Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Aldri opplevd dette før, hele rekka nede kiler?! Regner med det er tannkjøttet, ikke selve tennene Det er uansett forferdelig plagsomt! Så, noen som har opplevd dette før, evnt vet hva som kan hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Er det ikke sånn det kjennes ut når tennene vokser? Mener å huske sånn kiling fra da vi fremdeles fikk nye tenner.... Kanskje tennene dine er i ferd med å løsne? Neida, bare tulla, men jeg tror jeg ikke tatt en tur til tannlegen jeg altså, er mange rare tannkjøttsykdommer man kan få. Anonymous poster hash: 67310...093
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Nei fyda! Håper virkelig ikke det er noe så ille Kom på at barna her har vært syke (hoste og feber), min mor fortalte at hun fikk det slik når hun begynte å få luftveisinfeksjoner..håper ikke det er noe sånt heller, for det har man jo ikke tid til! Haha, kanskje tenna mine vokser!? Det hadde vært stilig i en alder av 29! Takk for svar
Gjest Antarctica Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Puss dem med anti-ise-tannkrem?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 Det er så mange nerver i de områdene at slike ting kan være hva som helst. Begynnende forkjølelse, voksende visdomstenner, øreverk, etc. Anonymous poster hash: fb688...ec9
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 Jeg pleier å få "kløe" i tennene når jeg har antydning til bihulebetennelse. Anonymous poster hash: 8f22e...b22
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #7 Skrevet 17. desember 2014 Er det lenge siden du har fått en ordentlig rens hos tannpleier? Jeg syns det kan kile i tennen/tannkjøttet om jeg har for mye tannsten. Så går til rens hver 6. mnd. Anonymous poster hash: 6160f...e48
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 17. desember 2014 #8 Skrevet 17. desember 2014 Takk for svar alle sammen! Var hos tannlege med full pakke for en uke siden, men våknet i dag og er pottetett, kklingende har forsvunnet, så da var det vel forkjølelse som var synderen
Birben Skrevet 17. desember 2014 #9 Skrevet 17. desember 2014 Jeg hadde det og ikke lenge etterpå fikk jeg bihulebetennele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå