ankah81 Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Da har eg ikkje kommentert eller skrevet sĂ„ mye her i det siste... Har vert kjempe dĂ„rleg, og ikkje orka noen ting... Er spent pĂ„ ul pĂ„ torsdag.. Da er det 2,5 uke siden sist.... Gruer og gleder meg pĂ„ samme tid. Men mest ikkje lyst Ă„ vere med pĂ„ det, men mĂ„ vel nesten det đ.. Det er da det blir konkludert om det er noen der eller ikkje... Men eg har bare blitt kvalmere og kvalmere, sĂ„ eg krysser fingrene og hĂ„per at det ikkje er en MA.... Da blir eg knust for endte gang... Tenk om det for en gang skyld kunne gĂ„tt vĂ„r vei og â€ïžâ€ïžâ€ïž
Mamma2013.2015 Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Jeg krysser fingrene med dere. à hÄper alt stÄr bra til med den lille spiren⥠hvor langt er du pÄ vei?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Lykke til! Kvalme er jo et veldig godt tegn, og hvis den blir verre er det jo enda mer lovende! HÄper det gÄr bra for deg!   Anonymous poster hash: 5cecc...d6c
ankah81 Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2014 Er 8+1 pÄ torsdag.... Ja, hÄper at kvalmen pÄ stigende er ett godt tegn... Men har lest at man kan ha stigende selv om det er MA...
ankah81 Skrevet 18. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2014 Off.... Kjenner eg gruer meg no... 10 min til eg har time.. Magen er helt i ulage i dag... Har vert forstoppa hele tiden, og i dag skulle visst alt ut.... HÄper mannen min rekker frem.... Har ikkje lyst Ä vite resultat....
ankah81 Skrevet 18. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2014 Trykte visst for tidleg đ har ikkje lyst Ă„ vite resultatet alene... Har en dĂ„rleg fĂžlelse dessverre. Men er forberedt. Fastende og klar til utskraping om resultatet er der og dei kan.. Skull Ăžnske eg greide Ă„ vere mer positiv.. Men sliter veldig med det siden det har gĂ„tt den veien sĂ„ ofte.... Off, nei... Mannen er forsinka, men legen tok inn noen andre. HĂ„per han kan gjĂžre det en gang til visst ikkje mannen er her snart đđđ
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #7 Skrevet 18. desember 2014 Det gÄr sikkert bra Lykke til  Anonymous poster hash: 91085...fa9
PrĂžverpĂ„entil Skrevet 18. desember 2014 #8 Skrevet 18. desember 2014 Trykte visst for tidleg đ har ikkje lyst Ă„ vite resultatet alene... Har en dĂ„rleg fĂžlelse dessverre. Men er forberedt. Fastende og klar til utskraping om resultatet er der og dei kan.. Skull Ăžnske eg greide Ă„ vere mer positiv.. Men sliter veldig med det siden det har gĂ„tt den veien sĂ„ ofte.... Off, nei... Mannen er forsinka, men legen tok inn noen andre. HĂ„per han kan gjĂžre det en gang til visst ikkje mannen er her snart đđđHvordan har det gĂ„tt??
ankah81 Skrevet 18. desember 2014 Forfatter #9 Skrevet 18. desember 2014 Det gjekk bra â€ïž SĂ„g at det hadde utvikla seg og at hjerte slo.. Ble satt tilbake 4 dager, men skal pĂ„ ny ul 02.01. Men har sĂ„klart fĂ„tt kraftige menssmerter no da.. SĂ„ pokker og. HĂ„per eg greie Ă„ bli kvitt dei snart... Vurderer Ă„ ta en paracet. Men er ogsĂ„ redd for Ă„ begynne Ă„ blĂž.. Skal visst vere ett bekymringsfullt svangerskap dette her tydeligvis. Men sĂ„ lenge det gĂ„r bra â€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïž
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #10 Skrevet 18. desember 2014 D kan vÊre lurt Ä ta paracet, sÄ fÄr du roet bÄde smertene og nervene  Og forresten: HURRA  Anonymous poster hash: c86e2...0a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ