Gå til innhold

Julebord - alkohol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men jeg har bedre ting og gjøre enn å måtte "forsvare"meg her ovenfor atter en anonym som uttaler seg om ting en ikke tør å stå for :)

Ha en fin kveld :)

Som og vere frekk over andre meninger. Og ikkje minst vere frekk over andre som velger og vere anonyme.

Anonymous poster hash: de647...07d

Gjest prøver1984

Men jeg har bedre ting og gjøre enn å måtte "forsvare"meg her ovenfor atter en anonym som uttaler seg om ting en ikke tør å stå for :)

Som og vere frekk over andre meninger. Og ikkje minst vere frekk over andre som velger og vere anonyme.

Og du gir deg fortsatt ikke.. Hehe.. Morsom kranglefant du ;)

Som og vere frekk over andre meninger. Og ikkje minst vere frekk over andre som velger og vere anonyme. Anonymous poster hash: de647...07d

takk for at du legger meg under ordet kranglefanter. Jeg er ikkje samme person anonym som du har kranglet med og det forteller litt om deg. Legger alle anonyme i samme kategori. Takk.

Gjest prøver1984

Som og vere frekk over andre meninger. Og ikkje minst vere frekk over andre som velger og vere anonyme. Anonymous poster hash: de647...07d
takk for at du legger meg under ordet kranglefanter. Jeg er ikkje samme person anonym som du har kranglet med og det forteller litt om deg. Legger alle anonyme i samme kategori. Takk.

Ja, det er jo lett å skille dere ;)

Dessuten heter dere alle anonyme og er jo bare det jeg kaller dere :)

Annonse

Jeg synes ærlig talt det ikke er noe å diskutere. Vi hadde bare laget kvalm om vi skulle la oss provosere over hva andre ønsker å gjøre.

Om en spør hva vi andre gjør så betyr ikke det at vi har rett til å henge ut noen basert på noens meninger.

Synes også at det er synd at noen føler de må være anonyme i en slik tråd i redsel for å bli uthengt.

:)

Jeg sliter med alkurat det samme. Jeg er veldig glad i å ta meg et glass (eller seks når jeg er på fest). Jeg tar det litt roligere nå og merker at jeg fikk dårlig samvittighet da jeg drakk sist selv om det var på eggløsningdag og ingen skade på noen spire sånn sett. Når ER det egentlig helt greit å drikke? Bare før el eller noen dager etterpå også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...