Gå til innhold

Snart over på 2. trimester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må sei tida går fort her når jula nærma seg :)

Plutselig 12 uker på vei no kommende søndag, og

er evig takknemlig for at alt he gått bra så langt :)

Kor det går med dåkke andre som venter julibarn? :)

Er vel i uke 18 det blir ul? Spennende tid det også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bikker 13 uker i morgen og da kan jeg endelig hoppe over i 2 trimester :) synes første trimester har gått veeeeldig tregt,så håper at det vil gå litt fortere nå, føler jeg har vært gravid i en evighet alt :P men nå er hvertfall skuldrene senket litt etter at vi var på 12 uker ultralyd for 1 uke siden og alt sto bra til med den lille <3

Skrevet

Dere er heldige! Jeg bel satt tilbake 5 dager og er ikke ferdig med uke 12 før nyttårsaften...og uke 13 da ikke før første uka i januar... leeeeenge til føles det som.

Skrevet

Tiden flyr. I følge tidlig ul er jeg 11+3 i dag, 2 trimester er ikke langt unna.... Spennende og skummelt. Denne gangen blir det jo mest sannsynlig en baby! 

Skrevet

Jeg har forresten alltid trodd at mn er kommet til 2 trimester nårMannen har 12 fullgåtte uker bak seg, men det er jo ikke før man går inn i uke 13 :o det er lissom noe med det magiske å komme over i 2 trimester :)

Skrevet

Jeg har forresten alltid trodd at mn er kommet til 2 trimester nårMannen har 12 fullgåtte uker bak seg, men det er jo ikke før man går inn i uke 13 :o det er lissom noe med det magiske å komme over i 2 trimester :)

uuups, der var Autocorecten på villspor gitt,haha :P
Skrevet (endret)

12+1 i dag :) Så det nærmer seg :) O lykke!

Tid regner dere dere i 2. trimester? Ser det står litt forskjellig rundt omkring. På barnimagen står det 1. trimester går frem til og med uke 13 i svangerskapet..

Endret av ØYNE
Skrevet

Er 12+0 i dag. 1 uke igjen. Og 5 dager til tidlig ul :-D håper så inderlig at alt er bra!! Og vi kan fortelle nyheten til familien på julaften:)

Skrevet

12+1 i dag :) Så det nærmer seg :) O lykke!

Tid regner dere dere i 2. trimester? Ser det står litt forskjellig rundt omkring. På barnimagen står det 1. trimester går frem til og med uke 13 i svangerskapet..

Når en har passert 12+0 så er en i uke 13. Dermed går en over i 2 trimester på 13+0. Det er i allefall slik min gynekolog teller. 

Anonymous poster hash: bd6bb...c43

Skrevet

Da kan jeg hoppe over i 2 trimester,hurra hurra :) sees der snart damer :)

• 2 uker senere...
Skrevet

I følge min regning og terminkalkulator er jeg 10+2 i dag. I følge legen er jeg 12 uker ca 15 jan. Blir ikke dette feil da? Virker jo så veldig lenge til ;-(

Skrevet

I følge min regning og terminkalkulator er jeg 10+2 i dag. I følge legen er jeg 12 uker ca 15 jan. Blir ikke dette feil da? Virker jo så veldig lenge til ;-(

Rettelse... Er jo da faktisk 12+ 4 den 15.jan.

Skrevet

Siden jeg er 14+0 i dag, så er jeg vel i 2. trimester Det gikk både fort og sent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...