Gå til innhold

Kort presentasjonstråd, hvem er vi?

Anbefalte innlegg

Jeg er fra Stavanger,
er 35 år, samboer er 33år.
Dette blir 4 fjerde barnet mitt, tredje hans.
Alderen på ungene er 2år, 6år og 17år.
De er alle gutter.
Termin med fjerdemann er 1august, men regner med h*n kommer litt senere, siden alle er født over termin.

Fortsetter under...

Jeg bor i Sørumsand, flyttet nylig fra Oslo:)

Er 26 år og har en datter på 2 år.

Bor sammen med pappaen og han er 31 år.

Termin i slutten av juli/beg av august og er veldig spent.

Rart og oppleve dette igjen :)

Jeg er ifra Kristiansand og er 26år og har en samboer på 35år. 

Dette er første gangen vi har prøvd og det ble jammen med blinkskudd på første forsøk, 

så i går fant jeg ut at jeg har termin den 31august  :hjerter:

Jeg gleder meg sååååå mye  :D

31 år fra Trøndelag, gift på 10. året :) Dette er nummer fire, de andre er snart 2, 8 og 10 (samme mann). To gutter og en jente, så hadde vært moro med en jente ;) Det kom litt brått på, men vi bretter opp ermene og går på :D

Termin 13.8, men har født alle de andre før termin (fra 7-21 dager)

Annonse

Bor ved marka i Oslo med mann og barn på 8 og 10.

Er 42 og har prøvd i 3,5 år. Hatt en tidlig sa i 2013, to i 2014 og håper denne blir der den skal!

Foreløpig termin 31.8.

Yey Cayenne, det var jo fantastisk!!!! :D Nå ble jeg glad :)

Gratulerer!

Jeg er 29år og bor i Fredrikstad sammen med mannen min på 31år. Vi giftet oss ifjor sommer, og bebis satt på 2.forsøk. Dette er førstemann hos oss og vi gleder oss så masse! Er 6+4 idag og krysser fingre for at alt sitter fremover. :)

Jeg er 28 år og bor i Skedsmo sammen med min flotte samboer på 30. Dette blir vårt første barn. Klaffet på første forsøk, så nesten redd for at det er for godt til å være sant, men føler meg tryggere på at det skal gå bra for hver dag som går :)

Annonse

Jeg bor i Kristiansand, er gift og er 30 år. Vi har ei datter på snart 3 år, og er veldig klar for nummer 2:-)

Snuppa ble født i uke 31, så håper jeg får gå løpet ut denne gangen:-)

Positiv test lille julaften, 2 dager etter forventet mens!

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg er 43 år og venter vårt 3.barn.

Har forsøkt på 3.mann i mange år, og har hatt utallige SA. Denne gangen ser det veldig fint ut. Fått resultat fra duotest i dag, som var veldig bra, så nå tør vi endelig senke skuldrene litt.

Har 2 barn på 7 og 15 år fra tidligere.

Har forsøkt på 3.mann i mange år, og har hatt utallige SA. Denne gangen ser det veldig fint ut. Fått resultat fra duotest i dag, som var veldig bra, så nå tør vi endelig senke skuldrene litt.

Så gøy at vi er flere "gamle"! :D Hvor bor du? Jeg bor i utkanten av Oslo.

Har også hatt tre sa de siste årene, men det har vært i uke 4 og nå er vi i uke 10. Har sett et bankende hjerte, men gruer meg fælt til ul og resultatet av duotesten om to uker! :o

Jeg er 33 år, og er samboer med min 38 år gamle ridder :D

Bor rett utenfor Bergen.

Har hatt veldig vansker med å bli gravid. 6 MA/SA og mistet 2 tvillinger.

Vi kan visst kun få jenter har legene sagt, så ingen overraskelses-ultralyder.

Har en jente på snart 2,5 år, og en liten tøtte på 8 mnd. Har termin rett før eldste fyller 3 år, så blir 3 barn på 3 år :hoppendeglad: . Minstemann ble til ved ivf, mens hun jeg har i magen har blitt til ved hjelp av hormonkurer.

Ellers jobber både gubben og jeg i hotellbransjen.

Så gøy at vi er flere "gamle"! :D Hvor bor du? Jeg bor i utkanten av Oslo.

Har også hatt tre sa de siste årene, men det har vært i uke 4 og nå er vi i uke 10. Har sett et bankende hjerte, men gruer meg fælt til ul og resultatet av duotesten om to uker! :o

Godt noen trekker gjennomsnittsalderen opp ;)

Og husk alder er bare et tall :) :) :)

• 3 måneder senere...

Hei!

Er helt ny her på forumet, så prøver meg fortsatt frem med hva som er hvor osv.. 

Blir 28år i år, samboer blir 30år og vi venter første barn 22.August. 

Bor i Oslo. 

Har ingen venner eller kjente som har eller venter barn, så dette er veldig nytt og spennende, håper derfor å få kontakt med noen her. :) 

Hei!

Er helt ny her på forumet, så prøver meg fortsatt frem med hva som er hvor osv.. 

Blir 28år i år, samboer blir 30år og vi venter første barn 22.August. 

Bor i Oslo. 

Har ingen venner eller kjente som har eller venter barn, så dette er veldig nytt og spennende, håper derfor å få kontakt med noen her. :)

Hei!

Jeg er også helt ny her på forumet og har ingen venner som har eller venter barn selv. Hadde vært veldig kjekt med noen å utveksle erfaringer og tanker med :)

Samboer og jeg blir begge 31 år i år. Jeg er fra Nittedal, han fra Asker. Vi bor i Røyken, men blir nok en del turer til Oslo i permisjonstiden. Har termin 24. august.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...