Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Det er ikke lov på Bergen Kino (Så vidt jeg kan huske ) Anonymous poster hash: 3c3ad...de7
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 De sjekker jo ikke akkurat der inne i stummende mørket... Aldri hørt om noe sånt jeg! Anonymous poster hash: b3b51...a55
soleia Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Det har eg ikkje fått med meg. Har då aldri fått ransaka veska på Bergen kino, og tek med smågodt frå godteributikken utanfor. Er alfor lange køar på kinoen. Det kjem eg til å fortsetje med.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Jeg har aldri vist en kvittering for hvor jeg kjøpte colaen min i alle fall. Det har alltid vært lov på bergen kino, så lenge jeg har bodde her. Men nå har jeg ikke vært på kino på mange år, så det kan jo hende det har endret seg. Anonymous poster hash: 210d2...0b4
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Jeg har aldri vist en kvittering for hvor jeg kjøpte colaen min i alle fall. Det har alltid vært lov på bergen kino, så lenge jeg har bodde her. Men nå har jeg ikke vært på kino på mange år, så det kan jo hende det har endret seg. Anonymous poster hash: 210d2...0b4 Ja, hva med alle de godteri butikkene som ligger like ved kinoen? De lever jo av kinokundene. Anonymous poster hash: 210d2...0b4
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Lov i Fredrikstad i allefall Anonymous poster hash: 965d9...1e5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #7 Skrevet 14. desember 2014 Sist vi var der så hang det skilt men vi smuglet med oss inn Anonymous poster hash: 3c3ad...de7
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #8 Skrevet 14. desember 2014 Noen plass er det ikke lov, men de fleste kinoer liker ikke at folk har medbrakt. Så jeg tenker det ikke er vits å gni det inn hvertfall. Jeg har som regel med smågodt eller sjokolade i veska, i tillegg til leskedrikk til ungene. Så kjøper vi heller en popcornmeny på kinoen. Hadde ikke gått inn på kinoen med pose fra rema liksom.. Anonymous poster hash: 127bd...b72
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #9 Skrevet 14. desember 2014 Noen plass er det ikke lov, men de fleste kinoer liker ikke at folk har medbrakt. Så jeg tenker det ikke er vits å gni det inn hvertfall. Jeg har som regel med smågodt eller sjokolade i veska, i tillegg til leskedrikk til ungene. Så kjøper vi heller en popcornmeny på kinoen. Hadde ikke gått inn på kinoen med pose fra rema liksom.. Anonymous poster hash: 127bd...b72 Nettopp ! Har sett skilt henge nemlig vi smugler alltid inn på Bergen Kino vi vil ofte ha vann og frukt Anonymous poster hash: 3c3ad...de7
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #10 Skrevet 15. desember 2014 Her er det ikke noe forbud mot det. Men jeg kjøper i kinokiosken likevel, siden det ikke er fullt så overpriset her som andre steder, kanskje ca 50% mer enn i butikken. Også er det bygdekino drevet på dugnad, hvor inntektene fra kiosken hjelper til å opprettholde den. Kanskje ikke helt sammenlignbart med det de fleste er vant til. Anonymous poster hash: 7629d...e64
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. desember 2014 #11 Skrevet 15. desember 2014 Har aldri hørt om noe forbud her jeg bor. Dessuten har jeg det i veska, og den ransaker de jo ikke akkurat.
PRobert Skrevet 15. desember 2014 #12 Skrevet 15. desember 2014 Har det i veska. Jeg betaler ikke 90kr for en boks popcorn og ei brus når jeg får det samme på butikken til 30kr. Skjønner ikke helt at de kan forsvare prisene.. Smågodtet er ikke så ille prismessig, 15.90 for hektoet, mot 13.90 på butikken. Må et stykke avgårde for å komme til Europris, de har vel ofte 6.90?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #13 Skrevet 15. desember 2014 Vi har som oftest medbrakt. Aldri hørt at det ikke er lov her, men det klarer de jo ikke å sjekke heller da :-) Latterlig overpriset i kinokiosker. Anonymous poster hash: 4eaf9...c4a
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 15. desember 2014 #14 Skrevet 15. desember 2014 Aldri tenkt over, handler ofte på butikken rett ved kinoen siden det alltid er så lang kø i kinokiosken. I Trondheim jeg da.
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. desember 2014 #15 Skrevet 15. desember 2014 Eneste som står her er at det ikke er lov å ha med drikke i beger. Regner med det er pga evt søl...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #16 Skrevet 15. desember 2014 Har aldri sett noe sted at det står at man ikke kan ta med noe som ikke er kjøpt på kinoen... (Kr.sand) Vi pleier alltid å ha med vannflasker og av og til litt smågodt. Kjøper nesten aldri noe i butikken da de ikke har favorittgodteriet vårt Anonymous poster hash: 1e02a...c7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå