Gå til innhold

Ferdigkjøpt waldorfsalat, hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om en kan få kjøpt ferdig waldorfsalat i butikk, evt hvilken?

Anonymous poster hash: c24be...ce8
Skrevet

Det får du i alle matbutikker.

Spurte på både kiwi og rema 1000 her, og de hadde ikke :(

Skrevet

Jeg lette i fjor, men fant det ikke.... :-( KAN være de har det i ferskdisken på enkelte Meny-butikker nå i sensongen, men ikke på de jeg var på den gangen...

Anonymous poster hash: e2685...d63
Skrevet

Rema her har alltid dette til jul, men ligger ofte sammen med andre påleggssalater.

Skrevet

Rema her har alltid dette til jul, men ligger ofte sammen med andre påleggssalater.

Rema her har det ikke

Skrevet

Har alltid funnet der man finner de andre salatene, italiensk/rekesalat osv.

Hvis du ikke trenger så mye er de små begerene helt greie. Jeg pleier å ta i litt ekstra valnøtter og druer.

Skrevet

Supermarkedbutikker, ala meny og ica stormarked. Ferskvaredisker.

Jeg må jo bare nevne da at det er fantastisk enkelt og kaste sammen en waldorf selv. Du bruker ikke mer enn 15 minutter... Alt er bedre hjemmelagd ;-)

Glhf

Anonymous poster hash: f41d0...f7d

Skrevet

Supermarkedbutikker, ala meny og ica stormarked. Ferskvaredisker.

Jeg må jo bare nevne da at det er fantastisk enkelt og kaste sammen en waldorf selv. Du bruker ikke mer enn 15 minutter... Alt er bedre hjemmelagd ;-)

Glhf

Anonymous poster hash: f41d0...f7d

Det er så idiotisk med disse 'det er så enkelt' svarene! Det var ikke hi's spørsmål!

Og å vaske, kutte, hakke, blande og dille tar mer enn 15 min jo. Hva er vitsen med sånne svar? Føler du deg flinkere selv, eller?

Anonymous poster hash: b7668...ac0

Skrevet

dummeste jeg har hørt #10. du er ikke noe bedre selv sånn som du svarer, og hjemmelaget er 1000 ganger bedre, og veldig enkelt....hva er greia med det å ikke gidde å lage det selv ???

Anonymous poster hash: e3465...61b
Skrevet

dummeste jeg har hørt #10. du er ikke noe bedre selv sånn som du svarer, og hjemmelaget er 1000 ganger bedre, og veldig enkelt....hva er greia med det å ikke gidde å lage det selv ??? Anonymous poster hash: e3465...61b

Greia er at ingen bryr seg en dritt om hva du syns om ferdiglaget salat. Hi spør om hvor man kan kjøpe det. Enkelt og greit.

Anonymous poster hash: b7668...ac0

Skrevet

Både Mega og Meny har iallefall, av merket ' Delikat' (?). Står sammen med rekesalat, it.salat ol.l. Den er faktisk god :)

Anonymous poster hash: 390d2...117

Skrevet

Både Mega og Meny har iallefall, av merket ' Delikat' (?). Står sammen med rekesalat, it.salat ol.l. Den er faktisk god :)

Anonymous poster hash: 390d2...117

Takk :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...