Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #1 Skrevet 16. desember 2014 Sønnen min har allerede hatt flere kosedager i desember, er dette dumt? vi koser oss med å gjøre juleting sammen. Vi har en 6mnd gammel baby, så fint å ha litt kvalitet tid sammen. Burde jeg prioritere barnehage foran å ha kosetid sammen, ha tid sammen i helga isteden? Anonymous poster hash: 85923...b9e
☆☆☆ Skrevet 16. desember 2014 #2 Skrevet 16. desember 2014 Nei, han tek ikkje skade av å vere heime. Med mindre han er eit særtilfelle gjer det han berre godt.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Min 5 åring har også hatt flere kosedager, var hjemme i går. Jeg bare passer på at jeg ikke har henne hjemme når det skjer noe spes i barnehagen, de har jo mye kos der nå i desember også. I dag skal barnehagen i kirken på formiddagen og spise julemiddag i barnehagen etterpå, til torsdag er det nissefest. Forrige uke hadde de bakedag på tirsdag og lucia på fredag. Uken før der hadde de tre dager med juleverksted osv osv. Jeg har henne aldri hjemme når de har slike koselige juleaktiviteter i barnehagen, men hun har hatt fri minst en gang i uken nå i desember. Anonymous poster hash: 72c00...f28
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Passer på han ikke går glipp av julefest og andre aktiviteter i barnehagen ja:) Hva gjør dere når dere har kosedag i desember? Anonymous poster hash: 85923...b9e
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #5 Skrevet 16. desember 2014 Høres kjempekoselig ut, og fint for sønnen din å få litt ekstra tid med mamma i en ellers hektisk hverdag! Anonymous poster hash: 4eb68...94f
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #6 Skrevet 16. desember 2014 Veldig koselig det Anonymous poster hash: b4956...c71
Fashionista Skrevet 16. desember 2014 #7 Skrevet 16. desember 2014 Høres veldig koslig ut! Hadde jeg hatt mulighet til det skulle jeg gjerne ha hatt én dag redusert i uka eller annenhver uke. Da kunne vi ha hatt bakedag, turdag bare hun og jeg, kosedag hjemme, besøkt oldeforeldre osv. osv. Jeg jobber i utgangspunktet 100%, men er 20% SM nå grunnet svangerskapsplager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå