Julymom2015 Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Jeg å mannen vurderer å dra på tidlig ul etter nyttår, siden jeg bare er 5+4 nå straks så kom vi frem til at det blir vel for tidlig før jul ? Vi vil jo gjerne se at det er noe der, vet vi ikke kan forvente så veldig mye, men i allefall lyst å se at det er liv Hva vil dere anbefale ?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Hva en kan se kommer jo helt ann på når dere vil dra på ul. I uke 6-7 så ser du et fosteranlegg med blinkende hjerte. I uke 10 ser du noe som ligner en mini-baby. Skal du se på nakkefold så gjøres dette helt opp mot uke 12 og frem til uke 14. Anonymous poster hash: f5208...bb7
Julymom2015 Skrevet 17. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2014 Vurderer å dra å se på babyen i uke 8 eller 9, vil egentlig bare ha bekreftet at det er noe der og at hjertet slår, resten klarer jeg å vente med til oul
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Da hadde jeg nok kanskje ventet til uke 10, veldig gøy å se en liten mini-baby Anonymous poster hash: f5208...bb7
Julymom2015 Skrevet 17. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2014 Hmm, 4 uker til, jammen, åååh det er så lenge til hehe utolmodig Jeg som helst skulle vært i uke 12 i dag
Paeonia Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 Rundt uke 8 ser du en liten bamsemums (en veldig søt en altså!), rundt uke 10 begynner det å ligne på en liten mini-baby (med et veldig stort hode), mens rundt uke 12-13 vil du kunne se en mini-baby (med et hode som er litt mindre proporsjonert enn rundt uke 10). Om du aller helst bare ønsker å se et hjerte som slår, kan du like gjerne dra allerede rundt uke 7. Om det er det du kjenner du trenger ånde, forstår jeg godt at det er vanskelig å skulle vente helt til du kan se en liten mini-baby i uke 12...
petitt Skrevet 17. desember 2014 #7 Skrevet 17. desember 2014 Du ser ikke stort så tidlig, du ser plommesekken og kanskje noe hvitt inni den som blir baby, men sånn rundt uke 10 -12 kommer du til å se mye mer tydelig Jeg sjekket, eller legen gjorde det fordi de har UL og så kun plommesekken og en hvit skygge helt på ene siden som ble baby sa legen. Jeg er 6+4. Så da er det nok litt tidlig for din del også særlig om du skal gjøre det privat - da ville jeg ventet litt til
ØYNE Skrevet 18. desember 2014 #8 Skrevet 18. desember 2014 (endret) Jeg var på UL 12+0. Da så vi en baby , hadde armer, bein, fingrer og tær. Og en liten søt nese. Alt var på plass og alt så normalt ut Kunne også se at blæren hadde væske, så det har begynt å drikke fostervann. Fosteret hoppet rundt og koste seg, spesielt hvis jm dultet litt borti det. Ja, så så både så vi og hørte hjertet. Veldig koselig å gå på UL Endret 18. desember 2014 av ØYNE
mekanikerfrue Skrevet 20. desember 2014 #9 Skrevet 20. desember 2014 Jeg var på ultralyd i uke 10 Der så vi armer og ben som "vinket" til oss, og babyen hoppet rundt inni der. Veldig glad jeg var på tidlig ultralyd, hadde ikke klart å vente helt til uke 19 med å sjekke at alt var i orden. Jeg hadde valgt å vente til enten uke 10 eller 12, da får man sett mye mer. Men er det bare hjerteaktivitet dere vil se så holder det jo å bare vente til uke 7.
Marsch83 Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 Jeg vurderer også å bestille time til tidlig ul. Er vel 12 uker i midten av jan. Men samtidig tenker jeg : hva om det er noe galt med barnet på tidlig ul. Da blir det kanskje mer bekymringer resten av svangerskapet😳 får jo ikke gjort noe med det uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå