er det et godt tegn, men jeg syns jeg leser så mye av dem som oppdager døde foster på tidlig ultralyd uten noen forvarsel. Syns det er litt skremmende er liksom ikke så mye trygghet i at man ikke blør. Føler symptomene har blitt litt mindre og jeg tørr omtrent ikke glede meg over at jeg er gravid. Anonymous poster hash: e227c...8b4
Krumelur Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 Jeg tror nok det vanligste er SA. Men er enig, synes man hører om mange med MA, senest en venninne nå. Kjenner til den utrygge følelsen, men i de fleste tilfeller er det faktisk sånn at hvis man ikke blør så er alt i orden. Skal oå ul igjen i morgen og er veldig nervøs selv da... Lykke til!
Julie-15 Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 Jeg leste en plass att bare 1% av graviditeter ender med MA, men jeg får det ikke til å passe med det jeg ser på forumene. Kanskje det er større sjanse for SA tidlig i graviditeten? De fleste MAene jeg har lest om har vert etter 8 uker. Og de fleste SAene har vert tydelige. Men det er jo bare synsing. Jeg forstår godt bekymringen deres, jeg har det på samme måte. Kanskje spesielt siden jeg opplevde en MA forrige gang. Men symptomene kommer og går helt normalt. Tror det er en av de vanligste bekymringene blant gravide. Og for de fleste går det jo bra så tror ikke dere har noe å bekymre dere over! Lykke til på UL
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Er det ikke blitt mer "vanlig" med MA pga at flere og flere drar på tidlig UL da tror dere? Tidligere ville man jo venta til noe skjedde av seg selv, og da ville det blitt kalt en SA.. Det er i alle fall min teori Anonymous poster hash: 683de...540
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #5 Skrevet 19. desember 2014 Er det ikke blitt mer "vanlig" med MA pga at flere og flere drar på tidlig UL da tror dere? Tidligere ville man jo venta til noe skjedde av seg selv, og da ville det blitt kalt en SA.. Det er i alle fall min teori Anonymous poster hash: 683de...540 stemmer nok det! Anonymous poster hash: 747db...621
Julie-15 Skrevet 19. desember 2014 #6 Skrevet 19. desember 2014 Syns det høres ut som en god teori, og jeg tror det er mye sant i det! Det kalles MA selv om det starter av seg selv, gitt att man ser at fosteret er mindre utviklet enn det skulle vert. Men det kan jo være at mange som opplever SA ikke legger merke til det? Jeg begynte å blø i 11+6 sist gang, men fosteret var bare 9 uker gammelt. Da kalltes det MA i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #7 Skrevet 20. desember 2014 Er det lov å spørre hvor gamle dere som har opplevd MA var, da det skjedde? Anonymous poster hash: b799a...8b7
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #8 Skrevet 20. desember 2014 Jeg var 28 i alle fall Anonymous poster hash: 683de...540
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #9 Skrevet 20. desember 2014 Er det lov å spørre hvor gamle dere som har opplevd MA var, da det skjedde? Anonymous poster hash: b799a...8b7 Alder er ingen risikofaktor for MA. Anonymous poster hash: 677d1...539
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #10 Skrevet 20. desember 2014 Er det lov å spørre hvor gamle dere som har opplevd MA var, da det skjedde? Anonymous poster hash: b799a...8b7 Alder er ingen risikofaktor for MA. Anonymous poster hash: 677d1...539 Et kjapt søk på Google viser at faren for abort er en del prosent mindre dess yngre man er - men om det er MA eller SA det er snakk om, det vet jeg ikke:) Anonymous poster hash: b799a...8b7
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #11 Skrevet 21. desember 2014 Er det lov å spørre hvor gamle dere som har opplevd MA var, da det skjedde? Anonymous poster hash: b799a...8b7 Alder er ingen risikofaktor for MA. Anonymous poster hash: 677d1...539 Et kjapt søk på Google viser at faren for abort er en del prosent mindre dess yngre man er - men om det er MA eller SA det er snakk om, det vet jeg ikke:) Anonymous poster hash: b799a...8b7 Det er SA, ikke mer markert for MA. Anonymous poster hash: 677d1...539
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå