Gå til innhold

Temperaturfall 4 dpo? Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Hjelp! Jeg som var så glad igår fordi tempen min viste tydelig EL med 3 høye målinger på rad, men idag fallt den plutselig helt ned igjen :( Noen av dere tempejenter som aner hva dette kan være? Har jeg mest sannsynlig ikke hatt EL allikvel? Vet ikke om det har betydning, men var klam og svett på hele kroppen da jeg våknet idag morges.. Skulle jo derfor tro at tempen skulle være skyhøy..

Jeg skjønner at jeg må vente noen dager og se på utviklingen på kurven, men setter veldig pris på om noen har noen umiddelbare tanker.. :)

http://tinypic.com/view.php?pic=73j8yf&s=8#.VI6SGiuG-So

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144187220-temperaturfall-4-dpo-hva-tror-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være en helt tilfeldig dipp, ser de på annet hvert skjema, Har du el testet i tillegg? Sekret?

Om tempen stiger igjen i morgen vil jeg tro el var på dag 18, om ikke så er det en sjangs for at el ikke har vært enda.

Men jeg tror det :)

Tusen takk for svar :) Jeg tror nok heller ikke det er en festedipp, selv om det hadde vært det beste ;) . Man vet jo aldri, men det er nok litt tidlig 4dpo. Jeg håper bare at det er tilfeldig dipp og at den stiger igjen til i morgen. Jeg fikk veldig sterk EL-test på onsdag, deretter synkende torsdag og fredag. Sekret er jeg usikker på, har aldri ordentlig slim, men var kremete i uka som var.. Idag når jeg sto opp var det veldig vått, men det er mulig det bare var svette siden jeg var så klam når jeg våknet.. 

Dette er første mnd jeg temper, så har ikke noe å sammenlikne med. 

Spennende uansett ja :) det som skurrer litt er at FF ikke har satt opp el får deg, pleier å gjøre det på 3 høye tempen. Men den tullet litt med meg også sist syklus så ;)

Hopp i seng i det minste, just in case :) Håper på høy temp hos deg i morgen :)

Annonse

Den satte opp EL med strek på torsdag etter 3 høye temper, men etter dagens måling forsvant den igjen :P Derfor jeg ble litt redd og måtte spørre deres kloke hoder her inne ;) FF ble vel usikker når den sank så mye, men håper på ny strek i morgen hvis tempen går opp, hehe.. Fortsetter med sengekos til jeg er helt sikker ja, hehe ;)

Jeg måtte se tilbake på mine charter nå, og ser at jeg i nesten hver syklus har hatt en temp-dipp rundt 3-7 dpo. De to gangene jeg har blitt gravid har jeg hatt en temp-dipp 4 og 6 dpo.

Det kan også være greit å ikke legge for mye vekt på en enkelt temp-måling, kanskje den i morgen igjen er opp der den var i går og de dagene før :)

Anonymous poster hash: 96809...85c

http://tinypic.com/view.php?pic=sxcabq&s=8#.VI_NrCuG--g

Den har fallt ytterligere idag faktisk, men det som er rart er at FF satte tilbake streken for EL til torsdag... Det er da veldig rart med to så lave temper midt i det som skal være lutealfasen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...