Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med en kraftig bekkenløsning og våkner hver gang jeg snur meg i senga. Er nå 20 uker på vei og har lest en plass at man da ikke skal sove på ryggen lengre. Nå har jeg så vondt uansett hvordan jeg ligger, at jeg sover utrolig lite. Har funnet en ting som hjelper litt, og det er å bygge et tårn av puter slik at jeg kommer litt i høyden, men jeg ligger fortsatt på ryggen. Er det fortsatt farlig når jeg ligger med hode så høyt og resten av kroppen ligger litt i "oppoverbakke". Beklager mine utrolig gode forklaringsevner.. 

Har dere noen andre tips til hvordan jeg kan sove uten å få noe så ekstremt vondt? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144187632-gode-sovestillinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei Mie93:). Hadde bekkenløsning sist svangerskap. Hadde også grusomme smerter når jeg skulle snu meg. Noen ganger funket det å ligge på siden med en litt stor pute mellom beina/ knærne, med beina trukket litt opp mot magen. Smertene blir jo ikke helt borte, men lindret litt:). Vil også anbefale akkupunktur noe som tar en del av smertene. Jeg var ganske skeptisk til det må innrømme, men var desperat, så jeg gav det en sjangs. Det er jeg glad for!. Gjorde den siste delen av svangerskapet mitt myyye lettere. Kommer til å ta akkupunktur igjen hvis plagene kommer på nytt i dette tredje svangerskapet:).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...