Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #26 Skrevet 20. desember 2014 800! Eeeelsker masse lys! Inne eller ute juletre? Anonymous poster hash: ba237...254 Inne. Oi, det var mange. Høres fint ut Jeg vil ha mange. Har du flere lenker da eller? Anonymous poster hash: ba237...254 Neida, kjøpte en lenke med 800 lys på Hageland i fjor. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte den med 1200 lys, det hadde ikke gjort noe selv om det hørest sinnsykt mye ut. Lysene er pittepittesmå, og lyser nydelig. Bonus på desse lenkene (om man liker sånt) er at det følger med en fjernkontroll sånn at man kan stille inn forskjellige funksjoner. - blinking -"disco" - at lysene liksom gjør bølgen over hele treet - og en nydelig funksjon der lysene fader ut litt spordisk- veldig stemningsfult. Har de slik i år også tro? Søren har jo ike Hageland, kun plantasjen osv Anonymous poster hash: c801e...e10
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #27 Skrevet 20. desember 2014 800! Eeeelsker masse lys! Inne eller ute juletre? Anonymous poster hash: ba237...254 Inne. Oi, det var mange. Høres fint ut Jeg vil ha mange. Har du flere lenker da eller? Anonymous poster hash: ba237...254 Neida, kjøpte en lenke med 800 lys på Hageland i fjor. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte den med 1200 lys, det hadde ikke gjort noe selv om det hørest sinnsykt mye ut. Lysene er pittepittesmå, og lyser nydelig. Bonus på desse lenkene (om man liker sånt) er at det følger med en fjernkontroll sånn at man kan stille inn forskjellige funksjoner. - blinking -"disco" - at lysene liksom gjør bølgen over hele treet - og en nydelig funksjon der lysene fader ut litt spordisk- veldig stemningsfult. Har de slik i år også tro? Søren har jo ike Hageland, kun plantasjen osv Anonymous poster hash: c801e...e10 Jo de har hageland i Vestfold ohså gitt, men står ingenting på nettsidene Anonymous poster hash: c801e...e10
*Nøtta* Skrevet 20. desember 2014 #28 Skrevet 20. desember 2014 800! Eeeelsker masse lys!Inne eller ute juletre? Anonymous poster hash: ba237...254 Inne. Oi, det var mange. Høres fint ut Jeg vil ha mange. Har du flere lenker da eller? Anonymous poster hash: ba237...254 Neida, kjøpte en lenke med 800 lys på Hageland i fjor. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte den med 1200 lys, det hadde ikke gjort noe selv om det hørest sinnsykt mye ut. Lysene er pittepittesmå, og lyser nydelig. Bonus på desse lenkene (om man liker sånt) er at det følger med en fjernkontroll sånn at man kan stille inn forskjellige funksjoner. - blinking -"disco" - at lysene liksom gjør bølgen over hele treet - og en nydelig funksjon der lysene fader ut litt spordisk- veldig stemningsfult. Har de slik i år også tro? Søren har jo ike Hageland, kun plantasjen osv Anonymous poster hash: c801e...e10 Jo de har hageland i Vestfold ohså gitt, men står ingenting på nettsidene Anonymous poster hash: c801e...e10 Hos Hageland Ålesund har de i alle fall, men jeg vet ikke om de har det der du bor. Hadde jeg hatt lyspakkene foran meg nå så skulle jeg gitt deg navnet på produktet,men dessverre ligger de på mørkeloftet et sted som bare samboeren min vet om.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #29 Skrevet 20. desember 2014 Har tenkt å kjøpe LED lys til neste år, enn så lenge har vi den gamle sorten. Har 70 lys tror jeg. Anonymous poster hash: 2ff38...937
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #30 Skrevet 20. desember 2014 Jeg fant lyslenker med seriekobling på mesterlys i dag. De var dyre. De kunne brukes både inne og ute, men siden de kunne brukes ute og, så hadde de litt tykk ledning. Anonymous poster hash: ba237...254
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #31 Skrevet 20. desember 2014 Vi har 24 lys, slike store som ser ut som brennende lys. Vil forresten minne folk på at man ikke skal seriekoble da det øker brannfaren. Anonymous poster hash: 4d49d...aee
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #32 Skrevet 20. desember 2014 Vi har 24 lys, slike store som ser ut som brennende lys. Vil forresten minne folk på at man ikke skal seriekoble da det øker brannfaren. Anonymous poster hash: 4d49d...aee Man får jo kjøpt lys som er til å seriekoble. Da regner jeg jo med at de er like trygge som andre lys Anonymous poster hash: ba237...254
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå