Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #26 Skrevet 19. desember 2014 Ja, det er bedre at de ser ut som barnerumper enn at de har fjeset fullt av uhygienisk og jævlig stygt hår. Anonymous poster hash: 63227...e03 Nei takk til barnerumper. Takke meg til en manne-mann med ansiktshår. Men det må være ordentlig skjegg, ikke sånn "fjaseskjegg", type tynn stripe som går lang kjevelinja. Det er femi, det! Og uhygienisk? Da foretrekker du vel skalla menn fremfor menn med hodet fullt av uhygienisk hår også? Jeg kjenner ingen menn som spiser med toppen av hodet, hoster med toppen av hodet osv. Jeg kjenner heller ingen menn som vasker skjegget sitt etter hvert måltid eller hver host. Helskjegg med lengde er og blir ekkelt. I tillegg blir oralsexen dårligere. Anonymous poster hash: 63227...e03
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #27 Skrevet 19. desember 2014 Supersexy når de passer det! Mannen min er ikke fin glattbarbert, selv om det er det han foretrekker selv. Men, liker det som regel ikke hvis det blir for langt. Har ikke lagt merke til at det har blitt en trend, men jeg bor utenfor byen. Gleder meg til byturen i morgen Anonymous poster hash: e9bd3...4db
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #28 Skrevet 19. desember 2014 Var veldig in i NY for noen år siden, så det måtte vel komme hit til oss trege nordboere også. Anonymous poster hash: 1ecf7...c50
Miamimom Skrevet 19. desember 2014 #29 Skrevet 19. desember 2014 dere som ikke liker helskjegg og bart (eller bare en av delene) - noen menn ser jo ut som de ikke enda har nådd myndigetsalder uten ansiktshår, synes dere det ser bedre ut? En mann på rundt 30 som ser ut som han er 17? Bare nysgjerrig Ja ☺
Jezebel Skrevet 19. desember 2014 #30 Skrevet 19. desember 2014 Ja, det er bedre at de ser ut som barnerumper enn at de har fjeset fullt av uhygienisk og jævlig stygt hår. Anonymous poster hash: 63227...e03 Nei takk til barnerumper. Takke meg til en manne-mann med ansiktshår. Men det må være ordentlig skjegg, ikke sånn "fjaseskjegg", type tynn stripe som går lang kjevelinja. Det er femi, det! Og uhygienisk? Da foretrekker du vel skalla menn fremfor menn med hodet fullt av uhygienisk hår også? Jeg kjenner ingen menn som spiser med toppen av hodet, hoster med toppen av hodet osv. Jeg kjenner heller ingen menn som vasker skjegget sitt etter hvert måltid eller hver host. Helskjegg med lengde er og blir ekkelt. I tillegg blir oralsexen dårligere. Anonymous poster hash: 63227...e03 Hverken jeg eller mannen spiser på en slik måte at det er nødvendig med ansiktsvask etterpå. Da er det revnende likegyldig om han har skjegg eller ikke. Når det kommer til oralsexen så bruker han tunga , ikke haka, så vi har ikke det problemet. At skjegg er ekkelt er DIN personlige mening, og ikke en vedtatt sannhet.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #31 Skrevet 19. desember 2014 Ja, det er bedre at de ser ut som barnerumper enn at de har fjeset fullt av uhygienisk og jævlig stygt hår. Anonymous poster hash: 63227...e03 Nei takk til barnerumper. Takke meg til en manne-mann med ansiktshår. Men det må være ordentlig skjegg, ikke sånn "fjaseskjegg", type tynn stripe som går lang kjevelinja. Det er femi, det! Og uhygienisk? Da foretrekker du vel skalla menn fremfor menn med hodet fullt av uhygienisk hår også? Jeg kjenner ingen menn som spiser med toppen av hodet, hoster med toppen av hodet osv. Jeg kjenner heller ingen menn som vasker skjegget sitt etter hvert måltid eller hver host. Helskjegg med lengde er og blir ekkelt. I tillegg blir oralsexen dårligere. Anonymous poster hash: 63227...e03 Hverken jeg eller mannen spiser på en slik måte at det er nødvendig med ansiktsvask etterpå. Da er det revnende likegyldig om han har skjegg eller ikke. Når det kommer til oralsexen så bruker han tunga , ikke haka, så vi har ikke det problemet. At skjegg er ekkelt er DIN personlige mening, og ikke en vedtatt sannhet. Det burde være åpenbart for alle, inkludert deg, at jeg skrev utfra personlige preferanser. Og din mann unngår ikke spredning av bakterier i skjegget sitt. Uavhengig av hvor pent han spiser. Og hvis oralsexen han utfører er av en slik art at kun tungen hans er nær deg har han enten utrolig lang tunge eller en annerledes måte å utføre det på Anonymous poster hash: 63227...e03
Jezebel Skrevet 19. desember 2014 #32 Skrevet 19. desember 2014 (endret) Ja, det er bedre at de ser ut som barnerumper enn at de har fjeset fullt av uhygienisk og jævlig stygt hår. Anonymous poster hash: 63227...e03 Nei takk til barnerumper. Takke meg til en manne-mann med ansiktshår. Men det må være ordentlig skjegg, ikke sånn "fjaseskjegg", type tynn stripe som går lang kjevelinja. Det er femi, det! Og uhygienisk? Da foretrekker du vel skalla menn fremfor menn med hodet fullt av uhygienisk hår også? Jeg kjenner ingen menn som spiser med toppen av hodet, hoster med toppen av hodet osv. Jeg kjenner heller ingen menn som vasker skjegget sitt etter hvert måltid eller hver host. Helskjegg med lengde er og blir ekkelt. I tillegg blir oralsexen dårligere. Anonymous poster hash: 63227...e03 Hverken jeg eller mannen spiser på en slik måte at det er nødvendig med ansiktsvask etterpå. Da er det revnende likegyldig om han har skjegg eller ikke. Når det kommer til oralsexen så bruker han tunga , ikke haka, så vi har ikke det problemet. At skjegg er ekkelt er DIN personlige mening, og ikke en vedtatt sannhet. Det burde være åpenbart for alle, inkludert deg, at jeg skrev utfra personlige preferanser. Og din mann unngår ikke spredning av bakterier i skjegget sitt. Uavhengig av hvor pent han spiser. Og hvis oralsexen han utfører er av en slik art at kun tungen hans er nær deg har han enten utrolig lang tunge eller en annerledes måte å utføre det på Anonymous poster hash: 63227...e03 Så fint at mannen din ikke har skjegg hvis du synes det er så ekkelt. Jeg synes det ikke er ekkelt og da vil jeg gjerne slippe folk som skal fortelle meg hvor ekkel mannen min er. Du skrev : "Helskjegg med lengde er og blir ekkelt". Du burde ha skrevet "Jeg synes helskjegg er ekkelt" hvis det var snakk om din personlige preferanse. Det blir litt som om jeg skulle skrevet: alle menn uten skjegg ser ut som drittunger, sånn er det bare". Endret 19. desember 2014 av Jezebel
Isola&Lille+julegave Skrevet 19. desember 2014 #33 Skrevet 19. desember 2014 Skjegg var kult helt til biologilæreren vår dyrket bakteriene som bodde i skjegget sitt..... Skal vi det ble en overgrodd petriskål! ÆSJ sier jeg, bare!! Uapetittelig!
Sint naken biltyv Skrevet 19. desember 2014 #34 Skrevet 19. desember 2014 Liker skjegg jeg😛 Mye finere enn alle de menna det er umulig å skjønne om er homo eller om de kanskje bare er feminine menn eller hva det er!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #35 Skrevet 19. desember 2014 Ja, det er bedre at de ser ut som barnerumper enn at de har fjeset fullt av uhygienisk og jævlig stygt hår. Anonymous poster hash: 63227...e03 Nei takk til barnerumper. Takke meg til en manne-mann med ansiktshår. Men det må være ordentlig skjegg, ikke sånn "fjaseskjegg", type tynn stripe som går lang kjevelinja. Det er femi, det! Og uhygienisk? Da foretrekker du vel skalla menn fremfor menn med hodet fullt av uhygienisk hår også? Jeg kjenner ingen menn som spiser med toppen av hodet, hoster med toppen av hodet osv. Jeg kjenner heller ingen menn som vasker skjegget sitt etter hvert måltid eller hver host. Helskjegg med lengde er og blir ekkelt. I tillegg blir oralsexen dårligere. Anonymous poster hash: 63227...e03 Hverken jeg eller mannen spiser på en slik måte at det er nødvendig med ansiktsvask etterpå. Da er det revnende likegyldig om han har skjegg eller ikke. Når det kommer til oralsexen så bruker han tunga , ikke haka, så vi har ikke det problemet. At skjegg er ekkelt er DIN personlige mening, og ikke en vedtatt sannhet. Det burde være åpenbart for alle, inkludert deg, at jeg skrev utfra personlige preferanser. Og din mann unngår ikke spredning av bakterier i skjegget sitt. Uavhengig av hvor pent han spiser. Og hvis oralsexen han utfører er av en slik art at kun tungen hans er nær deg har han enten utrolig lang tunge eller en annerledes måte å utføre det på Anonymous poster hash: 63227...e03 Så fint at mannen din ikke har skjegg hvis du synes det er så ekkelt. Jeg synes det ikke er ekkelt og da vil jeg gjerne slippe folk som skal fortelle meg hvor ekkel mannen min er. Du skrev : "Helskjegg med lengde er og blir ekkelt". Du burde ha skrevet "Jeg synes helskjegg er ekkelt" hvis det var snakk om din personlige preferanse. Det blir litt som om jeg skulle skrevet: alle menn uten skjegg ser ut som drittunger, sånn er det bare". Det må du da bare skrive. Jeg hadde skjønt at det er din personlige mening og ikke et faktum. Jeg hadde heller ikke følt noen trang til å fortelle deg hva du burde skrevet istedet 😂 Anonymous poster hash: 63227...e03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå