Gå til innhold

er partneren deres med på tidlig ultralyd ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I forrige svangerskap var mannen med. Denne gangen dro jeg til Sverige og tok duo-test og tidlig ultralyd, og da ble det for mye styr å ha med mannen, med en treåring som måtte hentes i barnehagen også.

Anonymous poster hash: 93ecd...aed

Forrige svangerskap var han med, ikke denne gangen. Får gjennom det offentlige, så det er på dagtid, ikke bare bare å komme unna jobb, og iallfall ikke nå rett før jul. Går annenhver uke fram til 12 uker, så det hadde blitt litt mye. Blir med på OUL, da er det jo greit å si fra på jobb liksom.

Mannen skulle egentlig bli med, men det kræsjer med tannlegetimen til eldstemann som vi allerede har flyttet på. Så jeg håper jo inderlig alt står bra til med vesle. Han kommer jo til å ringe meg med engang jeg er ferdig, så fælt om jeg må gi han dårlig nyheter på jobb, for så å vente hele dagen for å snakke om det.

I forrige svangerskap var mannen med. Denne gangen dro jeg til Sverige og tok duo-test og tidlig ultralyd, og da ble det for mye styr å ha med mannen, med en treåring som måtte hentes i barnehagen også.

Anonymous poster hash: 93ecd...aed

Hvor gjorde du dette? Jeg er akkurat under aldersgrensen og skulle gjerne ha gjort dette.

Anonymous poster hash: db4a1...296

Annonse

Hvorfor er det så mange som tar tidlig ul, får dere tilbud om det eller er det noe dere ordner selv? Er det fordi dere er så bekymret eller er det medisi ske årsaker?

Anonymous poster hash: e77a8...afc

For min del er det fordi jeg har mistet endel ganger. Får henvisning til ul for å greie å slappe av litt mer. De fleste som har mistet før tar tidlig ul er mitt inntrykk, men mange går jo privat. Selv uten min forhistorie tror jeg at jeg hadde syntes det var lenge å gå helt til uke 18 uten å se om det var noe der, for å være ærlig. Tror det er en del som tar en sjekk rundt uke 12, før de offentliggjør at de er gravide.

Pappen er i pappaperm, så han kan være med selv om det er dagtid :) Og jeg tror ikke ti ville hester hadde fått han til å holde seg vekke. Han gikk glipp av mye forrige svangerskap, og jeg tror han vil ta det igjen i dette ;)

Hvorfor er det så mange som tar tidlig ul, får dere tilbud om det eller er det noe dere ordner selv? Er det fordi dere er så bekymret eller er det medisi ske årsaker?

Anonymous poster hash: e77a8...afc

Har mistet flere ganger tidligere, så ønsket bekreftelse på at det var noe der. Er også helt oppunder aldersgrensen for duotest, og vil derfor også screene for trisomier og andre alvorlige anatomiske avvik. Dermed ble det både veldig tidlig ul og ul ved slutten av første trimester for min del. 

Anonymous poster hash: db4a1...296

Selvsagt vil han være med,han er jo en del av dette,hehe <3

Første gang er jeg glad han var med da det ble konstatert MA. Denne gangen fikk vi tidlig ul i uke 8 pga blødninger, og mtp at vi har mistet tidligere så ville vi sjekke at alt var i orden. Hadde en ny ul nå ii uke 12 for å få sjekket at alt var som det skulle være, det var privat :)

Gikk så bra på ultralyden. Selv om det jeg ikke fikk se så mye pga utvendig ultralyd, så fikk jeg se det viktigste. Bankende hjerte og foster på rett plass. Så ble en fin tlf samtale med far etterpå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...