Gå til innhold

Var deres første "naturlige" mens etter ivf/icsi forsinket?

Anbefalte innlegg

Hei:-)

Jeg befinner meg i min først naturlig syklus etter behandlingen. Nå er mens 2 dager forsinket (ellers alltid supert presis). Jeg vet at eggløsningen min var som alltid fordi jeg har testet med strimler. Hva er deres erfaring? Menssmerter kom presis, men har forsvunnet etter 2 dager..Vi har jo prøvd denne gangen også, derfor håper jeg litt på en graviditet..;-)

Fortsetter under...

Jeg har en syklus på 28 dager. Til og med i forbindelse med ivf kom den da den skulle i forhold til eggløsningssprøyten og testdag. Hadde så ett opphold på en måned å fikk mens på dag 28 igjen.

Har du ikke testet? Hehe jeg hadde aldri klart å holdt meg hvertfall 😊

Tusen takk for svaret! Nei, jeg har kjøpt en test i dag og har tenkt meg å teste i mora. Tenkte bare det er lurt å spørre, kunne jo spare testen (som ikke er billig) til neste gang hvis man alltid blir forsinket. Ok, skal vel teste i mora

Annonse

Min mens var ikke forsinket etter IVF. Men hva mener du med at du hadde EL som vanlig? Mener du ikke IVF som i at det ble hentet ut egg? Da er det hormonene som styrer når du har "EL", og det er uttaksdagen som regnes som EL.

Hei! Nei, jeg mente syklusen etter IVF (som var negativ), helt fra begynnelse. Jeg alltid hadde eggløsningen syklusdagen 15, slik var det også nå fordi jeg har testet. 

Tok du graviditetstest i dag da?

Hei! Nei, jeg mente syklusen etter IVF (som var negativ), helt fra begynnelse. Jeg alltid hadde eggløsningen syklusdagen 15, slik var det også nå fordi jeg har testet. 

Ah skjønner. Dette er jo bare en vanlig syklus da, så burde ha normal lengde. Perioden fra EL til mensen er alltid den samme, så hvis man har forsinket mens, har man hatt forsinket EL og. Hvis du har hatt EL på samme dag som alltid, skal du få mensen på samme dag som alltid og. Ville tatt en test jeg :)

Tok du graviditetstest i dag da?

Jo, jeg er gravid :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...