Gå til innhold

Venter en pakke fra USA som ble sendt 1.des. Vet den skal fortolles, men tar det såå lang tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

18 dager er vel litt lenge. Eller...?

Noen som vet?

Anonymous poster hash: 77e73...854

Fortsetter under...

Skrevet

Kommer jo helt an på hvordan du har sendt den.. Kan fort ta noen måneder om du ikke har betalt for flyfrakt.

Anonymous poster hash: a9eb9...382

Skrevet

Jeg måtte vente et par uker og det var med ekspress levering!!

Husker at de tulla med utleveringen i tillegg, så jeg kunne fått den lille julaften i fjor, men de hadde vært på feil sted så den ble ikke levert før etter nyttår 😠

Dette var med DHL...

Du kan kanskje spore opp pakken?

Anonymous poster hash: 73284...387

Skrevet

En pakke fra USA kan ta 3-6 uker, avhengig av hvilken type frakt det er. Må den fortolles kan det ta lengre tid, de har det vel også ganske travelt for tiden :)

Skrevet

Det kommer hetl an på om du har valgt å sende den med båt eller fly. Båt tar laaaaagn tid. Fly kan ta alt fra et par dager til en uke eller to - litt avhengig av hvor i usa du har send den fra.

Anonymous poster hash: 9714f...14f
Skrevet

Vet ikke om den kommer med båt eller fly..Står ingenting om det.

Men det står 8-12 dager, og når det kommer fortolling i tillegg, så drøyer det vel...

hi

Annonse

Skrevet

.

Skrevet

Jeg vil tro den drøyer ei stund enda. Julekaos både hos transportør til Norge og i tollen, og så skal den videre med Posten Norge... Det kan fort ta tid :P

Skrevet

8-12 dager er frakt, så skal den innom tolla. Det kan ta lang tid. Vet flere som har hatt pakker liggende i tolla i nesten 2mnd. Så i disse dager kan du ikke forvente det går veldig fort.

Anonymous poster hash: 0074e...ba6

Skrevet

Takk for svar!

Håper virkelig ikke det drøyer to mnd da, men får holde ut til etter jul. :-)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...