Gå til innhold

Da er Lillegutt her!

Pratemor

Anbefalte innlegg

I natt, 18 september, kl. 05:34 kom Lillegutt til verden. 3245 gram og 50 cm lang😊 helt perfekt for oss!

Jeg er forresten 46 år, og var veldig usikker på om jeg skulle velge å beholde. Jeg gjorde det, og ved siden av meg ligger mitt 3. Barn. Og atpåkladd. Det hele startet med at jeg skulle inn på en sjekk i går, jeg hadde ikke kjent noe fra Lillegutt, som vanligvis er veldig aktiv. Jeg kom på sykehuset, der de fortalte at jeg hadde 4 cm åpning! Vannet hadde ikke gått, så de beholdt meg på sykehuset. Veldig skremmende for yngste jenta som var på skoleball. Jeg sov litt, for å samle krefter og ble vekket rundt kl. 3 med 9 cm åpning. Nå holdt jeg med våken til fødselen skulle starte. Lillegutt kom ut på tre press, og helt uten komplikasjoner, heldigvis. Alt gikk mye fortere enn forventa, da jeg regna med å dra hjem etter sjekken. Nå har Lillegutt får møte sine storesøsken som er 13 og 16 år eldre😍 i morgen reiser vi nok hjem, og bruker jula på å gruble etter navn.. Noen forslag?

God jul! Og alle dere som er i moden alder, stå på!

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg har også fått vår lillegutt attpåklatt, som er fire måneder nå. Slet mye med å innstille meg på ny babytid, men kan skrive under på at det mentale kommer på plass, vi storkoser oss!

Foreslår David til Ida og Andreas. David betyr "elsket". Vi kunne ikke bruke det, men værsågod :-) og lykke til

Anonymous poster hash: d35b1...da1

Takk for alle navneforslag! Sannheten er at jeg ikke har vært her inne på en stund, men det går veldig bra med oss! Han fikk navnet Ola! Mange fine navn dere kom med. Han har vokst og storesøsken er veldig stolte over han. Jeg som trodde de skulle bli flaue, men han vises frem til alle og en hver!

Ha en fin uke!

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...