Gå til innhold

Kiler i "tennene", hjelp?

Anbefalte innlegg

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Aldri opplevd dette før, hele rekka nede kiler?! Regner med det er tannkjøttet, ikke selve tennene ;)

Det er uansett forferdelig plagsomt! Så, noen som har opplevd dette før, evnt vet hva som kan hjelpe?

Skrevet

Er det ikke sånn det kjennes ut når tennene vokser? Mener å huske sånn kiling fra da vi fremdeles fikk nye tenner....

Kanskje tennene dine er i ferd med å løsne? Neida, bare tulla, men jeg tror jeg ikke tatt en tur til tannlegen jeg altså, er mange rare tannkjøttsykdommer man kan få.

Anonymous poster hash: 67310...093
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Nei fyda! Håper virkelig ikke det er noe så ille :P

Kom på at barna her har vært syke (hoste og feber), min mor fortalte at hun fikk det slik når hun begynte å få luftveisinfeksjoner..håper ikke det er noe sånt heller, for det har man jo ikke tid til! ;)

Haha, kanskje tenna mine vokser!? Det hadde vært stilig i en alder av 29! ;)

Takk for svar :)

Skrevet

Det er så mange nerver i de områdene at slike ting kan være hva som helst. Begynnende forkjølelse, voksende visdomstenner, øreverk, etc.

Anonymous poster hash: fb688...ec9
Skrevet

Jeg pleier å få "kløe" i tennene når jeg har antydning til bihulebetennelse.

Anonymous poster hash: 8f22e...b22

Skrevet

Er det lenge siden du har fått en ordentlig rens hos tannpleier?

Jeg syns det kan kile i tennen/tannkjøttet om jeg har for mye tannsten. Så går til rens hver 6. mnd.

Anonymous poster hash: 6160f...e48

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Takk for svar alle sammen! :)

Var hos tannlege med full pakke for en uke siden, men våknet i dag og er pottetett, kklingende har forsvunnet, så da var det vel forkjølelse som var synderen ;)

Skrevet

Jeg hadde det og ikke lenge etterpå fikk jeg bihulebetennele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...