lovelyme Skrevet 16. desember 2014 #1 Del Skrevet 16. desember 2014 Hei. Tenkte å spørre her siden det er så liten aktivitet på de andre sidene her. Har en gutt på 5 år som klør av ulltøy. Noen forslag til merker som er gode for de med litt sart hud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Del Skrevet 17. desember 2014 Har du prøvd de klærne som har bomull innerst og ull ytterst? Claire og Reflex vet jeg har dette hvert fall.. Anonymous poster hash: 79801...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Appelsinpiken Skrevet 17. desember 2014 #3 Del Skrevet 17. desember 2014 Vi kan bruke devold active, men har stort sett bambusundertøy på istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 17. desember 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 17. desember 2014 Bambusundertøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kotten Skrevet 2. januar 2015 #5 Del Skrevet 2. januar 2015 Vi bruker kun bambusundertøy til snuppa men det er grisedyrt i Norge. Se siden: www.myllymuksut.com De har sprek design og god kvalitet! Frakt fra Finland men bestiller du en del av gangen så blir det likevel billigere enn å kjøpe her:) Dessuten pakker de leveransen i flere pakker så man slipper unna toll avgiften;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girasol Skrevet 3. januar 2015 #6 Del Skrevet 3. januar 2015 Har du prøvd de klærne som har bomull innerst og ull ytterst? Claire og Reflex vet jeg har dette hvert fall.. Anonymous poster hash: 79801...bd8 Jeg klarer heller ikke ull, men de med to lag går fint på meg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundown Skrevet 4. januar 2015 #7 Del Skrevet 4. januar 2015 http://www.levlogisk.no/shop/product/superbarn-gront?tm=bambusklar/barn&sm= Denne har vi nettopp kjøpt til vår 2 åring De har til babyer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #8 Del Skrevet 4. januar 2015 Han det gjelder er 5år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #9 Del Skrevet 10. januar 2015 Klør han av merinoull også? Er den eneste typen jeg selv kan bruke på huden. Anonymous poster hash: 6e203...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå